-
Postów
32 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Hmmm ale to tak bez hamowni i wgl ? ja jestem zupełnie laikiem w tych sprawach ?
-
A to ciekawa informacja Kolego, nie mam o tym zielonego pojęcia ale będę ciągnął temat. Generalnie mam plan wrzucic tej jesieni jeszcze przelot od baq garage na 3 tłumikach oraz icka 180 i wyspawac ładnid cale orurowanie. W tedy będę szukał kogoś kto mi do wiosny ogarnie auto. Może Geremi, lub Gregor.... nie wiem kurcze daleko mam do nich, z Gdanska jestem ? Dziękuje za cenne info jeszcze raz.
-
Witam Panowie po dość długiej przerwie, ale niestety n ie miałem możliwości dłubać przy moim aucie. Dziś tak jak część z Was sugerowała zmierzyłem ciśnienie na cylindrach (1:11bar, 2:10bar, 3:11bar, 4:11,5bar) co sądzicie o takich wynikach ? to może być przyczyną moich kłopotów ? jest sens coś dalej 'rezać' w aucie czy po prostu szykować się na remoncik ?
-
Nie mam czasu i umiejętności żeby samemu działać z autem, ale fundusze nie ograniczają mnie, aczkolwiek TUNE-UP raczej już nie odwiedze więcej, byłem raz, czekałem na termin logów 2 tygodnie, jak się doczekałem, to dowiedziałem się, że nie może połączyć się kompem z silnikiem i tyle się dowiedziałem, o warsztat zapytałem, to właścieciel powiedział, że to już nie jego warsztat i to nie z nim o tym rozmawiać, to pojechałem z tamtąd w piz*u
-
No trochę tak jest, to prawda masz racje takiego tunera właśnie szukam ale zupełnie nie wiem do kogo podbić... a jeszcze gorszy problem w tym wszystkim jest taki, że pracuję co dzień od 6 rano do 18 i nie mam czasu na nic ? no nic, dzięki wszystkim za pomoc, mam od Was dużo cennych porad, i coś w tej materii podziałam dalej
-
ale fotę jak co jest zamontowane ? N75 ?
-
Albo zapytam inaczej, co byście zrobili na moim miejscu ??? co sprawdzili ? co wymienili ?
-
wymieniłem ori n75 na ori n75 (z getem), bez przyczyny, tak po prostu bo miał 10 lat niestety już go nie zamontuję, bo koledze oddałem ? co do sztangi, to już sam nie wiem, turbo poprawiał po Perunie Geremi, trochę mam obawy co do moich umiejętności, chyba i Geremi i Perun mają o tym kapkę większe pojęcie ode mnie ? na prawdę Panowie dziwna sytuacja, co ja już warsztatów zjeździłem, i osprzętu w aucie wymieniłem, to już nie potrafię zliczyć... a co myślicie o tym pomysle żeby ominąć N249 i podpiąć do testów DV do kolektora ???
-
Dzięki wielkie Panowie za pomoc ! jak znajdę trochę czasu, to się pobawię z tym dam znać jak poszło, bo może komuś się przyda info na przyszłość
-
A podczas logowania po regulacji WG też robić to na odpiętym N75 ? i też 115+118 ?
-
DZIĘKI WIELKIE ! i to może być powodem tego, że turbo niedoładowuje ??? mam ciągle błąd 16683.
-
Mam jeszcze plan w sobotę podpiąć DV bezpośrednio pod kolektor (ominąć n249) i sprawdzić czy to niedoładowanie nie jest spowodowane właśnie n249, bo podobno bywa i tak :) ale póki co proszę Was o pomoc w analizie logów, bo ja w tej kwestii jestem laikiem...
-
Panowie mam loga 115 + 118 z odpiętym n75, sory za zapis, ale jakiś chłop mi wyjechał i przerwałem, dałem mu odjechać i ponowiłem próbę :P co można z tego wywnioskować ? https://log.malonetuning.com/chart/251660#H8KLCAARw7%2FCpFwCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D
-
okej, sprawdzę też dzięki
-
N75 i DV wymieniłem tak profilaktycznie w sumie, a auto strojone i jeżdzone na lotosowskim 98 i od święta shellowym 100. Wymieniłem też cewki na NGK bo padła jedna, może cewki kiepskie ?