Skocz do zawartości

Paweł33

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Paweł33

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

217 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Paweł33

0

Reputacja

  1. To co od warsztatu domagać się zwrotu kasy bo mówili 0.5 na 10000 a jest 1l na 1000?
  2. Oki rozumiem ale po tym niby remoncie co miał czyli głowica plus pierscienie 2.5 tys. wydane zero efektu tylko olej teraz mam 20w50 do ciągnika chyba. Co z tym fantem zrobić bo już 3 razy byłem na reklamacji i już pomału mam dosyć tylko olej zmieniają na coraz gestszy.
  3. Kiedyś miałem mr2 91r 2.0 brała 1l na 1000km ale zrobiłem górę silnika i wszytko było Oki. A w tym arenie ponoć już nie ma problemu z olejem ?
  4. Ja zmieniłem markę na rodzinne japońskie kombi,ale sprawę remontu chce zamknąć przed sprzedażą auta. Bo kasa zapłacona a efektów brak.
  5. Właśnie kasa poszła człowiek mówi im jedno a oni i tak robią pi swojemu. Myślałem że dam kasę i będzie Oki. Ale pan robota wie lepiej a teraz próbuje wybrnąć jakimś trikiem z olejem. A samochód chciałem sprzedać z czystym sumieniem i bez problemu olejowego.
  6. A szersze pierscienie coś dadzą jak cylindry nie są proste. Bo oczywiście nikt nie zmierzył tylko na oko. I mówią że nie było jak średniowiecza tego zrobić nie wyjmujemy bloku. A chyba jak robili głowice i wymieniali pierscienie to cylinder był pusty .
  7. O obrotach nic nie mówił ale też mam wątpliwości bo jak kiedyś miałem 15w40 to przy morzach ledwo kręcił bo taka klucza z oleju wyszła. A przyczyną że bierze to pewnie taka bo wstawił normalne pierscienie i nie mierzył cylindrów. Chociaż mówiłem o tych innych pierścieniach i żeby przed robota zmierzyć cylindry.
  8. Tak. I mam na tym zrobić 1000km i zobaczy czy u będzie.
  9. Witam ja też mam problem z olejem wcześniej 1l/1000km. Wymieniłem czwórnik, sprawdziłem odme, wymieniłem czujnik poziomu oleju teraz mi nie pokazuje wogole nawet jak mam niski stan. Wkoncu zrobiłem taki jak to ujął mechanik polremont głowica i pierscienie. Ale po tym zabiegu napoczatku trochę spadła konsumpcja do 0.5 na 1000km a potem już normalnie. Pierscienie miały się niby ułożyć ale nie ułożyło się po remoncie olej 10w40 szafy liny mały. Teraz po reklamacja zmieniony filtr oleju i olej na 20w50 też lm. Mam obawy jak z tym olejem i czy również nie maskowanie źle wykonanej roboty?
  10. Witam ktoś może poleć jakiegoś mechanika w Warszawie albo okolicach żeby ogarnąć wymianę pierścieni i uszczelniaczy bo już mi się znudziły dolewki 1l na 1000km i kontrolka oil min co 100 km. Kierownica powietrza zrobiona, olej Motul 10w40, odma czwórnik z końcówką q,nowa rura od strony szyby ta z gruszka stara ale wygląda na całą. Pozdrawiam. Prawie 300k nalatane
  11. Temat rozwiązany przegub zrobił papa albo oś się wysówa bo zeger się sypnął. Dzięki za konstruktywne podpowiedzi.
  12. Witam mam taki problem w moim Audi silnik pracuje obroty rosną co najlepsze prędkość tez rośnie a auto stoi w miejscu . Pedał sprzęgła nie wpada pracuje normalnie biegi tak samo. W drodze taka sytuacja wystapiła ja mu w gaz a on nic do przodu zatrzymalem sie i było oki przejechałem z kilometr i d*pa znów brak ochoty do jazdy. Zcholowałem auto a dzis rano wszystko oki co moze byc przyczyną?
  13. Oki to jaki dział proponują panowie bo jestem tu nowy . O dziwo dzis rano auto ruszło normalnie. Juz sam nie wiem co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...