-
Postów
441 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O tracer123
Informacje
-
Imię
Artur
-
Miasto
Biłgoraj
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
1581 wyświetleń profilu
-
Panowie są jakieś zamienniki na to dziwne mocowanie? Lub gdzie szukać piór na oryginalne mocowanie i oby nie był to bosch który tylko udaje wycieraczkę.
-
Kupiłem a4 za 18tys, włożyłem 10k i sprzedałem za 11k. A4 w 2.0 to same straty przy sprzedaży. Mi ogólnie zależało na szybkiej sprzedaży bez czekania i się udało, jakbym podpicował karoserię na handel to i za 15tys by poszła.
-
albo spróbuj to sprzedać z informacją że łyka olej. ja sprzedałem w 2 dni mimo informacji o korozji i łykaniu oleju w ilości średnio 0.5l na 1200km.
-
do alt nie wolno lać 98 na dłuższą metę bo silnik padnie szybciej niż myślisz. przy silniku strojonym pod 95 (tak jak alt, jest na klapce wlewu informacja co lać) 98 spowoduje spalanie stukowe. mimo większej ilości oktanów moc spadnie i będzie więcej palił. 1.8t też jest wystrojone na 95, 98 może być w najmocniejszych wersach/po chipie.
-
ten samochód jest bardziej niemiecki niż niemieckie limuzyny xd
-
u mnie zawsze palił się na minimum i maską nie dało się go uciszyć na 100km (co udowadniałem filmem). i finalnie znalazłem sposób na olej w tym silniku
-
i taka ciekawostka, jak dolejesz to stan benzyny wróci do normy ... prawie. po wyjęciu bezpiecznika od licznika zresetuje wskazówke i może się okazac że jest pół baku paliwa.
-
1.5l na 1000km to już stan agonalny. i jak coś to nie wymienuaj 2.0 na 2.0 o znowu trafisz na olejowego dracule. lepiej zrobić remot i mieć chociaż małą nadzieję na poprawę. a jak coś to mogę ci sprzedać za grosze całą a4 z 2.0 które w trasie nie bierze oleju, a w mieście jest 0.5l na 1000-1200km
-
wycinanie kata w wolnossaku przyniesie więcej szkód niż pozytku. najlepiej jest przegonić ALTeka na autobahnie, 160-210km/h przez 100km i kat czyściutki. miałem wymieniać ale ten przyjemny zabieg pomógł z katem.
-
pierdu pierdu, zawsze lałem valvo, motula i liqui molly, a nowy łańcuch rozrządu zaczął walić jak szalony. ten silnik przeżre wszystko i ubytki będą takie same, 5w/10w - bez różnicy.
-
Ciężko pracujący pedał sprzęgła AWX 1.9 TDI 130KM
tracer123 odpowiedział(a) na kami050 temat w Audi A4 B6/B7
wczoraj robiłem wysprzęglik i pompę w 2.0 benzyna, miałem podobne objawy. 500 zł i problem rozwiązany -
stawiam że nawet bliżej 2 minut ciągnie na ssaniu.
-
motul 10w40 synergie+ z dolewkami motula i castrola, a valvo to niebieski 10w40 durablend all climate. silnik był głosniejszy cały czas, wcześniej na motulu i valvo przy 90km/h silnika nie było słychać, po pechoewej zmianie na valvo cały czas słychać wycie i rechotanie łańcucha rozrządu. olej od 80tys km biorę z jednego źródła.
-
moja ostania wymiana motula na valvo zrobiła masakrę, silnik wył jak nigdy, na szczęście już zwykły valvo został zastąpiony valvo longlife i jest sporo ciszej. niestety łańcuch rozrządu po wymianie zaczął dawać znaki życia i do tej pory jest to samo, a jest założony nowy.
-
z własnego doświadczenia wiem że ALT z 5w40 strasznie hałasuje w porównaniu do 10w40. najlepiej wychodzi castrol 10w40 i valvo 10w40 longlife, jest tanio i cicho, no i u mnie nie ma zauważalnej różnicy w łykaniu oleju bez względu na to co wleje. przez ostatnie 3 miesiące przejechałem altekiem 800km, nie trzeba dolewać i w ogóle spokój xD