
Paweł33
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Paweł33

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
Audi
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
270 wyświetleń profilu
-
To co od warsztatu domagać się zwrotu kasy bo mówili 0.5 na 10000 a jest 1l na 1000?
-
Oki rozumiem ale po tym niby remoncie co miał czyli głowica plus pierscienie 2.5 tys. wydane zero efektu tylko olej teraz mam 20w50 do ciągnika chyba. Co z tym fantem zrobić bo już 3 razy byłem na reklamacji i już pomału mam dosyć tylko olej zmieniają na coraz gestszy.
-
Xsebo a co radzisz z moi altem
-
Kiedyś miałem mr2 91r 2.0 brała 1l na 1000km ale zrobiłem górę silnika i wszytko było Oki. A w tym arenie ponoć już nie ma problemu z olejem ?
-
Avensis kombi
-
Ja zmieniłem markę na rodzinne japońskie kombi,ale sprawę remontu chce zamknąć przed sprzedażą auta. Bo kasa zapłacona a efektów brak.
-
Właśnie kasa poszła człowiek mówi im jedno a oni i tak robią pi swojemu. Myślałem że dam kasę i będzie Oki. Ale pan robota wie lepiej a teraz próbuje wybrnąć jakimś trikiem z olejem. A samochód chciałem sprzedać z czystym sumieniem i bez problemu olejowego.
-
A szersze pierscienie coś dadzą jak cylindry nie są proste. Bo oczywiście nikt nie zmierzył tylko na oko. I mówią że nie było jak średniowiecza tego zrobić nie wyjmujemy bloku. A chyba jak robili głowice i wymieniali pierscienie to cylinder był pusty .
-
O obrotach nic nie mówił ale też mam wątpliwości bo jak kiedyś miałem 15w40 to przy morzach ledwo kręcił bo taka klucza z oleju wyszła. A przyczyną że bierze to pewnie taka bo wstawił normalne pierscienie i nie mierzył cylindrów. Chociaż mówiłem o tych innych pierścieniach i żeby przed robota zmierzyć cylindry.
-
Tak. I mam na tym zrobić 1000km i zobaczy czy u będzie.
-
Witam ja też mam problem z olejem wcześniej 1l/1000km. Wymieniłem czwórnik, sprawdziłem odme, wymieniłem czujnik poziomu oleju teraz mi nie pokazuje wogole nawet jak mam niski stan. Wkoncu zrobiłem taki jak to ujął mechanik polremont głowica i pierscienie. Ale po tym zabiegu napoczatku trochę spadła konsumpcja do 0.5 na 1000km a potem już normalnie. Pierscienie miały się niby ułożyć ale nie ułożyło się po remoncie olej 10w40 szafy liny mały. Teraz po reklamacja zmieniony filtr oleju i olej na 20w50 też lm. Mam obawy jak z tym olejem i czy również nie maskowanie źle wykonanej roboty?
-
Witam ktoś może poleć jakiegoś mechanika w Warszawie albo okolicach żeby ogarnąć wymianę pierścieni i uszczelniaczy bo już mi się znudziły dolewki 1l na 1000km i kontrolka oil min co 100 km. Kierownica powietrza zrobiona, olej Motul 10w40, odma czwórnik z końcówką q,nowa rura od strony szyby ta z gruszka stara ale wygląda na całą. Pozdrawiam. Prawie 300k nalatane
-
Temat rozwiązany przegub zrobił papa albo oś się wysówa bo zeger się sypnął. Dzięki za konstruktywne podpowiedzi.
-
Witam mam taki problem w moim Audi silnik pracuje obroty rosną co najlepsze prędkość tez rośnie a auto stoi w miejscu . Pedał sprzęgła nie wpada pracuje normalnie biegi tak samo. W drodze taka sytuacja wystapiła ja mu w gaz a on nic do przodu zatrzymalem sie i było oki przejechałem z kilometr i d*pa znów brak ochoty do jazdy. Zcholowałem auto a dzis rano wszystko oki co moze byc przyczyną?
-
Oki to jaki dział proponują panowie bo jestem tu nowy . O dziwo dzis rano auto ruszło normalnie. Juz sam nie wiem co to może być?