Skocz do zawartości

Kamil Kupiec

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kamil Kupiec

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Kłodzko

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

658 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kamil Kupiec

0

Reputacja

  1. Prawdopodobnie znalazłem przyczynę braku możliwości odpaleniu silnika podczas mrozów. Wyjąłem ECU i było pełno zasiedziałych styków. Wyczyściłem i odpaliło od strzała.
  2. Przekaźnik pompy paliwa wymieniony ostatnio.
  3. Chyba znalazłem rozwiązanie. Jutro będę sprawdzał. Nie mogłem dzisiaj znowu odpalić auta po nocy. Ojciec uderzył w pokrywę sterownika silnika i od razu zapalił. Możliwe że w nim się zrobiły jakieś zimne luty albo coś?
  4. Witam. Co mogą oznaczać błędy z załącznika?
  5. Zawsze jak nie mogłem odpalić to pokazywało czujnik położenia wału. Znajomy mi podpowiedział że może zaworek zwrotny paliwa szwankuje.
  6. Witam wszystkich. Co może być przyczyną, że moja b6stka nie chce czasami odpalić rano przy ujemnych temperaturach? Pomaga jedynie energiczne naciskanie pedału gazu, wtedy obrotomierz zaczyna podskakiwać i silnik odpali z kontrolką EPC. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu auto pali normalnie bez kontrolki. Wymieniony czujnik temperatury, położenia wału, świece. Z góry dziękuję za pomoc.
  7. Pompy podobno się psują bardzo rzadko. Najczęściej pada sterownik pompy abs.
  8. Mam problem u siebie w alt. Po nocy nie mogę odpalić auta, pokazuje się konewka i oldruck. Vag pokazuje engine speed sensor no comunication. Silnik załapie i odpali po energicznym i bardzo mocnym wciskaniu sprzęgła, po odpaleniu zapala się kontrolka epc. Później mogę zgasić i zapalić od strzała (bez kontrolki) Co może być przyczyną? Wymieniony czujnik położenia wału, przekaźnik pompy paliwa, czujnik temperatury.
  9. Kamil Kupiec

    Szarpanie na gazie

    U siebie mam problem z lpg i przy depnięciu mocniej gazu jest taka opóźniona reakcja i się dławi na zimnym i obrotach poniżej 1500. Gazownik poprawił trochę i jak się nagrzeje silnik to się tego tak nie odczuwa ale jak jest na luzie i dam mocniej gazu to obroty na chwilę spadają i się dławi. Jest to bardzo denerwujące przy ruszaniu pod górkę albo z krzyżówki.
  10. Różnica jest ok +- 3-5 stopni. Kiedyś cały tydzień zapisywałem na zimnym i rozgrzanym. Teraz mam oryginalny czujnik wersja oem. Wcześniej miałem delphi i swag i jakiś czas działało. Zastanawia mnie czy może mieć wspólnego sprzęgło albo to że ubywa trochę płynu chłodniczego (któryś wężyk po instalacji lpg sączy).
  11. Czujnik wymieniłem w tym roku w styczniu. Jak nie mogę długo odpalić i mecze go to wyskoczy błąd czujnika położenia wału. Ale dziwne jest to że jak naciskam sprzęgło z gazem to w końcu odpali.
  12. Ile taka diagnostyka może kosztować? Wariator "warczy" jakieś dwie sekundy po odpaleniu ale nie zawsze. Przed instalacją lpg raz też nie chciał odpalić w zimie. Gdy nie odpala i daje na zapłon to nie słychać pompy paliwa.
  13. Czyli świece? Muszę trochę "pompować" sprzęgłem i gazem i wtedy Obroty zaczynają skakać i w końcu odpali ale świeci się epc na desce. Później jak zgasze to pali normalnie i kontrolka znika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...