Skocz do zawartości

Bogocz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bogocz

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Śląsk/B-B

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

340 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Bogocz

0

Reputacja

  1. Mój AWX pewnego dnia się zbuntował i nie chciał odpalać na ciepłym silniku. Rano odpalał powiedzmy, że bez problemu, natomiast jak się nagrzał i chwilę odstał to trzeba było dłużej kręcić rozrusznikiem. Po zregenerowaniu pompek dalej było to samo... Dałem do tunerów, skorygowali mi dawkę rozruchową i po sprawie. Koszt 300zł w bb
  2. Dzięki. Faktycznie może trochę nie logiczne, ale liczyłem na opinie tych którzy skorzystali z ich usług i mogą coś na ich temat się wypowiedzieć. No ale cóż... ; )
  3. Witam. Panowie polecacie firmę Ecusoft? Zapisałem się u nich na wtorek na korekcje dawki rozruchowej i mam nadzieję, że znają się na fachu
  4. Witam Was. Odgrzeję trochę kotleta bo mam podobny problem. Pacjent 1.9 TDI AWX. Na ciepłym silniku ciężko odpala. Pojawiły się również problemy z wolnymi obrotami po agresywnej jeździe (przy dojeżdżaniu do świateł, niskie obroty falują i auto gaśnie po czym ponownie ciężko odpala. Brak błędów na ECU. W zeszłym tygodniu zostało zrobione: -nowy filtr paliwa -zregenerowane pompowtryskiwacze... -podmieniona pompa vacum -odpinana wtyczka od czujnika temp. -sprawdzony włącznik świateł (odpalanie na każdej pozycji) Auto podczas jazdy chodzi równiutko do samej odciny... W przyszłym tygodniu jeszcze podmienię czujnik położenia wału jak mój mechanik wróci z urlopu. Czy nasuwa Wam się coś jeszcze? Jakieś pomysły? Będę wdzięczny... Pozdrawiam. Edit. Gdyby ktoś był zainteresowany to poprawa dawki rozruchowej i jak ręką odjął. Jeździ jak wcześniej.
  5. To może i ja coś skubnę po dwóch latach użytkowania AWX-a i przejechaniu około 35tys km. Średnio spala mi 6,5L w cyklu mieszanym gdy temperatura zewnętrza jest wyższa niż ok 5*C Poniżej 5*C gdy silnik się dłużej nagrzewa spalanie wskakuje do ok 7,5L/100km - oczywiście cykl mieszany. Wypady wakacyjne, auto załadowane 5os + bagaże spalanie ok 5,5- 6 przy prędkości do 130-140km/h.
  6. Witaj. Tu masz wątek: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/9150-all-tdi-jaki-olej-do-tdi/ Klubowicze odradzają castrola i ja również. Teraz zaopatrzyłem się w motula i w niedługim czasie będe zmieniał. Pozdro!
  7. Właśnie zamontowałem wczoraj takie cudo u siebie. Na olx jest gościu co sprowadza to i wysyła. Cena też 160 zł + wysyłka gratis Sam chyba bym nie sprowadzał, gdyż pierwszy emulator który od niego kupiłem nie działał ale bez problemu wymienił.. Podejście drugie, emulator założony gra. USB + AUX Jakość dźwięku dość dobra, szumów brak. Nie mam niestety porównania do Yatora. Trochę jest "cichy" trzeba na radiu ustawić wyżej głośność ale jest ok. Zakupiłbym ponownie http://olx.pl/oferta/zmieniarka-usb-aux-cyfrowa-vw-passat-audi-a3-a4-skoda-seat-wysylka-0zl-CID5-IDb6CNl.html#b00add2f64
  8. Bogocz

    Co to za felga?

    Poratujcie bo mam straszne braki http://i.imgur.com/ZHWufJa.jpgto są z s-line? Jak się ten model nazywa, poratuje ktoś?
  9. Jak Wy takie spalanie uzyskujecie... Mi na trasie 100 km przy eko jeździe AWX nie zejdzie poniżej 7/100... A w mieście to w ogóle 8-9... Wszystko sprawdzone, wszystko w porządku... Także ekonomiczne to były diesle na rotacyjnej pompie, nie na pompowtryskach...
  10. Nie no Panowie. Coś jest nie tak.Zauważyłem jeszcze jeden objaw. Początkowo myślałem, że to złudne ale jednak nie. Auto jest "trochę" zamulone. Strasznie słabo się wkręca na obroty. Turbina niby dobrze pompuje ale nadal mało mocy... Moja poprzednia 110 lepiej targała niż ta 130tka W najbliższym czasie jeszcze zrobię operacje KAT-OFF. Co trzeba by zlogowac żeby się więcej dowiedzieć ?
  11. Witam szanowne grono. Mam pytanko. Czy taka korekcja na pompkach może mieć wpływ na duże spalanie? http://vaglog.pl/log_194774.html Dodam, że samochód nie kopci ani na zimnym ani na ciepłym silniku. Jutro postaram się jeszcze zrobić log BIPów A tu jeszcze logi 011 http://vaglog.pl/log_194771.html Koledzy z forum stwierdzili, że dobrze turbo działa I że przepływka też dobra: http://vaglog.pl/log_194770.html Dodam, że nie mam problemów z odpalaniem silnika. Pali na zimnym przy 0* do strzała, kąt synchro ustawiony na 0 Spalanie w mieście 8-9L/100 nawet 10. A w trasie 7 (bez klimy). Poradzicie coś?
  12. Przebieg 235 . Po wymianie dwumasy przy 200tys, 2001 rok. Ale szczerze to środek jest tak zadbany, że gotów byłbym w to uwierzyć. Sprzedający mówił, że sprzęgło było jeszcze ori jak wymieniał. (było do wglądu). I jeszcze mam jedno pytanie... Czy przy takiej korekcji pompowtryskiwacze kwalifikują się do wymiany czy jest możliwość regulacji ?
  13. Jeszcze nie wymieniłem bo mam go dopiero od tygodnia. Olej i filtry podobno były wymieniane ok 3tys km temu ale sprawdzę to. Filtr paliwa raczej nie był wymieniany. Jestem w trakcie liczenia spalania rzeczywistego.. może FIS trochę lecieć w kulki? Zatankowałem go wczoraj, zobaczymy. Jeżeli gościu miał zatankowane do pełna to na baku zrobiłem 850 km.. trochę mało jak na 70L i praktycznie trasy po 50 km...
  14. Źle napisałem, przepraszam. O 0 to chodziło mi właśnie o stan elektrozaworu pompowtryskiwacza, grupa 18... Nurtuje mnie to, bo kurczę w pasku 1.9 110 spalanie miałem na trasie ok 5.2l, a tu skok o prawie dwa litry to trochę dużo... Czy taka korekcja pompowtryskiwacza może mieć wpływ na spalanie? W logu 26 miałem coś w stylu 000000, chyba, że ma być na wyłączonym silniku zrobiony ?
  15. Statczyne zrobię jak najszybciej. Ciągłem go tak wysoko bo tak wyczytałem w instrukcji żeby robić logi (to mój drugi kelekot mniej więcej wiem jak o niego dbać ) Na jałowym pali od 0.8 do 1.0 l/h. Grupa 13 mieści się w normie max bylo odchylnie ok 1.0 (pisze, że do 2.8 może być) Przepływka jest w porządku w tych logach? W 14 same zera, kąt synchronizacji ustawiony na 0 EDIT: Mam nadzieje, że dobrze zrobiłem statyczne. http://speedy.sh/SZHVU/LOG-01-013-xxx-xxx.CSV http://speedy.sh/2BSjC/LOG-01-026-xxx-xxx.CSV Dodam, że raz mi wyskoczył błąd czujnika temperatury- po skasowaniu już się nie powtarza, a temperatura na blacie 90*C, na vagu również pokazuje od 80 do 90
×
×
  • Dodaj nową pozycję...