
dawid9785
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O dawid9785

Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
Września
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
166 wyświetleń profilu
-
Dobór odpowiedniego pilota do Audi A4 B6/B7
dawid9785 odpowiedział(a) na dawid9785 temat w Audi A4 B6/B7
jak mogę sprawdzić jaki mam chip w kluczyku 8e lub id48? -
Dobór odpowiedniego pilota do Audi A4 B6/B7
dawid9785 odpowiedział(a) na dawid9785 temat w Audi A4 B6/B7
` robiłem wyżej wymienionymi sposobami i bez skutecznie. Niby vcds-em kasowałem zapisane piloty... -
Witam. Jakieś 3 lata temu kupiłem Audi z nie działającym zamykaniem drzwi z pilota. Dopiero teraz chciałem to zrobić jak powinno być i żadnego z obu pilotów nie mogę zaprogramować Vcds-em. Postanowiłem kupić nowy do zaprogramowania i niestety nie mogę znaleźć odpowiedniego ponieważ na obu jest nr. 8E0 837 220 bez żadnej litery na końcu. Niestety wszystkie piloty które udało mi się znaleźć miały zawsze literę na końcu. Czy znając numer MK będę mógł dobrać jakiś z dostępnych pilotów? EDIT: Piloty pracują na częstotliwości 433MHz
-
Temat do zamknięcia. A więc wszystko jest sprawne. Okazuje się że pompa dostaje 12V np. po nocy na włączonym zapłonie , a ja tylko wyłączałem zapłon i z powrotem włączałem i cały czas pokazywało mi 1.02V. Żeby ponownie pompa dostała 12V z zapłonu to trzeba ileś odczekać(nie wiem ile) później cały czas jest napięcia gdy kręciłem rozrusznikiem
-
Witam, Jak w temacie nie mam 12V po zapłonie we wtyczce pompy. Bezpiecznik dobry, przekaźnik chyba też dałem mu 12V i tyrkał. Pompa po podaniu z aku 12V działa, jedynie nie sprawdziłem czy gdy kręcę rozrusznikiem to 12V się pojawi. Ktoś ma pomysły co ewentualnie sprawdzić, czy są newralgiczne miejsca gdzie może wiązka się przetrzeć?
-
2.0 ALT dziwny dźwięk silnika przy pełnym obciążeniu
dawid9785 odpowiedział(a) na dawid9785 temat w Audi A4 B6/B7
od tamtego czasu wymieniłem gruszkę odmy bo rurka okazała się dziurawa, trochę się polepszyło ale nie do końca, wymieniałem kata na przelotowy też bez spektakularnej poprawy, wleciał nowy filtr paliwa. Zabrałem się za pomiar ciśnienia paliwa i wyszło że wg pompa nie załącza się po przekręceniu zapłonu. A auto mimo braku działania pompki paliwa odpala na benzynie i jeździ co mnie mega dziwi. Odpiąłem kostkę przy pompie pomierzyłem i dochodzi jedynie 1.02V. Podałem 12V z aku pompa działa. Bezpiecznik dobry, przekaźnik- podałem mu 12V i słychać z niego tyrkanie więc chyba dobry. Czy w B7 jest jakieś newralgiczne miejsce w którym uszkadza się wiązka lub masa rdzewieje? Co sugerujecie sprawdzić? -
2.0 ALT dziwny dźwięk silnika przy pełnym obciążeniu
dawid9785 odpowiedział(a) na dawid9785 temat w Audi A4 B6/B7
Spoko, jak mam ubogo to pouszczelniam podciśnienia, wężyk od regulatora cisnienia też wygląda na zmęczony więc wymienię. Następne logi zrobię na benzynie. Ten dźwięk wydaje mi się że jest pochodna jakiejś usterki. Miałem kiedyś sytuację że auto przy ruszaniu zgasło po odpaleniu dziwnie chodziło i nie miło mocy. Podpiąłem komputer nie było błędów. Pojeździłem tak kilka minut i moc wróciła a dziwny dźwięk znikł. Niestety teraz ten dźwięk towarzyszy ciagle gdy auto się rozgrzeje, na zimnym silniku pracuje ciszej. Więc szukam powodu takiego zachowania silnika i obniżonej mocy. -
2.0 ALT dziwny dźwięk silnika przy pełnym obciążeniu
dawid9785 odpowiedział(a) na dawid9785 temat w Audi A4 B6/B7
tak na gazie, ale zupełnie tak samo silnik pracuje na PB nie ma powiązania ok, ale czy z logów coś wynika ? -
Witam, czy może ktoś ocenić logi ? VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
-
Witam. Mam problem z 2.0 ALT. Szukam przyczyny ponieważ od jakiegoś czasu przy obciążeniu(tylko jazda) silnik strasznie buczy podczas przyspieszania zwłaszcza na 1,2,3 bieg. Dużo rzeczy już porobiłem jak wypranie kata,(test vcdeesem sond i kata wychodzi pomyślnie). wymieniłem gruszkę odmy bo była dziura wielkości palca pod nieszczęsną siatką. Pomogło na chwilę. muszę wymienić 2 oringi bo jest jeszcze delikatna nieszczelność. Auto dostało nowe świece zapłonowe. Kompresja zmierzona 12bar+ na każdym cylindrze. Żadne błędy się nie świecą. Dziś wymieniłem olej i filtr powietrza nadal bez zmian. Na LPG i PB silnik działa tak samo. Zrobiłem logi dynamiczne: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Jeśli ktoś ma jakieś tropy dlaczego silnik chodzi jak traktor to będę wdzięczny Edit: nie wiem czy to ma wpływ na logi ale przed rozpoczęciem zrobiłem reset adaptacji
-
Procedura kodowania pilotów centralnego zamka w Audi A4 B6 i B7
dawid9785 odpowiedział(a) na domjenick temat w Audi A4 B6/B7
sprawdziłem mk suchy, będę chciał kupić nowy kluczyk, jaki powinien mieć nr seryjny jeśli mój mk to 8E0 959 433 BP -
Procedura kodowania pilotów centralnego zamka w Audi A4 B6 i B7
dawid9785 odpowiedział(a) na domjenick temat w Audi A4 B6/B7
Błędów zero, czy vin przyuczony można to jakoś sprawdzic ? Ewentualnie co i jak sprawdzac żeby wyeliminować potencjalne usterki w Mk antenie czy pilotów -
Procedura kodowania pilotów centralnego zamka w Audi A4 B6 i B7
dawid9785 odpowiedział(a) na domjenick temat w Audi A4 B6/B7
Witam, mam problem z zakodowaniem dwóch pilotów. Auto jakiś czas temu kupiłem i zamykanie działało tylko kluczykiem. Baterie w pilotach nowe. Robiłem przyuczenie vcds jak na filmiku z ross tech i niestety wartość z 3 okna nie zmienia się, tak jakby nie sygnał nie odbierała antena? Na obu kluczykach jest tak samo. Mam sedana więc antena jest nad tylną szybą razem z anteną radiową? Gdzie szukać dalej problemu?