Skocz do zawartości

citos88

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O citos88

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Brzesko

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia citos88

0

Reputacja

  1. Właśnie dziś rozbierałem wszystko i MK jest suchy, nigdzie nie widać śladów wody. Po odpięciu MK dzieje się dalej to samo więc wychodzi, że to nie jego wina. Czyli możliwe że to będzie licznik, będę to musiał zostawić jakimś fachowcom pewnie.
  2. Sprawdź czy masz jakieś błędy w grupie 46 własnie od modułu komfortu. Ja dopiero w weekend się za niego zabiorę i sprawdzę. Jakbyś wiedział wcześniej to napisz na forum
  3. Komputer rozbierałem ale tam jest sucho, przekaźnik od pompy paliwa też wymieniłem ale to nie to. Z tego co powiedział mi jeden spec od elektryki samochodowej to trzeba sprawdzić czy moduł komfortu nie zamókł (odpiąć chyba główny kabel od niego i wtedy spróbować czy podczas wyłączenia zapłonu będzie to samo) albo ostatecznie będzie to coś z licznikiem. Skłaniałbym się ku modułowi komfortu bo na nim mam też błędy, ale nie miałem czasu jeszcze tego rozebrać i sprawdzić.
  4. Proszę o pomoc z błędami. VCDS wyświetla coś takiego: Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8E2.LBL Controller: 8E0 920 900 G Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D26 Coding: 00100 Shop #: WSC 15656 VCID: 28237BA3DBEB WAUZZZ8E22A270567 AUZ6Z0B0036445 3 Faults Found: 00576 - Terminal 15 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Po usunięciu błędy i tak wracają. Ktoś ma pomysł z czego mogą wynikać? Dodatkowo może ma to związek z tym co się dzieje podczas wyłączania zapłonu https://goo.gl/photos/245pgy53KSj6PW3m8 ?
  5. Witajcie, Mam problem z kontrolkami podczas gaszenia silnika, wideo jak to wygląda tutaj https://goo.gl/photos/245pgy53KSj6PW3m8 Gdzieś kiedys znalazłem, że jest to problem z przekaźnikiem pompy paliwa, który jest w podszybiu, jednak teraz nie moge znaleźć tego tematu. Problem pojawił się po deszczu, jednak nie znika po paru dniach (wczesniej też tak miałem, ale po dniu wszystko było ok) Ostatnio zrobiłem dziurki w obudowie komputera, żeby nie stała tam ewentualnie woda, ale z tego co widzę nic to nie pomaga. Poradzi ktoś czy to faktycznie ten przekaźnik pompy paliwa i czy lepiej go wymienić, czy może jest to jakiś inny problem?
  6. Ja również szukam numeru wiązki do drzwi kierowcy? Nie jestem pewny czy to ten sam numer. Mój VIN to wauzzz8e22a270567
  7. Czy są jakieś przeciwskazania do przejścia z oleju 5W30 na 5W40? Kupiłem też płukankę Liqui Moly Engine Flush, ale doszły mnie słuchy od mechaników, że raz po płukance jedno subaru padło po tygodniu. Obecnie mam 350tyś przebiegu. Czy jest sens robić płukankę czy lepiej nie? Nie chcę uwalić silnika bo nie dawno robiłem grubszy remont.
  8. Wczoraj miałem podobny problem, wyciągnięcie i włożenie bezpiecznika nr 15 od wskaźników pomogło
  9. A czy wie ktoś którędy idzie wąż do tylnego spryskiwacza? Wiem że nadkolem, a potem nie wiem gdzie wchodzi do środka? W próg?
  10. Siema, to zalęży co masz do roboty przy tym Audi Jak na razie nic, i oby jak najdłużej, ale chcę się rozeznać w temacie, żeby potem nie szukać na szybko. Wiem, że dieslami zajmuje się Dudek(a raczej jego teść) ale nie wiem czy robi wszystko. U Rzennego robiłem dwa auta, i mówiąc szczerze mam mieszane uczucia.
  11. Witam, jakiego dobrego mechanika do Małysza polecicie w Brzesku lub okolicach?
  12. Proszę o wycenę kompletu rozrządu + pompa wody do a4 b6 1.9tdi z 2002r (AWX). Dzięki
  13. Siemanko. Tu Łukasz z Brzeska. Aktualnie szukam Audi A4 B6 w kombi do kupienia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...