Skocz do zawartości

Cin3k

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Cin3k

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

768 wyświetleń profilu
  1. Kolego, poradziłeś sobie z tym? Dziś przez własna głupotę mam taki sam problem i zastanawiam się jak się do tego zabrać.
  2. Pany, zero pomysłów? Dziś znów probowałem wykasować błąd, jednak natychmiast wraca. Proszę o info czy biorę dobre czujniki pod uwagę oraz co jeszcze sprwadzić - którędy idzie wiązka, gdzie może być jakieś przetarcie (mam trochę dziurawe lewe nadkole od strony zderzaka - może gdzieś tutaj idą wiązki?)
  3. Dzięki za odpowiedź. Widziałem ten opis, zamieniłem czujniki miejscami, ale błąd nie przeskoczył na drugą stronę. W samochodzie nic nie było ostatnio grzebane. Jedyne co robiłem, to zmieniałem zamek w drzwiach kierowcy, dlatego się zastanawiam, czy na pewno dobry czujnik airnag wziąłem pod uwagę.
  4. Nikt nie ma pomysłu jak podejść do tematu? Może ktoś chociaż jest w stanie wskazać mi, czy na pewno dobre czujniki airbag wziąłem pod uwagę? Czy to właśnie chodzi o te czujniki na pasie przednim czy może o inne?
  5. Witam, proszę o wskazówki. Wyskoczył mi błąd jak w opisie i na zdjęciu zrobionym w vcds. Przepraszam za jakość zdjęcia, ale tylko takie teraz mam :). 9445859 Driver's front Airbag crash sensor Proszę o wskazanie co może być przyczyną błędu. Zdjąłem lampy i zamieniłem czujniki na pasie przednim miejscami, ale błąd pozostał po stronie kierowcy - więc uszkodzenie czujnika wykluczyłem. Druga sprawa jest taka, że błąd da się skasować, czasem wróci od razu, a czasem da się pojeździć cała trasę bez błędu, aby przy kolejnym odpaleniu samochodu błąd pojawił się od razu po checku.
  6. Cin3k

    B8 TrOOOOp

    Ja mam, potrzebujesz jeszcze?
  7. Po wyczyszczeniu smoka (był w połowie przytkany), wymianie filtra oleju i oleju jak na razie problem nie wystąpił. Jednak dużo nie jeździłem. Dam jeszcze znać za jakiś czas.
  8. Też ostatnio widuję u siebie komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju. U mnie występuje tylko na zimnym silniku przy hamowaniu, spadaniu z obrotów. Jak się zagrzeje silnik to już problemu nie ma. Błąd wyskakuje mi sporadycznie od około miesiąca. Pierwszy raz pojawiał się po dłuższym postoju na mrozie - ponad tydzień. Po podpięciu do VCDS pokazywało to co u Ciebie. Czasami jeszcze po pojawieniu się tego błędu, wyskakują błędy EPC i ograniczenie RPM do 4 tys. Na dniach zmieniam olej i filtr, bo na tym już zrobione 15 tys. km. Na innym forum jeden gościu mi napisał, że on miał to samo na filtrze od FILTRONA,a po wymianie samego filtra na inny problem ustąpił. O dziwo ja mam obecnie u siebie taki sam filtr FILTRON, a olej to TEXACO 5w30. Nowy filtr kupiłem firmy MANN, natomiast olej LIQUI MOLY 5w40. Przy okazji mam zamiar zdjąć miskę olejową i wyczyścić smoka. Mogę dać znać w przyszłym tyg, czy to coś pomogło :). Odmę zmieniałem w zeszłym roku na nówkę z ASO, mam nadzieję że to nie jej wina :), ale w razie czego mam zamiar kupić samą membranę z allegro, a nie całość.
  9. Chodzi mi o to, że na tle np tvn-owskich seriali i innych rodzimych 'superprodukcji', to ten serial hbo jest na światowym poziomie. Bardzo dobre zdjęcia i montaż, ścieżka dźwiękowa - gdzie da się zrozumieć dialogi między postaciami, a nie jak np w serialu canal+ belfer trzeba co chwilę przewijać, bo nie można zrozumieć języka polskiego, fajnie dobrana muzyka. Aktorzy jak Frycz, Chabior, Więckiewicz i Pazura świetnie zagrali. Dla mnie interesująca tematyka, dodatkowo żyję w tym mieście od urodzenia i jestem w stanie stwierdzić, że takie rzeczy mają miejsce - główny bohater nawiązuje do warszawskiego dilera gwiazd, rola Pazury to mix Krupy, który spowodował śmiertelne potrącenie na pasach po narkotykach z Wojewódzkim, itp. Aktor grający główną rolę faktycznie zdaje się być drewniany, zwłaszcza jego gra głosem - ale to jest ponoć zamysł twórców i tak miało być - w książce podobno był taki sam - nie wiem, bo nie czytałem.
  10. Obejrzałem ciurkiem w weekend wszystkie odcinki. Dawno nie oglądałem nic lepszego, a trochę tego przerabiam. Genialna rola Frycza. Zresztą każda rola dobra, wiarygodna. Polecam każdemu - klasa światowa, a akcja się dzieje w naszej kochanej Warszawie.
  11. Cin3k

    Stukanie przy hamowaniu

    @Stn u mnie już problem wyeliminowany. Przyczyną okazał się wahacz z prawej strony w przednim kole - ten banan. Mechanik najpierw podejrzewał, że to zacisk hamulca się poluzował i stuka, ale to nie było to. Mówił, że długo szukali co to może być, bo w ogóle zawieszeniu w ogóle nie było żadnego luzu. Po wymianie stuków już nie ma. Wydaje mi się, że też ustąpiły delikatne wibracje kierownicy przy prędkości powyżej 100km/h.
  12. Panowie, może moja odpowiedź wydać Wam się głupia, ale ja miałem podobne objawy jak Wy. Też zmieniłem przeguby, sworznie, poduszki pod silnikiem, w międzyczasie sprzęgło z dwumasą . Koła miałem wyważone po zakupie nowych opon Nokian zLine i dalej to samo. Już nie miałem pomysłu gdzie szukać usterki, wibracje występowały zarówno na zgaszonym jak i włączonym silniku. Do myślenia mi dało, jak przejechałem się po nowiutkim, świeżo wylanym asfalcie swoją a4 i 207 dziewuchy. W a4 oczywiście wibracje, jak jazda na tarce, w 207 jak po szynach. W końcu pojechałem na wyważanie na wyważarce hunter i okazało się, że mam po prostu krzywe felgi, prawą z przodu, lewą z tyłu :D. Byłem na wyważaniu z tymi felgami wcześniej dwukrotnie, jak zmieniałem opony na zimowe, następnie przy zmianie opon na nowe letnie i nic w wulkanizacji nie mówili, że koła krzywe - wyważone na 0 - 0. Po wyprostowaniu felg i ponownym wyważeniu było czuć bardzo znaczną poprawę. Ale jeszcze ciągle nie byłem do końca zadowolony, pozostały drobne wibracje, a po pewnym czasie pojawiły się stuki przy hamowaniu. Mechanik szukał luzu w zawieszeniu, brał pod uwagę, że zacisk hamulca mógł wydawać te dźwięki, ale jednak to nie to. Po długim szukaniu usterki wyszło na jaw, że uszkodzeniu uległ wahacz w przednim prawym kole - banan. Nie miał żadnych luzów, ale się przycinał przy sworzniu, chodził z oporem - po wymianie jak na razie wszystko ok. Pozostały mi jeszcze bardzo delikatne wibracje silnika na biegu jałowym przy obrotach 800. Wibracje nasilają się na włączonej klimie. 2 poduszki silnika i 3 poduszka przy skrzyni zmienione, więc już nie wiem co to może być ?.
  13. Cin3k

    Który bagnet ?

    Proste, że tańszy. Sam taki mam i wszystko jest ok. Za cenę tego droższego to już lepiej kupić pasujący oryginał, który wkłada się na stałe. Numer części znajdziesz w dziale b8 2.0 tfsi.
  14. Ja się jeszcze tym nie zajmowałem, więc nie namierzyłem co trze :). Będę niedługo wymieniał poduszki pod silnikiem, wtedy mi mechanik zdiagnozuje co to. Chyba, że @Rafalb_111 juz odkryłeś przyczynę?
  15. @filozof1993 Namierzyłeś może przyczynę tego dźwięku? Bo mam u siebie teraz coś podobnego. Na luzie jest cisza, wrzucam bieg i przy prawie całkowitym odpuszczenia sprzęgła słychać tarcie. Występuje to na 1 i R. Wydaje mi się, że występuje to jedynie na zimnym silniku, po dłuższym postoju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...