mikemx
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Trochę tego było: wymiana 2 uszkodzonych wahaczy z przodu (nie chodzi o banany), wymiana piasty z łożyskiem na nówka ori (wcześniejszy zamiennik firmy BTA miał po 3-4 miesiącach bicie ok 0,05), regeneracja maglownicy (był delikatny luz, a że mechanicy porównując dwa auta nie znaleźli żadnej innej różnicy to oddali ten element do regeneracji), kupno nowych opon, wymiana wszystkich elementów zawieszenia, które miały luz (tu chodzi o drobne rzeczy jak łączniki itd.) dokładniejsze wyważenie kół. Drgania się mocno zmniejszyły. Z 8/10 na 2/10. Pozostała jeszcze wymiana tarcz i stąd moje pytanie. Czy kupować nowe tarcze 314, gdzie wiem, że drgania są minimalne, czy ryzykować nowe 320 i modlić się żeby bardziej nie telepało. EDIT: Te tarcze OZ Sport, o których wspomniałem odnoszą się do zestawu, na którym jeździłem zanim wykonałem w/w naprawy.
-
Akurat takie mam: OZ Sport.
-
Gdyby nie to ze akurat dysponuje zestawem 320 to bym teraz pewnie zamienial na wiekszy. Sama sila hamowania standardowego zestawu jest juz dla mnie ok. Narzekam jedynie na przegrzewanie przy mocnych hamowaniach z duzych predkosci (ok 180 km/h). Jezdzac innym autem z hamulcami 320 bylo znacznie lepiej.
-
Dzięki @Gibons W Warszawie to już któryś z kolei mechanik, który twierdzi że nie powinno się zmieniać hamulców ze względu na różnice w wahaczach , pompie abs. Jeden nawet sugerował, że będzie problem przy ustawianiu geometrii bo nie wiadomo jakie parametry obrać za referencyjne. No ręce opadają
-
Panowie, Czy przy robiąc swap hamulców (przedlift) z 314mm na 320mm trzeba wymieniać coś jeszcze oprócz wspomnianych zacisków i jarzm? Z tego co mi mechanik powiedział wersje A4 B8, które wychodziły z tym większym zestawem mają fabrycznie troszkę inne zawieszenie. Pytam ponieważ użeram się od kilku lat z wibracjami w samochodzie co pochłonęło już ogromną ilość pieniędzy ale w końcu doprowadziłem auto do w miarę komfortowego poziomu i nie chcę żeby trzęsienie znowu wróciło.
-
Cześć, U mnie pojawił się ten sam problem. Została wykonana wymiana uszczelnienia wtryskiwaczy ale to nie pomogło i pozostaje wymiana całej pokrywy zaworów. W związku z tym mam klika pytań: Jaki był koszt naprawy? Kupowałeś nową pokrywę czy używaną? Jeżeli nową to oryginalną czy zamiennik (w ASO są dostępne oba - ori ok 800zł, zamiennik 500-600zł)? Czy znasz numer części? Pozdrawiam
-
Drgania kierownicy podczas mocnego hamowania z dużych prędkości
mikemx odpowiedział(a) na mikemx temat w Audi A4 B8
@Dev Tak jak napisałem wcześniej, jedna piasta miała bicie więc została z łożyskiem wymieniona. Pozostałe są ok ale problem dalej występował. Dopiero powrót do oryginalnego zestawu załatwił sprawę. Nie mam pewności czy to coś z zestawu 320mm jest wadliwe. Kilku mechaników już przeglądało się temu i nie znaleźli żadnego problemu. Nawet twierdzą, że w zaciskach tłoczki pracują bardzo dobrze. Od siebie dodam, że oprócz wibracji przy hamowaniu z dużych prędkości pojawiają się drgania samochodu przy dobrze znanym forumowiczom zakresie prędkości 120-140 km/h dlatego jeden z mechaników zwrócił uwagę na banany, które u mnie są z tulejami 65mm i mogą "nie wytrzymywać". Obecnie jeżdżę na zestawie 314mm i nie ma żadnego z w/w problemu. -
Drgania kierownicy podczas mocnego hamowania z dużych prędkości
mikemx odpowiedział(a) na mikemx temat w Audi A4 B8
Komplet miał nowe tarcze Otto Zimmeran od użytkownika z forum (deva). Dodatkowo wczoraj zostały przetoczone i założone nowe klocki ATE (wcześniej Ferodo). Dodam, że sprawdzone zostało bicie na piastach. Jedna została wymieniona wraz z lożyskiem. Zregenerowana została również maglownica bo miała delikatny luz. -
Drgania kierownicy podczas mocnego hamowania z dużych prędkości
mikemx opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Cześć, Od bardzo 2 lat mierzę się z problem drgań kierownicy przy hamowaniu z dużych prędkości (130+ km/h). Po kolejnej wizycie u mechanika, przy której samochód spędził u niego ponad tydzień okazało się że winne są hamulce. W moim aucie był wymieniony przód z 314mm na 320mm z regenerowanymi zaciskami i jarzmami. Po powrocie do oryginału problem znika. Pytanie do Was: Czy jestem skazany na jazdę z mniejszymi tarczami, czy może jest to przyczyna np. walniętego zacisku? -
U mnie jest ten sam problem. @M1s1ek co u Ciebie było przyczyną?
-
Uważam podobnie jak @arek252525. Ta część nie jest droga, szczególnie porównując do tego ile ludzie (nawet z tego forum) zainwestowali bezskutecznie w usunięcie tego problemu. Kupując nowy, oryginalny zawór jednoznacznie wykluczysz to źródło problemu, a przy tym posłuży jeszcze długi czas.
-
Już jeden kolega z forum (@Grubychudas) potwierdził, że po wymianie tego elementu problem ustąpił.
-
Objawy u mnie to: nieregularne szarpanie nadwoziem na biegu jałowym obrotomierz utrzymywał równe 860 rpm, nie było żadnych odchyłów nie było żadnych błędów na kompie, nawet po zrobieniu chipa w R Perfomance objawy nie ustały, a podczas sprawdzania samochodu na hamowni nic nie wyszło Po naprawie do dzisiaj mam spokój.
-
Po ponad 2 latach trzęsienie w moim aucie ustało. Nie wiem czy to komuś pomoże ale u mnie problemem był regulator ciśnienia na listwie common rail. Koszt 400zł i wreszcie spokój mam stojąc na światłach.
-
Witam, szukam letnich opon do A4 B8 quattro 2.0TDI 170KM. Standardowo moje Audi jest wyposażone w: Opony o szerokości 245 zawsze kojarzyły mi się z autami o większej mocy dlatego rozważam zmianę na 225 (na wlepce jest 225/50 R17). Czy ktoś z Was posiada taki zestaw? Jak wrażenia? Czy opony nie będą za bardzo naciągnięte? Na tą chwilę jestem zdecydowany na Continental PremiumContact 6. Pozdrawiam