Skocz do zawartości

Fazi_gdansk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Fazi_gdansk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Fazi_gdansk

0

Reputacja

  1. Fazi_gdansk

    Zmiana wału korbowego

    Witam Kolegów Wie ktoś czy można do silnika BEX założyć wał od i korbowód od innego 1.8T np od BFB? Z tego co patrzyłem w ETCE to wał ma takie samo oznaczenie natomiast oznaczenia korb są inne. czy ktos moze na 100% potwierdzic lub zaprzeczyć?
  2. U mnie w BEX jest na klinie , ostatnio robiłem głowicę więc przy wyciąganiu wałków było widać, poza tym masz znak od ustawiania rozrządu na kole oraz głowicy więc kółko musi być na stałe, było by na stożku gdyby trzeba było wałek blokować
  3. Fazi_gdansk

    Falowanie obrotów

    Jeżeli praca silnika jest poprawna , niech Ci na warsztacie sprawdzą plecionkę, .Zobacz czy wydech przenosi duże wibracje( złap za końcówkę)
  4. Fazi_gdansk

    Koło dwumasowe

    Ja u siebie w BEX mam dwumas, ale sprzęgło załozyłem bez wymiany - nie było tragedii
  5. Już wszystko wiadomo, zapadnięte gniazda w głowicy
  6. Witam. Mam 1.8t BEX. Zawsze po odpaleniu zimnego silnika wypada mi zapłon ( losowo). Jest to tak wyraźne że słychać stukanie. Jak temperatura silnika dojdzie do 90 to pozostają ledwie wyczuwalne drgania ale według mnie to też jest wypadający zapłon. Oczywiście świece i cewki nowe. Czy wadliwa praca przestawiacza faz rozrządu może powodować tego typu objawy. Na vagu poza wypadaniem zapłonu brak błędów. Jakie grupy należałoby zlogować aby co kolwiek więcej przeanalizować. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 05-08-2013 at 13:25 ---------- Poprzedni post napisany 04-08-2013 at 21:10 ---------- Czy nikt nie pomoże?
  7. Wczoraj zrobiłem w drodze do domu ok 20 km na gazie, kończąc jazdę wyłączyłem gaz i dojechałem ok 200 m na benzynie poczekałem jeszcze chwile i zgasiłem silnik, dzisiaj rano znowu zaczęły się problemy z dłuzszym kręceniem przy odpalaniu. Czy odpowiednie ustawienie dawek gazu po kalibracji może mieć wpływ ?
  8. Witam. Borykałem się z problemem ciężkiego odpalania auta po dłuższym postoju po sprawdzeniu wielu elementów przyszedł czas na eksperyment z LPG. Otóż po prostu przełącznikiem od LPG wyłączyłem automatyczne włączanie gazu i od ok 4-5 dni śmigam tylko na benzynie. Po ok 3 dniach problem z odpalaniem zniknął (pali praktycznie przy 2-3 obrotem wału) czasami zdarzy mu się, że na ssaniu czuć wypadanie zapłonu. Po nagrzaniu jest ok. I w związku z tym moje pytanie. Sterownik gazu jest spięty z instalacją auta przy wtryskach ( emuluje pracę wtryskiwaczy dla ECU) podłączona jest również Lambda ( ale jest tylko dołączona - oryginalny obwód nie modyfikowany). Jaki może to mieć wpływ na zmianę ustawień mapy ECU silnika aby mieć problem z zapalaniem kiedy użytkuję LPG.
  9. trochę się kolego zagalopowałeś, wg mnie syfu narobił uszczelniacz do chłodnicy, pytanie w którym miejscu Moze i sie zagalopowalem, ale gośc pisze ze temp jest ok i wiatraki sie wlaczaja. Wiec zakladam ze duzy obieg dziala ok. W jesli masz kanaly zaklejone to masz niewydajne chlodzenie i wzrost temperatury na czujnikach. Jezeli wode wyrzuca po ostej jeździe to cisnienie nie nadązy uciec przez korek w zbiorniku.Wniosek nasuwa sie jeden
  10. Jeżeli masz twarde węże od wody to znaczy że masz duzy wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia. Jedynie co może to spowodowac to spaliny z cylindra. Czasem powodem tego jest odkształcenie bloku pod głowicą i samo planowanie głowicy nie rozwiazuje problemu. nalezy wyjąc blok i dac do planowania tak jak glowice, a pozniej w zaleznosci jak mocno zebrano material dobrac odpowiednia grubosc uszczelki
  11. Witam. Mam do Was pytanie związane z obudową termostatu. w górnej części obudowy termostatu do której przychodzi gumowy wąż z metalowej rurki z odpowietrznikiem zauważyłem że musiał wyciekac tam płyn bo była zarosnięta wysuszonym G12. Po demontażu całej obudowy i wyczyszczeniu narostu okazuje się iz jest tam jakis otwór ok 2-3 mm ktróy przechodzi do srodka obudowy do miejsca gdzie jest termostat. Czy jest to jakiś otwór bezpieczeństwa na wypadek wzrostu cisnienia lub cos podobnego? Muszę wymienic tą obudowe bo nie moze byc tam "dziury" ale zastanawia mnie ten otwór na wylot. Pozdrawiam Tomek A4 B6 1.8T 190KM BEX
×
×
  • Dodaj nową pozycję...