
adrian725
Pasjonat-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O adrian725

Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Wschowa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
706 wyświetleń profilu
-
Adaptacja skrzyni biegów mimo błędów
adrian725 odpowiedział(a) na MłodyACzwórkasz temat w Audi A4 B6/B7
U mnie gdy tylko olej rozgrzeje się do 70°c pokazuje że adaptacja ok, Test wzniesienia jak wypada? -
Pytanie dotyczące działania skrzyni Multitronic
adrian725 odpowiedział(a) na Alduric temat w Audi A4 B6/B7
Ja mam akurat Diesla ale chyba nie ma się czym martwić, Skrzynia najważniejsze że pracuje poprawnie bez szarpnięć płynnie, adaptacja ok -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
adrian725 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
WAUZZZ8EX4A124601 -
Już pominąłem teorie o różnicy między benzyną a LPG która słusznie przytoczyłeś ,. A i dobrze że wspomniałeś o jakości LPG ... Wiadomo 2 zł a 2.25 zł to jest różnica w cenie ale ja np wolę droższa gdyż głównie patrzę na tą drugą różnice , w jakości LPG ...
-
Nie dajcie się robić mechanikom w konia . Po to się montuje sekwencję żeby spalała tyle samo . Mam co prawda 1.6 i spalanie się nie zmieniło . Trasa nad morze 7/100 , miasto latem 8.5/9 zima 10 . I tak jak koledzy mówią wężyki równe jak należy ,wszystko schludne ładne dopasowane jak z fabryki . No i oczywiście serwis co 10.000 km, filtry, PLUS jazda testowa z podłączonymi komputerami
-
witam, pożyczyłem sobie interfejs autophix es680 w celu sprawdzenia prędkosci koł na czujnikach abs . jeżdząc po parkingu 20 km/h interface na bloku 001 pokazuje prędkości prawidłowo , gdy jade szybciej niż 20 czyli jade na droge , rozpędzam sie , interfejs się rozłącza. dlaczego tak się dzieje ? czy poprostu interfejs testuje abs do 20 km/h ? dodam ze gdy wejde na silnik obojetnie jaki blok pomiarowy , wszystko działa zarówno na postoju jak i podczas jazdy szybkiej, na bieżąco pokazuje mi wybrane parametry .
-
Pytanko takie mam. Siostrze w vectrze b po pociągnienciu wajchy od maski, maska nie odbija do góry. Sprężyna pracuje linka razem z nią. Jedyna opcja to jedna osoba chwyta za wajche a druga musi podważyć maskę i wtedy maska się otwiera. Spotkał już ktoś taki problem?
-
U mnie np szarpie lub dusi się, czasami, jak mam za mało benzyny w baku. Zarówno instrukcja mojej instalacji jak i mój gazownik mówi że poziom Pb ma wynosić minimum 1/4 baku
-
Przewody od Tomka dotarły, swap 280/13 na 288/25 zakończony. Porada dla próbujących odkręcić przewody hamulcowe : klucz oczkowy bez jednej ścianki, dzień wcześniej wd40, a tuż przed odkreceniem śrubokręt płaski młotek i opukać dobrze bo wszystko jest zapieczone należy uważać na śruby przewodów metalowych łatwo je zniszczyć. Pozdrawiam
-
Ok. Dzięki. A nr telefonu można prosić? dobra widze po zalogowaniu na kompie , w telefonie nie widziałem ...
-
Te przewody sa zakończone specjalnymi nakrętkami na klucz 11. Teraz pytanie jak te nakrętki dorobić do tego przewodu. Podaję link jak to wygląda https://www.google.pl/search?q=8D0611721F&oq=8D0611721F&aqs=chrome..69i57.1562j0j4&client=ms-android-zte&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=lCZ-sAknokJA8M:
-
Witam. Poszukuję metalowych przewodów łączących zacisk i przewód elastyczny. Na etce znalazłem nr ale zarówno na allegro Jak i w intercars e katalog nic nie mogę znaleźć. Gdzie mam ich szukać
-
temp spr przy okazji przeglądu gazu , wskazania zgadzają się mniej więcej z tym co jest na blacie , przy okazji rozrządu wpadła nowa pompa i wszystko jest , ale nadal ciekawi mnie czy przy niesprawnym sprzęgle wiskotycznym nie będzie się przegrzewał latem , przyjdzie lato , się zobaczy
-
przy 2 tyś zaczyna dopiero delikatnie ciurkiem lecieć . im więcej obr. tym mocniej .vaga podepne jak bede miał możliwość żeby być spokojnym . szukając rozwiązania na forum doszedłem do wniosku że stary czujnik był nieprawidłowy bo wszyscy podając rodzaj czujnika wskazują na własnie taki jak kupiłem 4 piny z bolcem http://www-parts.pl/silnik-osprzet/946-czujnik-temperatury-059919501-vernet-ws2605.html a stary był bez tego wystającego bolca z tej blaszki ciekawi mnie co będzie latem przy niesprawnym sprzęgle wiskotycznym i przy mniej wydajnej pompie niż nowa bo też przeglądając forum czytałem że ciurkiem to na wolnych obrotach powinno lać. i zarówno przed jak i po wymianie czujnika na rozgrzanym silniku ogrzewanie jest konkretne ogień poprostu
-
Podepne sie pod czyiś temat żeby nie zakładać nowego . Silnik 1.6 ADP . na starym czujniku temperatury temperatura rosła do 80 tak jakby byla to temperatura robocza silnika . gdy wjechlem do miastaczy stałem na swiatłach rosła do 90 a w trasie chlodny dzien szybsza jazda spadała ponizej80 ogrzewanie dobre podmuch gorący. Po wymianie czujnika tempstoi rowno 90 czy trasa czy miasto . pytanie czy możliwe jestże wymiana czujnika rozwiązalacaly problem ? Nowy czujnik ma koncowke metalowa z bolcem a stary nie mialbolca . termostat otwiera sie tuz przed 90 . dodam ze wisko mi nie zasprzęgla do konca a waz powrotny leje dopiero rzy 2 tys obr