Skocz do zawartości

szwecja2007

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szwecja2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szwecja2007

0

Reputacja

  1. Czyli brać pompę paliwa 4 bary i tyle?
  2. Witam. Muszę wymienić pompę paliwa silnik 1.8t Quattro AEB rok prod audi 98 Każdy mi mówi coś innego co do ciśnienia pompy 3 cz 4 bary?. Wlozona była firmy VDO 8D0906091A. Ma ktoś konkretną odp bo ja już zglupialem.... ?
  3. No nic będę szukał 17 7,5 z et 37 w górę podobno będą pasowaly bez problemu ale też pewnie trzeba będzie to zweryfikować
  4. No właśnie 25 przy 7j to tak na styk chyba wyjdzie, poszukam chyba coś bezpieczniejszego między 35 a 45. Myślałem że może ktoś próbował felgi z takim Et w b5......... Kolega ma et 28 przy felgach 19 8j w b7 wymierzone co do milimetra wyglądają super ale tutaj to inna bajka
  5. Hej wszystkim. Spodobały mi się felgi ale niestety mam wątpliwości w Audi B5 przy zawieszeniu 1BE felgi 17 cali 7j szer ET 25. Podejda np przy węzszych oponach 205/50 lub chociaż 215? Ktoś ma może coś takiego. Z góry Dzięki za odp.
  6. ma ktos z was może zdjęcia jak auto wyglądałoby bez tych listew. Chodzi mi akurat o sedana przedliftowego
  7. w sumie po co to ja nie wiem bo się nie znam ale z opisu produktu można sie dowiedzieć czegoś takiego np: ''Zastosowanie irydu pozwoliło ponadto na zaprojektowanie niezwykle cienkiej elektrody środkowej o średnicy zaledwie 0,6 mm.Umożliwia ona równomierne rozprzestrzenianie się płomienia w komorze spalania, poprawiając tym samym osiągi samochodu. Cienka elektroda wymaga mniejszego napięcia zapłonowego, co jest nie bez znaczenia, gdyż zapłon gazu jest trudniejszy niż zapłon benzyny.'' no i teraz wiadomo pytanie jest jedno czy faktycznie ma to takie ogromne znaczenie jak jest przedastwione w opisie
  8. no wszystko racja tylko myśłałem że przy gazie odstęp elektrod powinien byc zmniejszony do 0,6 mm tak jak w tych świecach o które pytam a w PFR6Q jest 0,8 mm i to mysę że jest jedyna róznica
  9. Czy te świece będą odpowiedzniejsze do mojego 1.8 T z gazem od NGK PFR6Q które mam zamontowane obecnie ? www.e-ngk.pl: NGK LPG 1 HIT !!! świeca iskrowa irydowo-platynowa NGK, specjalna do LPG - NGK
  10. widziałem te lampy w jakiejs A4 z mojej okolicy i jak dla mniue to wyglądaja beznadziejnie poprostu za dużo jest tego środkowego paska
  11. Na przednie amorki napewno by zostało to fakt Całości mu jeszcze nie zapłaciłema ale mysle ze przy uregulowaniu reszty kwoty napewno bez paru ''miłych'' słów się nie obejdzie. A gościa to w zyciu nikomu nie polecę po tej jego super usłudze trudno.
  12. Powiem Ci tylko tyle że napewno nie jestes sam ja ostatnio ''robiłem'' zawieszenie w mojej audi A4 do wymiany miłay być górne wachacze i końcówki drązka. Pojechałem do zanjomego mechanika znanego podobno w świecie forumowiczów jako ceniony mechanik itd itp. Cena za 4 drązki i końcówki z lemfordera jak powiedział po koleżeńsku 840 zł. W trakcie wymiany okazało sie ze jeszcze dwa dolne trzeba i łączniki wymienić miały być też lemfordera w dobrej cenie. Dzwonie raz drugi trzeci piąty i pytam o cene tych dwóch wachaczy i łączników bo rozważałem zakup kompletu, nie mogłem się dowiedzieć zwodził..... mieliśmy pogadać na drugi dzien bo auto zostało w warsztacie.mimo to zapewniał ze cena będzie ok. Na drugi dzień pojechałem do wasztatu samochód był już zrobiony. wymienił jeszcze drązki z osłonami o czym wogóle mnie nie poinformował, ale też miały byc lemfordera. co sie okazało cena za wszystkie części wyniosła juz bez mała 2000 tyś jak dla mnie dużo. W domu wchodze pod samochód a tam jeden dolny nie jest bankowo firmy lemforder tylko podobno TRW ale nazwa producenta jest zeszlifowana na dole. Mówie mu co i jak twiedzi ze sie pomylił........ . Mówie mu ze przez takie jego postępowanie to w h*j kasy w plecy jestem to mi odpowiada ze nic na to nie poradzi. I co wy na to ? Jeszcze musze podjechac do innego mechanika sprawdzić jakiej firmy są te drązki i osłony bo samemu to zabardzo nie wiem jak to sprawdzić bo czuje ze tu był jeszcze jakiś wałek.
  13. Tak dla porównania cen z przed kilku lat . Wymiana rozrządu w moim B5 1.8T AEB : Rolka napinająca - SKF wewnątrz NTN Rolka prowadząca - SKF wewnątrz INA Napinacz - Ruville - wewnątzr NTN Pasek - Gates Za całość zapłaciłem 470 zł do tego: pompa wody SKF - 129 zł pasek wielorowkow Contitech - 40 zł pasek klinowy Contitech - 15 zł uszczelniacz wałka rozrządu Elring - 20 zł wymiana płynu chlodniczego K2 Kuler za 7l - 50 zł robocizna - 200zł podsumowując: 924 złote i myśle ze spokój na jakieś 80 tys
  14. Z tego co akurat się orientuje to TU przy likwidacji szkody z OC nie mają prawa żadać faktur od poszkodowanego, bo to czy ja ten samochód naprawię czy nie i w jaki sposób jest moja indywidualną sprawą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...