majkel_majki
Pasjonat-
Postów
3309 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
19O majkel_majki
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
Jaguar
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
Inny
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
RWD
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Skóra kierownicy oraz mieszka biegów - wytarcia naprawa
majkel_majki odpowiedział(a) na FabianB temat w Audi A4 B6/B7
Szukaj drugiej lub obszywaj swoją, używałem kiedyś i te mazidełka zaaplikowane na kierownice czy gałkę zmiany biegów trzymają chwilę i schodzą jak naskórek. Na tapicerce jeżeli jest dobrze przygotowana do zabiegu to trzyma. Jeżeli się zdecydujesz to sugeruję nie dobierać koloru z katalogu tylko wysłać swój element jako próbkę bo po latach oddziaływania słońca, brudu, potu z rąk to co teraz masz nie odpowiada już odcieniem fabryce. -
Plus koszty postępowania plus koszty zastępstwa procesowego. Obrót jednostronnie profesjonalny to jest inna bajka, fajnie że szwagrowi się udało ale niewiele to wnosi do tematu.
-
Właśnie coś w ten deseń też napisałbym w uzasadnieniu. @Konrad99 to jest sąd, więc nie napiszę że na 100% nie wygra, ale powiem tak: przesłanek żeby wygrał generalnie nie ma.
-
@Konrad99 nie daj się zastraszyć i nie płać mu żadnych pieniędzy, jeżeli sprzedałeś auto jako osoba prywatna to jesteś bezpieczny. Ciężar dowodu spoczywa na tym, kto chce z tego faktu wywodzić skutki prawne, więc jeżeli ten kupujący pójdzie do sądu to w jego gestii jest udowodnienie Tobie, że o wadzie wiedziałeś/ celowo ją zataiłeś, co jest w zasadzie nie do udowodnienia. Od zakupu minęły trzy tygodnie, auto umówmy się raczej wiekowe, a o sądach można wprawdzie mówić różne rzeczy ale generalnie idioci tam nie orzekają. Osobiście uważam, że po konsultacji z prawnikiem temat po jego stronie nagle się urwie.
-
2.0TDi CGLC Bierze olej, kopci na biało, olej w płynie chłodzącym.
majkel_majki odpowiedział(a) na ROBSON. temat w 2.0TDI
Moim zdaniem mógł być przegrzany, bez zdjęcia głowicy nie dowiesz się jakie są szkody. -
Szczerze? Bardzo skromne, szczególnie na fabrycznej pompie wtryskowej z zablokowanym sterownikiem i w sensownych pieniądzach. Chipem można z tego wyciągnąć jakieś 20-25 koni i to pod warunkiem że układ wtryskowy jest w dobrym stanie bo większość ze względu na wiek i wyeksploatowanie nie trzyma już nawet serii. FMIC daje całe nic, rym niezamierzony ale sprawdziłem to empirycznie.
-
Ja bym się tym nie przejmował.
-
Powinno być ok.
-
Jeżeli był duży wyciek płynu ATF pomiędzy skrzynią i silnikiem to wywaliło uszczelniacz pompy oleju w skrzyni i bez naprawy dalej nie pojedziesz.
-
Brak 1 i 4 biegu skrzynia hydrauliczna klasyczna
majkel_majki odpowiedział(a) na e-mechanik1 temat w Audi A4 B5
Podłącz komputer i odczytaj czy są błędy w sterowniku skrzyni, za takie zachowanie skrzynia jak opisujesz może odpowiadać czujnik prędkości albo czujnik obrotów. Zajrzyj jeszcze w ten temat: -
Tak jak powyżej, co do naprawy musisz policzyć koszty co lepiej wyjdzie. Przy remoncie licz nowy wał (w szlif starego się nie baw), panewki, ew. pompa oleju i korbowody drugie lub regeneracja, solidne płukanie magistrali olejowej to jest wariant minimum remontu przy obróconych panewkach korbowodowych..
-
Jakiej firmy olej do automatycznej skrzyni biegów
majkel_majki odpowiedział(a) na grzesiek25lub temat w Audi A4 B8
Każdy spełniający normę się nada -
Każdy słupek z B na początku poza BFC się nada (BFC ma również starego typu wałki). Szukaj BAU, BDG lub BDH, kolejność przypadkowa bo to jest wszystko ta sama poprawiona konstrukcja i wkładaj śmiało- osprzęt: wtryskiwacze, pompę wtryskową i kolektor ssący zostawiasz swoje.
-
V6 TDI zimne z nawiewów plus wywala korkiem
majkel_majki odpowiedział(a) na Shuffler temat w Audi A4 B8
Na razie nie zrzucałbym deski na Twoim miejscu, to wyrzucanie płynu przez zbiorniczek wyrównawczy jest podejrzane. Sprawdziłbym jeszcze układ chłodzenia testerem na obecność spalin żeby wykluczyć lub potwierdzić uszkodzone uszczelki pod głowicami albo same głowice.