Skocz do zawartości

Drac0

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Drac0

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

458 wyświetleń profilu
  1. jak w temacie - czy polecacie jakieś zarówki które moge wsadzic do polifta żeby było więcej komfortu przy cofaniu?
  2. Drac0

    Błąd P2002 - Silnik CNHC

    Znalazlem na Fb drugiego chłopa, który u niego robil - ten sam silnik CNHC i dokładnie ten sam błąd...
  3. Drac0

    Błąd P2002 - Silnik CNHC

    Ale czy to oznacza ze on mape skopał i mogł mi skopać auto gdybym nie wrocił do serii? Czy istnieje mozliwosc ze jednak mapa była dobra a silnik/osprzet nie daje rady w tych warunkach? Wzial za robote 1300zł to nie jest mało kasy
  4. Drac0

    Błąd P2002 - Silnik CNHC

    Wrociłem do serii u innego tunera - problemu nie ma od 1kkm, spalanie na trasie spadlo z 6.1 do 5.1.... - nie wiem co dalej...
  5. Drac0

    Błąd P2002 - Silnik CNHC

    Logi z procedury wypalania na postojuLOG-01-IDE00434_&9.CSVLOG-01-IDE00434_&11.CSV
  6. Drac0

    Błąd P2002 - Silnik CNHC

    Dodałem
  7. Drac0

    Błąd P2002 - Silnik CNHC

    Takie sa teraz, na przyjezdzie do domu mialem wypalanie.
  8. Drac0

    Błąd P2002 - Silnik CNHC

    Powinno byc w logach ale jak kojarze to obliczona byla 20g a rzeczywista 4g Różnica cisnień też jest tam zapisana o ile diagnozowalem odpowiednio - prosze rzuc okiem na dysk google
  9. Drac0

    Błąd P2002 - Silnik CNHC

    Witam Posiadam Audi a4 b8 2.0 TDI Ultra 163km (Ad-Blue) silnik CNHC - kupilem z przebiegiem 175tys przy 180 zrobilem "bezpieczny" chip i po przejechaniu 500km zaczeły się problemy - Check engine z błędem P2002 00 [237] wskazujący na błędne działanie DPF. Po przeczytaniu internetów wiele wskazuje iż może to być zapchana chłodnica EGR jednakże kilka osób dokonało wymiany a błąd jak występował tak wystepuje - dlatego chciałbym samodzielnie zdiagnozować problem na ile to możliwe. Z rzeczy, które zauwazyłem: - spalanie bardzo wzrostło, wczesniej najczesciej srednia 5,3-5.4 -teraz 6,1-6,5 przy ekonomiczniej jezdzie np 120 tempomat na pustej autostradzie przy 400-500km trasy. Spalanie w miescie wczesniej mialem na poziomie 6-7l teraz 9-10. - Check engine nie wyskoczy mi na autostradzie przy podanej predkosci a jedynie na trasie kiedy najczesciej jade na biegach od 3 do 5 w okolicy obrotów 1600-2000 - ma wrażenie ze auto lekko straciło moc - wypalanie DPF wg obrotów oraz aplikacji VAG DPF najczesciej co 200-300km miejskiej jazdy lub 500-600 autostradowej. Zrobiłęm trochę odczytow z VCDS, może ktoś coś zauważy i podpowie? AudiA4 – Dysk Google DRIVE.GOOGLE.COM
  10. mam 2.0 TDI ULTRA 163km silnik CHNC Przebieg 176k Czy ktoś miał doświadczenie z ta jednostka? ile tutaj realnie i w 100% bezpiecznie można uzyskać
  11. Drac0

    Rozrząd Białystok A4 B8

    A Igora Puchowicza znasz moze? polecony mi zostal na FB Chris ma poltorej miesiaca termin...
  12. Czy generalnie koła 16 są ok? mam takie oryginalnie i mam dylemat czy zmienic na 17, kwestia wygladu nie ma dla mnie znaczenia - chodzi bardziej o bezpieczenstwo. glownie trasa bialystok kraków gdzie lubie jechac te 120-130
  13. Dzięki
  14. Drac0

    Kabel diagnostyczny

    Co teraz warto kupic?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...