-
Postów
43 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Cin3k
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CDNB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
768 wyświetleń profilu
-
Kolego, poradziłeś sobie z tym? Dziś przez własna głupotę mam taki sam problem i zastanawiam się jak się do tego zabrać.
-
Pany, zero pomysłów? Dziś znów probowałem wykasować błąd, jednak natychmiast wraca. Proszę o info czy biorę dobre czujniki pod uwagę oraz co jeszcze sprwadzić - którędy idzie wiązka, gdzie może być jakieś przetarcie (mam trochę dziurawe lewe nadkole od strony zderzaka - może gdzieś tutaj idą wiązki?)
-
Dzięki za odpowiedź. Widziałem ten opis, zamieniłem czujniki miejscami, ale błąd nie przeskoczył na drugą stronę. W samochodzie nic nie było ostatnio grzebane. Jedyne co robiłem, to zmieniałem zamek w drzwiach kierowcy, dlatego się zastanawiam, czy na pewno dobry czujnik airnag wziąłem pod uwagę.
-
Nikt nie ma pomysłu jak podejść do tematu? Może ktoś chociaż jest w stanie wskazać mi, czy na pewno dobre czujniki airbag wziąłem pod uwagę? Czy to właśnie chodzi o te czujniki na pasie przednim czy może o inne?
-
Cin3k obserwuje zawartość B8 TrOOOOp i Driver's front Airbag crash sensor
-
Witam, proszę o wskazówki. Wyskoczył mi błąd jak w opisie i na zdjęciu zrobionym w vcds. Przepraszam za jakość zdjęcia, ale tylko takie teraz mam :). 9445859 Driver's front Airbag crash sensor Proszę o wskazanie co może być przyczyną błędu. Zdjąłem lampy i zamieniłem czujniki na pasie przednim miejscami, ale błąd pozostał po stronie kierowcy - więc uszkodzenie czujnika wykluczyłem. Druga sprawa jest taka, że błąd da się skasować, czasem wróci od razu, a czasem da się pojeździć cała trasę bez błędu, aby przy kolejnym odpaleniu samochodu błąd pojawił się od razu po checku.
-
Ja mam, potrzebujesz jeszcze?
-
Po wyczyszczeniu smoka (był w połowie przytkany), wymianie filtra oleju i oleju jak na razie problem nie wystąpił. Jednak dużo nie jeździłem. Dam jeszcze znać za jakiś czas.
-
Też ostatnio widuję u siebie komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju. U mnie występuje tylko na zimnym silniku przy hamowaniu, spadaniu z obrotów. Jak się zagrzeje silnik to już problemu nie ma. Błąd wyskakuje mi sporadycznie od około miesiąca. Pierwszy raz pojawiał się po dłuższym postoju na mrozie - ponad tydzień. Po podpięciu do VCDS pokazywało to co u Ciebie. Czasami jeszcze po pojawieniu się tego błędu, wyskakują błędy EPC i ograniczenie RPM do 4 tys. Na dniach zmieniam olej i filtr, bo na tym już zrobione 15 tys. km. Na innym forum jeden gościu mi napisał, że on miał to samo na filtrze od FILTRONA,a po wymianie samego filtra na inny problem ustąpił. O dziwo ja mam obecnie u siebie taki sam filtr FILTRON, a olej to TEXACO 5w30. Nowy filtr kupiłem firmy MANN, natomiast olej LIQUI MOLY 5w40. Przy okazji mam zamiar zdjąć miskę olejową i wyczyścić smoka. Mogę dać znać w przyszłym tyg, czy to coś pomogło :). Odmę zmieniałem w zeszłym roku na nówkę z ASO, mam nadzieję że to nie jej wina :), ale w razie czego mam zamiar kupić samą membranę z allegro, a nie całość.
-
Chodzi mi o to, że na tle np tvn-owskich seriali i innych rodzimych 'superprodukcji', to ten serial hbo jest na światowym poziomie. Bardzo dobre zdjęcia i montaż, ścieżka dźwiękowa - gdzie da się zrozumieć dialogi między postaciami, a nie jak np w serialu canal+ belfer trzeba co chwilę przewijać, bo nie można zrozumieć języka polskiego, fajnie dobrana muzyka. Aktorzy jak Frycz, Chabior, Więckiewicz i Pazura świetnie zagrali. Dla mnie interesująca tematyka, dodatkowo żyję w tym mieście od urodzenia i jestem w stanie stwierdzić, że takie rzeczy mają miejsce - główny bohater nawiązuje do warszawskiego dilera gwiazd, rola Pazury to mix Krupy, który spowodował śmiertelne potrącenie na pasach po narkotykach z Wojewódzkim, itp. Aktor grający główną rolę faktycznie zdaje się być drewniany, zwłaszcza jego gra głosem - ale to jest ponoć zamysł twórców i tak miało być - w książce podobno był taki sam - nie wiem, bo nie czytałem.
-
Obejrzałem ciurkiem w weekend wszystkie odcinki. Dawno nie oglądałem nic lepszego, a trochę tego przerabiam. Genialna rola Frycza. Zresztą każda rola dobra, wiarygodna. Polecam każdemu - klasa światowa, a akcja się dzieje w naszej kochanej Warszawie.
-
@Stn u mnie już problem wyeliminowany. Przyczyną okazał się wahacz z prawej strony w przednim kole - ten banan. Mechanik najpierw podejrzewał, że to zacisk hamulca się poluzował i stuka, ale to nie było to. Mówił, że długo szukali co to może być, bo w ogóle zawieszeniu w ogóle nie było żadnego luzu. Po wymianie stuków już nie ma. Wydaje mi się, że też ustąpiły delikatne wibracje kierownicy przy prędkości powyżej 100km/h.
-
Panowie, może moja odpowiedź wydać Wam się głupia, ale ja miałem podobne objawy jak Wy. Też zmieniłem przeguby, sworznie, poduszki pod silnikiem, w międzyczasie sprzęgło z dwumasą . Koła miałem wyważone po zakupie nowych opon Nokian zLine i dalej to samo. Już nie miałem pomysłu gdzie szukać usterki, wibracje występowały zarówno na zgaszonym jak i włączonym silniku. Do myślenia mi dało, jak przejechałem się po nowiutkim, świeżo wylanym asfalcie swoją a4 i 207 dziewuchy. W a4 oczywiście wibracje, jak jazda na tarce, w 207 jak po szynach. W końcu pojechałem na wyważanie na wyważarce hunter i okazało się, że mam po prostu krzywe felgi, prawą z przodu, lewą z tyłu :D. Byłem na wyważaniu z tymi felgami wcześniej dwukrotnie, jak zmieniałem opony na zimowe, następnie przy zmianie opon na nowe letnie i nic w wulkanizacji nie mówili, że koła krzywe - wyważone na 0 - 0. Po wyprostowaniu felg i ponownym wyważeniu było czuć bardzo znaczną poprawę. Ale jeszcze ciągle nie byłem do końca zadowolony, pozostały drobne wibracje, a po pewnym czasie pojawiły się stuki przy hamowaniu. Mechanik szukał luzu w zawieszeniu, brał pod uwagę, że zacisk hamulca mógł wydawać te dźwięki, ale jednak to nie to. Po długim szukaniu usterki wyszło na jaw, że uszkodzeniu uległ wahacz w przednim prawym kole - banan. Nie miał żadnych luzów, ale się przycinał przy sworzniu, chodził z oporem - po wymianie jak na razie wszystko ok. Pozostały mi jeszcze bardzo delikatne wibracje silnika na biegu jałowym przy obrotach 800. Wibracje nasilają się na włączonej klimie. 2 poduszki silnika i 3 poduszka przy skrzyni zmienione, więc już nie wiem co to może być ?.
-
Proste, że tańszy. Sam taki mam i wszystko jest ok. Za cenę tego droższego to już lepiej kupić pasujący oryginał, który wkłada się na stałe. Numer części znajdziesz w dziale b8 2.0 tfsi.
-
Ja się jeszcze tym nie zajmowałem, więc nie namierzyłem co trze :). Będę niedługo wymieniał poduszki pod silnikiem, wtedy mi mechanik zdiagnozuje co to. Chyba, że @Rafalb_111 juz odkryłeś przyczynę?
-
@filozof1993 Namierzyłeś może przyczynę tego dźwięku? Bo mam u siebie teraz coś podobnego. Na luzie jest cisza, wrzucam bieg i przy prawie całkowitym odpuszczenia sprzęgła słychać tarcie. Występuje to na 1 i R. Wydaje mi się, że występuje to jedynie na zimnym silniku, po dłuższym postoju.