Jump to content

adrian725

Pasjonat
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About adrian725

Informacje

  • First name
    Adrian
  • Location
    Wschowa

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1995
  • Engine
    1.6
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

270 profile views
  1. Witam , miałem mały pożar który ograczniczył się do miejsca pod plasikową osłona świec i listwy . Tak jak w temacie , potrzebuje wiązke kabli silnika , według etki oznaczone numerami 8D2971072 lub 8D1971072 .
  2. Już pominąłem teorie o różnicy między benzyną a LPG która słusznie przytoczyłeś ,. A i dobrze że wspomniałeś o jakości LPG ... Wiadomo 2 zł a 2.25 zł to jest różnica w cenie ale ja np wolę droższa gdyż głównie patrzę na tą drugą różnice , w jakości LPG ...
  3. Nie dajcie się robić mechanikom w konia . Po to się montuje sekwencję żeby spalała tyle samo . Mam co prawda 1.6 i spalanie się nie zmieniło . Trasa nad morze 7/100 , miasto latem 8.5/9 zima 10 . I tak jak koledzy mówią wężyki równe jak należy ,wszystko schludne ładne dopasowane jak z fabryki . No i oczywiście serwis co 10.000 km, filtry, PLUS jazda testowa z podłączonymi komputerami
  4. witam, pożyczyłem sobie interfejs autophix es680 w celu sprawdzenia prędkosci koł na czujnikach abs . jeżdząc po parkingu 20 km/h interface na bloku 001 pokazuje prędkości prawidłowo , gdy jade szybciej niż 20 czyli jade na droge , rozpędzam sie , interfejs się rozłącza. dlaczego tak się dzieje ? czy poprostu interfejs testuje abs do 20 km/h ? dodam ze gdy wejde na silnik obojetnie jaki blok pomiarowy , wszystko działa zarówno na postoju jak i podczas jazdy szybkiej, na bieżąco pokazuje mi wybrane parametry .
  5. Pytanko takie mam. Siostrze w vectrze b po pociągnienciu wajchy od maski, maska nie odbija do góry. Sprężyna pracuje linka razem z nią. Jedyna opcja to jedna osoba chwyta za wajche a druga musi podważyć maskę i wtedy maska się otwiera. Spotkał już ktoś taki problem?
  6. U mnie np szarpie lub dusi się, czasami, jak mam za mało benzyny w baku. Zarówno instrukcja mojej instalacji jak i mój gazownik mówi że poziom Pb ma wynosić minimum 1/4 baku
  7. Przewody od Tomka dotarły, swap 280/13 na 288/25 zakończony. Porada dla próbujących odkręcić przewody hamulcowe : klucz oczkowy bez jednej ścianki, dzień wcześniej wd40, a tuż przed odkreceniem śrubokręt płaski młotek i opukać dobrze bo wszystko jest zapieczone należy uważać na śruby przewodów metalowych łatwo je zniszczyć. Pozdrawiam
  8. Ok. Dzięki. A nr telefonu można prosić? dobra widze po zalogowaniu na kompie , w telefonie nie widziałem ...
  9. Te przewody sa zakończone specjalnymi nakrętkami na klucz 11. Teraz pytanie jak te nakrętki dorobić do tego przewodu. Podaję link jak to wygląda https://www.google.pl/search?q=8D0611721F&oq=8D0611721F&aqs=chrome..69i57.1562j0j4&client=ms-android-zte&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=lCZ-sAknokJA8M:
  10. Witam. Poszukuję metalowych przewodów łączących zacisk i przewód elastyczny. Na etce znalazłem nr ale zarówno na allegro Jak i w intercars e katalog nic nie mogę znaleźć. Gdzie mam ich szukać
  11. temp spr przy okazji przeglądu gazu , wskazania zgadzają się mniej więcej z tym co jest na blacie , przy okazji rozrządu wpadła nowa pompa i wszystko jest , ale nadal ciekawi mnie czy przy niesprawnym sprzęgle wiskotycznym nie będzie się przegrzewał latem , przyjdzie lato , się zobaczy
  12. przy 2 tyś zaczyna dopiero delikatnie ciurkiem lecieć . im więcej obr. tym mocniej .vaga podepne jak bede miał możliwość żeby być spokojnym . szukając rozwiązania na forum doszedłem do wniosku że stary czujnik był nieprawidłowy bo wszyscy podając rodzaj czujnika wskazują na własnie taki jak kupiłem 4 piny z bolcem http://www-parts.pl/silnik-osprzet/946-czujnik-temperatury-059919501-vernet-ws2605.html a stary był bez tego wystającego bolca z tej blaszki ciekawi mnie co będzie latem przy niesprawnym sprzęgle wiskotycznym i przy mniej wydajnej pompie niż nowa bo też przeglądając forum czytałem że ciurkiem to na wolnych obrotach powinno lać. i zarówno przed jak i po wymianie czujnika na rozgrzanym silniku ogrzewanie jest konkretne ogień poprostu
  13. Podepne sie pod czyiś temat żeby nie zakładać nowego . Silnik 1.6 ADP . na starym czujniku temperatury temperatura rosła do 80 tak jakby byla to temperatura robocza silnika . gdy wjechlem do miastaczy stałem na swiatłach rosła do 90 a w trasie chlodny dzien szybsza jazda spadała ponizej80 ogrzewanie dobre podmuch gorący. Po wymianie czujnika tempstoi rowno 90 czy trasa czy miasto . pytanie czy możliwe jestże wymiana czujnika rozwiązalacaly problem ? Nowy czujnik ma koncowke metalowa z bolcem a stary nie mialbolca . termostat otwiera sie tuz przed 90 . dodam ze wisko mi nie zasprzęgla do konca a waz powrotny leje dopiero rzy 2 tys obr
  14. jest przykrecona od spodu czy jak ja wyjmujesz? przydatny temat , dodam że osłona swiatła moze "mocno trzymac " jeżeli samo światełko było mocno przykręcone , osłona jest na zatrzaski przyczepiona do listwy świetlnej a listwa 2 wkretami do półki
  15. w tym tyg. skupiłem się na tym jak auto się zachowuje i jednak zauważyłem że tył zachowuje się tak jakby delikatnie skręcał , ale to tylko przy wiekszej prędkości na zakrętach ( ten sam zakręt 25 km/h ok ,a 40 km/h już nie ..) chyba że poprostu za szybko i traci przyczepność , cóż będe obserwował dalej
×
×
  • Create New...