bea4good
Pasjonat-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
w takim razie z
-
W DPF było dużo sadzy, można fizycznie sprawdzić ew. wyciek z tej chłodnicy ?
-
u mnie problem został rozwiązany - zakup i wymiana sterownika.
-
drodzy forumowicze,
-
po części tak, u mnie wraz ze wspomaganiem padły zegary, ręczny i nie było możliwości zgaszenia pojazdu co po dniu od naprawy sterownika znowu wróciło, nadal z tym walczę.
-
i taki lałem, mechanik zaproponował mi 5W40 w momencie kiedy silnik zaczął znowu brać olej.
-
Witaj, udało Ci się naprawić sterownik czy trzeba było zamówić nowy ?
-
Witajcie, mam podobny problem przy czym u mnie woda dostała się do wtyczek zasilających elektronikę wspomagania, dzisiaj będzie podjęta próba zflaschowania tego także czekam na wynik...
-
tak, przed remontem było mokro w dolocie, co dziwne po remoncie też.. zregenerowałem nawet ostatnio turbinę ale nic to nie pomogło.. mechanik mierzył kompresję, podobno wszystko jest jak należy.
-
u mnie problem został rozwiązany, była to turbina
-
Witajcie ! W zeszłym tygodniu przy normalnej jeździe padło mi wspomaganie, po wjeździe na rondo, na czerwono wyświetlił się komunikat "niesprawny układ kierowniczy, zatrzymać samochód". Samochód zostawiłem u mechanika, który po głębszej weryfikacji zauważył sporo wody, która dostała się do wtyczek zasilających sterownik. Po ich przeczyszczeniu i wysuszeniu niestety nie udało się go uratować. Rozglądam się teraz za sterownikiem, niestety jest dostępnych kilka różnych oznaczeń a żaden z nich nie pasuje do mojego, chodzi o ostatnią literkę, mój sterownik ma kod 8K0 909 144 R. Proszę o informację czy jest jakaś różnica jeśli zamówię sterownik z literką B lub E ? A może miał ktoś podobny problem i wie czy w jakiś sposób da się naprawić padniętą część ? Z góry dzięki za pomoc!
-
Obecnie Millers EE Longlife 5W40, wcześniej jeździłem na MOTUL-u
-
Witajcie Panowie, Zwracam się z prośba o pomoc w lokalizowaniu problemu z moim A4B8, silnik 2.) TDI CAGB (136km). Silnik brał olej co zmusiło mnie do kapitalnego remontu, zostały wtłoczone nowe tuleje, zmienione pierścienie, turbina oraz uszczelniacze zaworowe, całość kosztowała mnie dobre 6K i niestety nie przyniosło to skutku, samochód nadal łyka - tak jak wcześniej - ok 1l oleju na średnio 3 500km, od samego początku, kiedy zauważyłem, że silnik bierze olej zwróciłem uwagę na DPF który włączał się dość często bo co ok. 100-150km i podejrzewam, że winą tego była właśnie ilość sadz i oleju, który silnik wyrzucał. Mechanik rozkłada ramiona, nie wie gdzie szukać problemu - ja tym bardziej, czy ktoś z was ma jeszcze pomysł, gdzie szukać i co może być przyczyną tego objawu ?
-
Witajcie Panowie, Zwracam się z prośba o pomoc w lokalizowaniu problemu z moim A4B8, silnik 2.0 TDI CAGB (136km). Silnik brał olej co zmusiło mnie do kapitalnego remontu, zostały wtłoczone nowe tuleje, zmienione pierścienie, turbina oraz uszczelniacze zaworowe, całość kosztowała mnie dobre 6K i niestety nie przyniosło to skutku, samochód nadal łyka - tak jak wcześniej - ok 1l oleju na średnio 3 500km, od samego początku, kiedy zauważyłem, że silnik bierze olej zwróciłem uwagę na DPF który włączał się dość często bo co ok. 100-150km i podejrzewam, że winą tego była właśnie ilość sadz i oleju, który silnik wyrzucał. Mechanik rozkłada ramiona, nie wie gdzie szukać problemu - ja tym bardziej, czy ktoś z was ma jeszcze pomysł, gdzie szukać i co może być przyczyną tego objawu ?
-
Witajcie, od pewnego czasu gnębi mnie dziwny dźwięk wydobywający się prawdopodobnie ze skrzyni biegów, chciałem tylko się upewnić, czy to dźwięk łożysk, miał ktoś podobnie ? ps. Już robiłem remont tej skrzyni ? wrzucam filmik, z góry dzięki za pomoc FullSizeRender.mov