Skocz do zawartości

zombek23

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zombek23

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

305 wyświetleń profilu

Osiągnięcia zombek23

0

Reputacja

  1. Witam. Przestudiowałem manual kolegi wrclaguna oraz sporo postów na forum. Dziąki temu udało mi się w tamtym roku usunąć inspekcję za pomocą VCDS. Są tam konkretne zdjęcia wraz z informacjami jakie wartości można wpisać do każdego kanału. Jednak nasuwa mi się takie pytanie: Czy dobrze rozumiem, że jestem w stanie wpisać tam wartość ręcznie, która jest niestandardowa ? Czy będzie to działać? Dla przykładu: wymiana oleju/ service za 8 tys km i za pół roku? Czy mogę taką kombinacją coś sknocić? Komputerowo ogarniam sprawy w miarę ale nie jestem na bieżąco jeśli chodzi o VCDS i częste zabawy z diagnostyką, kodowaniem. Poprzedni właściciel i jego mechanik nie mogli sobie poradzić z komunikatem po wymianie oleju. Od wymiany olejowej do kupna samochodu przeze mnie minęło kilka miesięcy. Chciałbym wpisać wartości i je wyrównać do faktycznych, aby komunikat mi przypominał faktycznie o tym co trzeba a nie migał bez powodu.
  2. Nie znam nr katalogowego i czy w ogóle taki istnieje ale w sklepie pytaj o opaskę zaciskową do łożysk, tylko weź ze sobą starą żeby dopasować rozmiar (potrzebujesz małą a są też większe ). W sumie jak już zdejmiesz mieszek to ja bym poszedł z nim całym do sklepu.
  3. Wydaje mi się że puściła Ci opaska która jest właśnie wokół gałki- sprawdź czy jesteś w stanie pociągnąć też ją do góry. Jeśli tak to wystarczy że zmienisz tą opaskę, do kupienia w motoryzacyjnym za 1-2zł.
  4. Dzięki wielkie ! Przynajmniej porównam i sprawdzę czy to samo zwykłe i sline.
  5. Tylko gdzie sprawdzić kategorie wagowe ? Tematem interesuję się już z 2-3 tydzień. Na internecie wszędzie są tabele z oznaczeniami sprężyn do modelu B6/B7, nigdzie nie mogę znaleźć od B8. Chcąc nawet porównać do B6/6 mam problem bo w tamtych oznaczeniach nie ma takich sprężyn jakie mam ja (tylna- kropka szara i różowa). Klasę wagową WG WLEPKI mam OYH, OJG (CAGA, avant, 2009) a zawieszenie 1BA. Kupiłem samochód na kołach 16, było widać nieznacznie podniesiony przód. Teraz kupiłem 18 na lato i jest tragedia (przód podniesiony jeszcze bardziej a tył siedzi wręcz wzorowo, jakby był obniżony- zapewne coś nie tak ze sprężynami) a chciałbym problem rozwiązać przed wiosną. Nie zależy mi aż tak bardzo na jakimś znacznym obniżeniu, co żeby wysokość była podobna więc chyba dla mnie nie ma różnicy czy kupię 4 sprężyny z s-line czy tylko na tył standardowe. Jednak gdzie porównać kategorię wagową jeśli nawet w katalogu hurtowni nie ma oznaczeń wagowych ?
  6. Czy ktoś zna średnicę otworu w gałce a4 b6? Chcę zamówić nowy zamiennik ale są dwie średnice do wyboru (12 i 20)
  7. Witam. Chciałbym odświeżyć temat poduszek pod silnikiem. Od jakiegoś czasu na postoju silnikiem lekko czasami zarzuci, jest to zatelepanie losowe, nie ciągłe, czasami również czuć lekkie drgania podczas ruszania w określonych obrotach. Wymieniłem już prawą na szybko, niestety efekt nadal jest ten sam. Patrząc na cenę zaczynam się zastanawiać czy to w ogóle coś pomoże. Natomiast ktoś mi powiedział, że pasuje też poduszka pod silnik 2,5 tdi, a jest znacznie tańsza. Czy ktoś może miał do czynienia z taką podmianką, lub jest w stanie jakoś zaradzić/ poradzić? Pozdrawiam
  8. Taką właśnie małą szlifierką, nic nie wyglądało na uszkodzone, stąd moje zdziwienie, ale skoro nawet dioda nie podświetla to chyba wykazuje jednak uszkodzenie czegoś ? Pytanie nasuwa się jedno: jest sens poprosić kogoś o sprawdzenie/ naprawę czy od razu szukać całego zestawu ?
  9. Witam wszystkich. Dzięki wskazówkom tutaj zamieszczonym właśnie wymieniłem zestaw naprawczy. Mam jednak jedno małe ale i problem- nie działają mi światła przeciwmgłowe przednie- ani akurat ta dioda nie podświetla na czerwono, włączając te światła też nic się nie dzieje, a tylne jak gdyby nigdy nic. Czy komuś przychodzi coś do głowy co mogłem zepsuć? Wszystkie blaszki od kostki całe, nic nie pogiąłem...
  10. zombek23

    brak mocy...

    Postaram się zrobić logi, ale niby wszystko było sprawdzane. Nie wiem czy dobrze się zrozumieliśmy, ale Twój post mówi jakby turbina miała zacząć działać pow 2200 a ona wtedy przestaje działać Nie wiem czy to jest również związane z problemem, ale podczas zmiany biegu na wyższy słychać jakby tarcie turbiny- nie jest to jednak metaliczny dźwięk tylko taki "plastikowy". Prosiłbym o tematy na PW. Dzięki z góry Pozdrawiam
  11. zombek23

    brak mocy...

    Ja również mam ten sam problem, znajomy to samo. Ja mam silnik AVF- turbina wyłącza się po dłuższej chwili pracy na obrotach pow. ok 2200. Wcześniej (przed wymianą zaworu N75 wyskakiwał również błąd na desce), teraz po wymianie zaworu nic się nie świeci ale samochód traci moc do ponownego uruchomienia. Również chciałbym zabrać się za naprawę usterki unikając wymiany części w ciemno.
  12. Tak, raczej z samego mechanizmu. Dziś zauważyłem, że nawet przy włączonej funkcji radio, a nie CD, można usłyszeć te same odgłosy. Nie są one za każdym razem, ale zawsze występują przy uruchamianiu bądź wyłączaniu. Jeśli chodzi o numer utworu to jednak wyeliminowałem tą zależność- główną kwestią wydaję się być czas pracy, który skutkuje wzrostem temperatury. Wtedy radio przerywa odtwarzanie płyty i słychać taki dźwięk jak podczas czytania danych dopiero co włożonego dysku lub przewijania utworu.
  13. Czy ktoś w takim razie zna jakiś serwis, najlepiej z Podkarpacia, który mógłby polecić?
  14. Witam Ponownie Zaczęły się dodatnie temperatury a wraz z nim wrócił problem z pierwszego posta. Wygląda na to, że objawy nasilają się wraz z dodatnią temperaturą- problemy z odczytywaniem płyt występują po "nagrzaniu" radia, a trzaskanie podczas jego włączania i wyłączania. Obstawiacie, że to dalej może być wina lasera czy jednak zależność objawów z temperaturą może to wykluczyć? Szkoda mi wywalać oryginalne radio, szczególnie że "zewnętrznie" jest zadbane...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...