-
Postów
51 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O szwecja2007

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Czyli brać pompę paliwa 4 bary i tyle?
-
Witam. Muszę wymienić pompę paliwa silnik 1.8t Quattro AEB rok prod audi 98 Każdy mi mówi coś innego co do ciśnienia pompy 3 cz 4 bary?. Wlozona była firmy VDO 8D0906091A. Ma ktoś konkretną odp bo ja już zglupialem.... ?
-
No nic będę szukał 17 7,5 z et 37 w górę podobno będą pasowaly bez problemu ale też pewnie trzeba będzie to zweryfikować
-
No właśnie 25 przy 7j to tak na styk chyba wyjdzie, poszukam chyba coś bezpieczniejszego między 35 a 45. Myślałem że może ktoś próbował felgi z takim Et w b5......... Kolega ma et 28 przy felgach 19 8j w b7 wymierzone co do milimetra wyglądają super ale tutaj to inna bajka
-
Hej wszystkim. Spodobały mi się felgi ale niestety mam wątpliwości w Audi B5 przy zawieszeniu 1BE felgi 17 cali 7j szer ET 25. Podejda np przy węzszych oponach 205/50 lub chociaż 215? Ktoś ma może coś takiego. Z góry Dzięki za odp.
-
Zdjęcie listw dolnych z drzwi B5 Avant lift
szwecja2007 odpowiedział(a) na koszykbb temat w Audi A4 B5
ma ktos z was może zdjęcia jak auto wyglądałoby bez tych listew. Chodzi mi akurat o sedana przedliftowego -
w sumie po co to ja nie wiem bo się nie znam ale z opisu produktu można sie dowiedzieć czegoś takiego np: ''Zastosowanie irydu pozwoliło ponadto na zaprojektowanie niezwykle cienkiej elektrody środkowej o średnicy zaledwie 0,6 mm.Umożliwia ona równomierne rozprzestrzenianie się płomienia w komorze spalania, poprawiając tym samym osiągi samochodu. Cienka elektroda wymaga mniejszego napięcia zapłonowego, co jest nie bez znaczenia, gdyż zapłon gazu jest trudniejszy niż zapłon benzyny.'' no i teraz wiadomo pytanie jest jedno czy faktycznie ma to takie ogromne znaczenie jak jest przedastwione w opisie
-
no wszystko racja tylko myśłałem że przy gazie odstęp elektrod powinien byc zmniejszony do 0,6 mm tak jak w tych świecach o które pytam a w PFR6Q jest 0,8 mm i to mysę że jest jedyna róznica
-
Czy te świece będą odpowiedzniejsze do mojego 1.8 T z gazem od NGK PFR6Q które mam zamontowane obecnie ? www.e-ngk.pl: NGK LPG 1 HIT !!! świeca iskrowa irydowo-platynowa NGK, specjalna do LPG - NGK
-
widziałem te lampy w jakiejs A4 z mojej okolicy i jak dla mniue to wyglądaja beznadziejnie poprostu za dużo jest tego środkowego paska
-
Na przednie amorki napewno by zostało to fakt Całości mu jeszcze nie zapłaciłema ale mysle ze przy uregulowaniu reszty kwoty napewno bez paru ''miłych'' słów się nie obejdzie. A gościa to w zyciu nikomu nie polecę po tej jego super usłudze trudno.
-
Powiem Ci tylko tyle że napewno nie jestes sam ja ostatnio ''robiłem'' zawieszenie w mojej audi A4 do wymiany miłay być górne wachacze i końcówki drązka. Pojechałem do zanjomego mechanika znanego podobno w świecie forumowiczów jako ceniony mechanik itd itp. Cena za 4 drązki i końcówki z lemfordera jak powiedział po koleżeńsku 840 zł. W trakcie wymiany okazało sie ze jeszcze dwa dolne trzeba i łączniki wymienić miały być też lemfordera w dobrej cenie. Dzwonie raz drugi trzeci piąty i pytam o cene tych dwóch wachaczy i łączników bo rozważałem zakup kompletu, nie mogłem się dowiedzieć zwodził..... mieliśmy pogadać na drugi dzien bo auto zostało w warsztacie.mimo to zapewniał ze cena będzie ok. Na drugi dzień pojechałem do wasztatu samochód był już zrobiony. wymienił jeszcze drązki z osłonami o czym wogóle mnie nie poinformował, ale też miały byc lemfordera. co sie okazało cena za wszystkie części wyniosła juz bez mała 2000 tyś jak dla mnie dużo. W domu wchodze pod samochód a tam jeden dolny nie jest bankowo firmy lemforder tylko podobno TRW ale nazwa producenta jest zeszlifowana na dole. Mówie mu co i jak twiedzi ze sie pomylił........ . Mówie mu ze przez takie jego postępowanie to w h*j kasy w plecy jestem to mi odpowiada ze nic na to nie poradzi. I co wy na to ? Jeszcze musze podjechac do innego mechanika sprawdzić jakiej firmy są te drązki i osłony bo samemu to zabardzo nie wiem jak to sprawdzić bo czuje ze tu był jeszcze jakiś wałek.
-
lemforder lub trw
-
[B5 1,8T] Po wymianie rozrządu - ceny części i robocizna
szwecja2007 odpowiedział(a) na Bladyrs temat w 1.8T
Tak dla porównania cen z przed kilku lat . Wymiana rozrządu w moim B5 1.8T AEB : Rolka napinająca - SKF wewnątrz NTN Rolka prowadząca - SKF wewnątrz INA Napinacz - Ruville - wewnątzr NTN Pasek - Gates Za całość zapłaciłem 470 zł do tego: pompa wody SKF - 129 zł pasek wielorowkow Contitech - 40 zł pasek klinowy Contitech - 15 zł uszczelniacz wałka rozrządu Elring - 20 zł wymiana płynu chlodniczego K2 Kuler za 7l - 50 zł robocizna - 200zł podsumowując: 924 złote i myśle ze spokój na jakieś 80 tys