-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Rycerz 34
Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Lubelszczyzna
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
230 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Rycerz 34
0
Reputacja
-
zrobie Ci magiel za 550 i przekładke za 250zł Mam prośbę. Swoim Alcikiem latam od dwóch lat. Kilka miesiecy temu zauważyłem że na dołkach, nierównościach mam luz na kierownicy. Na postoju przy ruszaniu kierownicą delikatny stuki słychac i czuć luz. Co to może być? Mam nadzięje że nie maglownica. Wycieków nie mam. czy to może być jakiś krzyżak, drążki? Dzięki za odpowiedź ewentualną... Dodaje że na szarpakach nic nie wykryli.
-
Ja niestety nie pomogę, bo nie jestem fachowcem, lecz osobiście nie ryzykowałbym z tą płukanka. Jaro 959 napisz jak tam wymiana oleju na LM?
-
Oto moja krótka historia z kierownica powietrza. Na niniejsze forum klubowe zapisałem sie niedawno, mimo iz posiadam ten samochód ponad rok (lubie moją A4 mimo znanych nam "wad"). Dzieki forum dowiedziałem sie co to kierownica powietrza. Sprawdziwszy okazało się, ze nie działa (zawsze czułem, że coś jest nie tak z moja audiczką, powinna być mocniejsza "od dołu"). Mój sprytny kolega mechanik od razu połapał się o co chodzi. Zamówił używany kolektor ze sprawna kierownicą za grosze w wyniku czego moje auto dostało drugi oddech. Naprawdę lepiej się zbiera od dołu, potwierdzam to wszem i wobec Rok czasu jeżdziłem z tym niesprawnym regulatorem zmiennej geometrii powietrza. Kolektor trudno dostać ze sprawna kierownicą ale w necie wszystko można znaleźć za małe pieniądze. Ja tymczasem dalej w wolnych chwilach będę studiował niniejsze mądre forum! aha, u mnie było pęknięcie około 1cm na membranie
-
W wolnej chwili postaram się cos zrobić, no chyba ze dostanę premię w pracy ma mikołaja to założę sobie nowy termostat. Pozdrawiam.
-
Wartościowe informacje. Szacun.
-
Witam Was. Mam taki o to problem, powyższe dewagacje na temat termostatu nie rozwiały moich watpliwości. Otóz wyskakuje mi błąd 1770. P1292 Termostat płynu chłodzącego przerwany obwód prądowy - F265. Do zbadania komputerem skłoniło mnie to, że troszke więcej paliwa zaczałem dolewać niż zwykle i oto taki błąd. Poza tym nie ma objawów uszkodzonego termostatu, temperature łapie normalnie i trzyma. Ogrzewanie w samochodzie jest, wskazówka się nie waha.
-
Spróbuj LM ponoć też ciszej po nim silnik pracuje. Filtr nie pamiętam, ale zawsze kupuje części nie najtańsze i nie najdroższe
-
jezdzij na tym, na czym jezdzisz w przypadku ALT 1l oleju na 7000km to bardzo dobry wynik :good: dobry wynik Ja zalałem Valvoline o którym piszesz. Bierze tak samo jak Castrol. Przy nastepnej wymianie zaleje inny olej o którym duzo dobrego słyszałem. LIQY MOLLY 10W40. Do dolewek trzeba jednak się przyzwyczaić.
-
Rycerz 34 obserwuje zawartość Jaki olej do 2.0 ALT?
-
Opóźnione spadanie obrotów po naciśnięciu sprzęgła
Rycerz 34 odpowiedział(a) na przemek1259 temat w 2.0
Tak patrzę na to forum i widzę, że ALT -
Posiadam instalację AEB komputer King - na mieście 13-14 litrów, na trasie 9-10 litrów. Autko ładnie chodzi, żadnych problemów. Pobór oleju troszkę wzrósł po zainstalowaniu LPG, teraz bierze około 0,45 litra na 1000km. Wcześniej to było około 0,35 litra na 1000 km.