Skocz do zawartości

adrian725

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O adrian725

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Wschowa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

706 wyświetleń profilu
  1. U mnie gdy tylko olej rozgrzeje się do 70°c pokazuje że adaptacja ok, Test wzniesienia jak wypada?
  2. Ja mam akurat Diesla ale chyba nie ma się czym martwić, Skrzynia najważniejsze że pracuje poprawnie bez szarpnięć płynnie, adaptacja ok
  3. Już pominąłem teorie o różnicy między benzyną a LPG która słusznie przytoczyłeś ,. A i dobrze że wspomniałeś o jakości LPG ... Wiadomo 2 zł a 2.25 zł to jest różnica w cenie ale ja np wolę droższa gdyż głównie patrzę na tą drugą różnice , w jakości LPG ...
  4. Nie dajcie się robić mechanikom w konia . Po to się montuje sekwencję żeby spalała tyle samo . Mam co prawda 1.6 i spalanie się nie zmieniło . Trasa nad morze 7/100 , miasto latem 8.5/9 zima 10 . I tak jak koledzy mówią wężyki równe jak należy ,wszystko schludne ładne dopasowane jak z fabryki . No i oczywiście serwis co 10.000 km, filtry, PLUS jazda testowa z podłączonymi komputerami
  5. witam, pożyczyłem sobie interfejs autophix es680 w celu sprawdzenia prędkosci koł na czujnikach abs . jeżdząc po parkingu 20 km/h interface na bloku 001 pokazuje prędkości prawidłowo , gdy jade szybciej niż 20 czyli jade na droge , rozpędzam sie , interfejs się rozłącza. dlaczego tak się dzieje ? czy poprostu interfejs testuje abs do 20 km/h ? dodam ze gdy wejde na silnik obojetnie jaki blok pomiarowy , wszystko działa zarówno na postoju jak i podczas jazdy szybkiej, na bieżąco pokazuje mi wybrane parametry .
  6. Pytanko takie mam. Siostrze w vectrze b po pociągnienciu wajchy od maski, maska nie odbija do góry. Sprężyna pracuje linka razem z nią. Jedyna opcja to jedna osoba chwyta za wajche a druga musi podważyć maskę i wtedy maska się otwiera. Spotkał już ktoś taki problem?
  7. U mnie np szarpie lub dusi się, czasami, jak mam za mało benzyny w baku. Zarówno instrukcja mojej instalacji jak i mój gazownik mówi że poziom Pb ma wynosić minimum 1/4 baku
  8. Przewody od Tomka dotarły, swap 280/13 na 288/25 zakończony. Porada dla próbujących odkręcić przewody hamulcowe : klucz oczkowy bez jednej ścianki, dzień wcześniej wd40, a tuż przed odkreceniem śrubokręt płaski młotek i opukać dobrze bo wszystko jest zapieczone należy uważać na śruby przewodów metalowych łatwo je zniszczyć. Pozdrawiam
  9. Ok. Dzięki. A nr telefonu można prosić? dobra widze po zalogowaniu na kompie , w telefonie nie widziałem ...
  10. Te przewody sa zakończone specjalnymi nakrętkami na klucz 11. Teraz pytanie jak te nakrętki dorobić do tego przewodu. Podaję link jak to wygląda https://www.google.pl/search?q=8D0611721F&oq=8D0611721F&aqs=chrome..69i57.1562j0j4&client=ms-android-zte&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=lCZ-sAknokJA8M:
  11. Witam. Poszukuję metalowych przewodów łączących zacisk i przewód elastyczny. Na etce znalazłem nr ale zarówno na allegro Jak i w intercars e katalog nic nie mogę znaleźć. Gdzie mam ich szukać
  12. temp spr przy okazji przeglądu gazu , wskazania zgadzają się mniej więcej z tym co jest na blacie , przy okazji rozrządu wpadła nowa pompa i wszystko jest , ale nadal ciekawi mnie czy przy niesprawnym sprzęgle wiskotycznym nie będzie się przegrzewał latem , przyjdzie lato , się zobaczy
  13. przy 2 tyś zaczyna dopiero delikatnie ciurkiem lecieć . im więcej obr. tym mocniej .vaga podepne jak bede miał możliwość żeby być spokojnym . szukając rozwiązania na forum doszedłem do wniosku że stary czujnik był nieprawidłowy bo wszyscy podając rodzaj czujnika wskazują na własnie taki jak kupiłem 4 piny z bolcem http://www-parts.pl/silnik-osprzet/946-czujnik-temperatury-059919501-vernet-ws2605.html a stary był bez tego wystającego bolca z tej blaszki ciekawi mnie co będzie latem przy niesprawnym sprzęgle wiskotycznym i przy mniej wydajnej pompie niż nowa bo też przeglądając forum czytałem że ciurkiem to na wolnych obrotach powinno lać. i zarówno przed jak i po wymianie czujnika na rozgrzanym silniku ogrzewanie jest konkretne ogień poprostu
  14. Podepne sie pod czyiś temat żeby nie zakładać nowego . Silnik 1.6 ADP . na starym czujniku temperatury temperatura rosła do 80 tak jakby byla to temperatura robocza silnika . gdy wjechlem do miastaczy stałem na swiatłach rosła do 90 a w trasie chlodny dzien szybsza jazda spadała ponizej80 ogrzewanie dobre podmuch gorący. Po wymianie czujnika tempstoi rowno 90 czy trasa czy miasto . pytanie czy możliwe jestże wymiana czujnika rozwiązalacaly problem ? Nowy czujnik ma koncowke metalowa z bolcem a stary nie mialbolca . termostat otwiera sie tuz przed 90 . dodam ze wisko mi nie zasprzęgla do konca a waz powrotny leje dopiero rzy 2 tys obr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...