Skocz do zawartości

fadros

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fadros

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Grajewo

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

134 wyświetleń profilu

Osiągnięcia fadros

0

Reputacja

  1. Zgadza się . Szczególnie sprawdź zaworki zwrotne układu - łącznie jest ich 5 sztuk. Wszystkie powinny puszczać powietrze tylko w jednym kierunku. Szczególnie na Twoje objawy może mieć wpływ zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej - siedzi w trójniku pod kolektorem dolotowym. Ja miałem takie objawy jak Ty, potem aż pojawiało się wypadanie z zapłonu na 3 cylindrach, wolno spadające obroty. Czasem jałowe 1100rpm. Po wymianie dwóch zaworków objawy ustąpiły.
  2. fadros

    Uboga mieszanka.

    Zgadza się. Ze względu na niską cenę od razu kupiłem ten zaworek + jeden taki typowy zwrotny i się przydał... Tak więc uszkodzony był zawór odpowietrzający (co siedzi w trójniku przy obudowie filtra oleju) oraz jeden z jednokierunkowych, który zamontowany jest nad ezektorem. Teraz wolne obroty stabilne. Z obrotów schodzi dużo szybciej, raczej normalnie. Jedyny problem jaki pozostał - to podskakujący korek, nadal powietrze dmucha...
  3. fadros

    Uboga mieszanka.

    No to ja nieco podepnę się pod temat. Objawy podobne jak u kolegów wyżej. Zassany mocno korek, telepanie silnikiem. Gdy szczypcami zacisnę przewód gumowy np. 10 w ETCE z rys. 103-91 to silnik się stabilizuje. Lekko dmucha po odkręceniu korka. Dodatkowo też zaworek zwrotny nad ezektorem (07C133529A) puszcza w obie strony. Dopiero przy mocniejszym dmuchnięciu blokuje przepływ "pod prąd". Wymiana zwrotnego na 100%, ale czy 035103245G również wymieniać ? Skoro są takie objawy przy zaciskaniu?
  4. fadros

    naprawa sterownika abs

    I jaki ostateczny koszt naprawy?
  5. Witajcie. Nowy użytkownik forum, ale nie najświeższy użytkownik audi Jeszcze 2 tygodnie temu latałem allroadem 2.7 biT, ale przyszedł etap pewnych zmian w życiu prv i potrzebowałem nieco oszczędniejszego auta. No i dwa dni temu w łapy wpadł w miarę "ogarnięty" egzemplarz a4 b6 w s-linie choć mam wrażenie, że nie pełnym. Silnik 1.8t 163km BFB....z podtlenkiem lpg bo ma być trochę taniej!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...