Skocz do zawartości

majkel_majki

Pasjonat
  • Postów

    3309
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

19

2 obserwujących

O majkel_majki

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    Jaguar
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Szukaj drugiej lub obszywaj swoją, używałem kiedyś i te mazidełka zaaplikowane na kierownice czy gałkę zmiany biegów trzymają chwilę i schodzą jak naskórek. Na tapicerce jeżeli jest dobrze przygotowana do zabiegu to trzyma. Jeżeli się zdecydujesz to sugeruję nie dobierać koloru z katalogu tylko wysłać swój element jako próbkę bo po latach oddziaływania słońca, brudu, potu z rąk to co teraz masz nie odpowiada już odcieniem fabryce.
  2. Plus koszty postępowania plus koszty zastępstwa procesowego. Obrót jednostronnie profesjonalny to jest inna bajka, fajnie że szwagrowi się udało ale niewiele to wnosi do tematu.
  3. Właśnie coś w ten deseń też napisałbym w uzasadnieniu. @Konrad99 to jest sąd, więc nie napiszę że na 100% nie wygra, ale powiem tak: przesłanek żeby wygrał generalnie nie ma.
  4. @Konrad99 nie daj się zastraszyć i nie płać mu żadnych pieniędzy, jeżeli sprzedałeś auto jako osoba prywatna to jesteś bezpieczny. Ciężar dowodu spoczywa na tym, kto chce z tego faktu wywodzić skutki prawne, więc jeżeli ten kupujący pójdzie do sądu to w jego gestii jest udowodnienie Tobie, że o wadzie wiedziałeś/ celowo ją zataiłeś, co jest w zasadzie nie do udowodnienia. Od zakupu minęły trzy tygodnie, auto umówmy się raczej wiekowe, a o sądach można wprawdzie mówić różne rzeczy ale generalnie idioci tam nie orzekają. Osobiście uważam, że po konsultacji z prawnikiem temat po jego stronie nagle się urwie.
  5. Moim zdaniem mógł być przegrzany, bez zdjęcia głowicy nie dowiesz się jakie są szkody.
  6. Szczerze? Bardzo skromne, szczególnie na fabrycznej pompie wtryskowej z zablokowanym sterownikiem i w sensownych pieniądzach. Chipem można z tego wyciągnąć jakieś 20-25 koni i to pod warunkiem że układ wtryskowy jest w dobrym stanie bo większość ze względu na wiek i wyeksploatowanie nie trzyma już nawet serii. FMIC daje całe nic, rym niezamierzony ale sprawdziłem to empirycznie.
  7. Ja bym się tym nie przejmował.
  8. Powinno być ok.
  9. Jeżeli był duży wyciek płynu ATF pomiędzy skrzynią i silnikiem to wywaliło uszczelniacz pompy oleju w skrzyni i bez naprawy dalej nie pojedziesz.
  10. Podłącz komputer i odczytaj czy są błędy w sterowniku skrzyni, za takie zachowanie skrzynia jak opisujesz może odpowiadać czujnik prędkości albo czujnik obrotów. Zajrzyj jeszcze w ten temat:
  11. Tak jak powyżej, co do naprawy musisz policzyć koszty co lepiej wyjdzie. Przy remoncie licz nowy wał (w szlif starego się nie baw), panewki, ew. pompa oleju i korbowody drugie lub regeneracja, solidne płukanie magistrali olejowej to jest wariant minimum remontu przy obróconych panewkach korbowodowych..
  12. Każdy spełniający normę się nada
  13. Każdy słupek z B na początku poza BFC się nada (BFC ma również starego typu wałki). Szukaj BAU, BDG lub BDH, kolejność przypadkowa bo to jest wszystko ta sama poprawiona konstrukcja i wkładaj śmiało- osprzęt: wtryskiwacze, pompę wtryskową i kolektor ssący zostawiasz swoje.
  14. Na razie nie zrzucałbym deski na Twoim miejscu, to wyrzucanie płynu przez zbiorniczek wyrównawczy jest podejrzane. Sprawdziłbym jeszcze układ chłodzenia testerem na obecność spalin żeby wykluczyć lub potwierdzić uszkodzone uszczelki pod głowicami albo same głowice.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...