Skocz do zawartości

davcio_ukf

Pasjonat
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O davcio_ukf

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    łuków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

1544 wyświetleń profilu
  1. davcio_ukf

    Jakie to wnętrze?

    Witam. Posiada ktoś kody wnętrza a3? N4X/EH Z góry dzieki jak ktoś podpowie
  2. davcio_ukf

    1.8T BFB

    No i dalej walczę z problemem. Auto już było u 4 mechaników i nikt nie chce podjąć ryzyka zdjęcia głowicy bo jak się okaże że to nie to więc wtedy kto za to zapłaci. dostałem wydruk z pomiaru kompresji z warsztatu nie wiem czy ciepły czy zimny itp.
  3. davcio_ukf

    1.8T BFB

    Dziś pewnie podjadę sprawdzę ciśnienie na ciepłym bo jedna osoba twierdziła że na zimnym benzyniak nie będzie miał dużego że na ciepłym mierzyć trzeba było. I jak znajdę czas sprawdzę szczelność dolotu
  4. davcio_ukf

    1.8T BFB

    próby nie robiłem, uważałem że nie ma po co skoro oleju nie muszę dolewać więc pierścienie chyba nie. Szału nie ma ale w normie jeszcze.
  5. davcio_ukf

    1.8T BFB

    Na silniku z temp 60 stopni ciśnienie 1szy 9.5 2gi 9.6 3ci 9.6 4ty 10 Więc już nie wiem co to bo odpala normalnie, oleju nie pobiera od wymianu do wymiany zejdzie z bagnetu jakoeś 1/3 długości od min do max więc bez dolewek co 10-12tyś
  6. davcio_ukf

    1.8T BFB

    logi na BP oczywiście tak jak te wyżej na 3cim biegu, nie wiem czemu tak wyszło ale po wejściu w link to na samym dole to jest to na BP http://vaglogi.pl/log-002_033_YZeNL.html http://vaglogi.pl/log-003_020_2KjJN6.html http://vaglogi.pl/log-015_018_nzd23.html No i to co zauważyłem to czek mruga na wolnych obrotach jak dodam gazu podwyższę do około 1500 już nie miga, puszczę gaz znowu zacznie migać, no i na zimnym silniku tak jest,
  7. davcio_ukf

    1.8T BFB

    błąd nie idzie za cewką. Nie wiem czy na obu ponieważ dzieje się to tylko jak jest zimny więc odpalany z BP. (rano miałem to i później o 19 jak wracałem) logi na LPG po nagrzaniu i skasowaniu błędów silnika (błąd ten wypadania i raz lambda) http://vaglogi.pl/log-002_033_ZEpX4.html http://vaglogi.pl/log-003_020_caD060.html http://vaglogi.pl/log-015_018_762Gn.html
  8. davcio_ukf

    1.8T BFB

    Witam. dziś się zdziwiłem ukazaniem się migającego czeka, z kompa wynika wypadanie zapłonu na 1szym cylindrze. Jakie logi zrobić ? cewki i świece wykluczam, bo zmieniałem.
  9. tak szkode zgłosiłem. zwyżka nie wiem jaka bo ubezpieczyłem na kolejny rok przed tem jak w systemie było i brałem inna firme, bo w tej samej obowiązywała ochrona zniżki AC
  10. Witam. Posiadam AC i oto taką szkodę. Mam wariant serwisowy. Proponują 950zł https://postimg.org/image/x50dh1huz/
  11. sprawuje się ok, raz na gwarancji wymieniony map sensor. Zakładałem u p.Adama Rogowskiego w Snopkowie.
  12. Odświeżę troszkę temat i do znawców zapytam. a4 a s4 jakie są różnice np maska ? pas przedni ? błotniki? klapa? mowa o b5
  13. Podepnę się do tematu i może ktoś poradzi jak się zabrać i od czego zacząć za naprawę Nie działa mi ogrzewanie foteli. Wyskakuje błąd czujnika temperatury fotela kierowcy G60 zwarcie z masą. Podpinałem pod kompa, blok pomiarowy 20 1sze okienko wcale nie reaguje gdy włączam grzanie fotela kierowcy (0% cały czas) gdy kręcę grzaniem pasażera idzie do 100% jak dojdę na maxa więc chyba działa. 2 chyba temperatura z G60 cały czas pokazuje 112 stopni 3 okienko pokazuje minus 99 stopni, gdy włączam i zwiększam grzanie na fotel pasażera dochodzi do 68 stopni, ale nie czuć zbytnio by grzało. 4 okienko OFF
  14. Ja taką zamówiłem.
  15. Czujnik temp gazu nie wiem bo sie na tym nie znam. Cisnienia to chyba wiem bo to pewnie map sensor bo jak padł to komp pokazywał zerowe ciśnienie i odrazu zrzucał na bp gdy chciał się przełączyć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...