przem88 1 Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 witam. mam taki uciązliwy problem ze nie dzialaj mi spryskiwacze, w ogłe nie slychac zeby pompka spryskiwaczy chodzila... i mam pytanie od czego zaczac szukanie usterki, co moze byc uszkodzone, a jesli pompka spryskiwaczy to gdzie dokłądnie ja znajde bo nie mam akurat w tej kwestii zielonego pojecia. pozdrawiam chodzi oczywiscie o spryskiwacze szyby jak i reflektorów Link to comment Share on other sites More sharing options...
slimok 2 Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Najpierw sprawdź bezpiecznik 37. Jeśli jest dobry to może być spalona pompa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Pompki są zamontowane w zbiorniku płynu. A tak na prawdę to obok. Osobna jest do szyb i osobna do lamp. Co do lamp to muszą być spełnione pewne warunki aby działało np.włączone światła. Zacznij od uruchomienia spryskiwaczy szyb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kdawid 30 Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Jak nie działają obie pompki to małe szanse że spaliły się 2. Jak sprawdzisz bezpiecznik i jesteś pewny że nie zamarzł płyn w zbiorniku to musisz dostać się do zbiornika i odpiąć przewody od pompki i sprawdzić czy ma zasilanie. jak tak to wina pompki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem88 1 Posted January 3, 2015 Author Share Posted January 3, 2015 dzięki po weekendzie bede dzialal:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Tylko weź pod uwagę to że każda pompka ma osobne zasilanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLI 2 Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Podłączę sie pod temat, mam problem z pompką spryskiwaczy lamp. Czy jest ona w jakis sposób połączona z modułem pozimomwania xenonów? Świeci mi się na fis-e błąd poziomowania a VCDS nie chce się połączyć z modułem świateł? Podejżewam uszkodzenie tego modułu, ma ktoś jakieś rady? Link to comment Share on other sites More sharing options...
slimok 2 Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 (edited) Ja spotkałem się z taką sytuacją że kiepskiej jakości klon nie chciał się łączyć ze wszystkimi modułami.Pompka chyba raczej nie ma nic wspólnego z samopoziomem. Edited January 3, 2015 by slimok Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszooo 20 Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 Poziomowanie i spryski to dwie inne sprawy. Vaga pewnie masz lipnego i dlatego nie daje rady. Wyciągnij lewe przednie nadkole i zobacz czy jest zasilanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazik123 4 Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 z innymi modułami możesz się połączyć możesz zrobić test poziomowania Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLI 2 Posted January 3, 2015 Share Posted January 3, 2015 (edited) Nie łączy się VCDS, dwa testery VIAKENOWSKIE vag 311,2 ani jakies chińskie cuś, ale tylko ze swiatłami, z innymi modułami bez problemu. Testu poziomowania nie mam szans zrobić bo...sie nie połączę. Nawet wymieniłem modół zainstalowany za schowkiem, również bez efektu W wolnej chwili zdejmę nadkole i sprawdzę napięcia, ale poziomowanie i tak wypadało by naprawić Edited January 3, 2015 by GOLI Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszooo 20 Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 A nie wyskakuje komunikat "to many error" ??? Jesli tak to vaga masz lichego, kiedyś walczyłem z Leonem i tam własnie taki komunikat wyskakiwał i pomogło dopiero podłaczenie pod pełnego zarejestrowanego VCDSa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLI 2 Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 Temat lichego oprogramowania odpada, bo został kupiony na firmę, za absurdalne pieniądze, z licencją A nie wyskakuje nic poza komunikatem "brak łączności" czy jakoś tak. Z resztą u kolegi w b6 ten sam program łączy się bez problemu Link to comment Share on other sites More sharing options...
slimok 2 Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 Bezpieczniki sprawdziłeś ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszooo 20 Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 Spryski mozna sprawdzić ale było by troszke kombinacji, musiał bys dostać sie do modółu centralnej elektryki i sprawdzić czy wychodzi z niego prąd po nacisnieciu manetki, jeśli chciało by ci sie z tym bawić gdzieś na forum jest opis pinów MCE więc jest to do sprawdzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLI 2 Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 (edited) Bezpieczniki oczywiście sprawdzone, wszystkie, nawet te w pudle z kompem, każdy wyjęty, sprawdzony i włożony na miejsce. A skoro nie żyją spryski oraz poziomowanie to może po prostu kupić ten cały moduł co jest nad pedałami? Tylko czy trzeba w nim coś kodowac? Aha, pytałem poprzedniego właściciela o co chodzi z tym poziomowaniem, mówi że wymieniał żarniki i kompinował coś tam prawy na lewy i odwrotnie i wtedy zapalił się ten błąd, mógł coś uwalić? I przy okazji wymieniał akumulator Edited January 4, 2015 by GOLI Link to comment Share on other sites More sharing options...
slimok 2 Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 Aha, pytałem poprzedniego właściciela o co chodzi z tym poziomowaniem, mówi że wymieniał żarniki i kompinował coś tam prawy na lewy i odwrotnie i wtedy zapalił się ten błąd, mógł coś uwalić? I przy okazji wymieniał akumulator Oglnie to jest tak że jak odłączysz żarniki lub odepnieksz kostkę od lampy i przekręcisz zapłon to załapie błąd i powinno się zrobić kalibrację samopoziomu (bynajmniej tak mi się wydaje. Ja niechcąco przekręciłem stacyjkę i musiałem to robić. A co do poprzedniego właściciela to szlak wie co on tak kombinował. Może jaką zware zrobił i uwalił coś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLI 2 Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 Możesz mieć rację z tą kalibracją ale ja nie jestem w stanie tego zrobić bo nie moge się połączyć z modułem świateł Link to comment Share on other sites More sharing options...
slimok 2 Posted January 4, 2015 Share Posted January 4, 2015 nie moge się połączyć z modułem świateł To w takim razie prawdopodobnie coś uwalił poprzedni właściciel. Jak masz możliwość to poproś jakiegoś znajomego co ma xenony i podmieniajcie elementy żeby wyłapać co jest ufajdane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLI 2 Posted January 11, 2015 Share Posted January 11, 2015 No to kolejne pytanie, z b7 na bixenon-ach bedzie pasowało? no i co mam podmieniac? moduł elektryki, ten moduł za schowkiem czy jeszcze coś ospowiada za połączenie z kompem? lukaszoo, miałeś rację, zdjałem nadkole, podłączyłem kontrolkę i napięcie dochodzi, więc padła pompka A teraz kolejny problem i pytanie, zamontowana nowa pompka, ale jest problem, spryski wychodzą tylko do połowy i nie psikają. Możliwe, żeby nowa pompka nie dawała ciśnienia, czy spryski uwalone, jak to sprawdzić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszooo 20 Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 Może układ gdzieś się przypchal i ma małe ciśnienie lub porostu spryski się przytarly, pompkę masz oto od spryskow ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLI 2 Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 Pompka od sprysków kupiona nowa, spryski raczej nie zatarte bo jak wyjdą do połowy to je ręką złapałem i dają się wyciągnąć na maxa. Czytałem gdzieś o uszkodzonych uszczelniaczach w spryskach, jak to sprawdzić? Jeszcze jedno, pompka z podróby, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fido 127 Posted January 12, 2015 Share Posted January 12, 2015 Jak pompa podróba to może nie dawać potrzebnego ciśnienia. Możesz też zrobić jeszcze jedno. Podłączyć pod spryski sprężarkę, ale ostrożnie z ciśnieniem bo dysze wystrzelą jak z procy. W tych spryskach są takie gumowe zaworki. Mogły zaschnąć i skeić się do przylgni. Mus je ruszyć sprężonym powietrzem. Po tym zabiegu podłączyć raz jeszcze całość i spróbować. Jak wyjdą a nie będą spryskiwać to mus kupić ori pompkę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLI 2 Posted January 15, 2015 Share Posted January 15, 2015 Dzięki, w sobotę spróbuje tak zrobić Temat sprysków rozwiązany. Jeżeli ktoś będzie miał chęć kupić nową pompkę z podróby niech się trzy razy zastanowi, zamontowałem ori i spryski ożyły.Dzięki wszystkim za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bananas 0 Posted February 1, 2015 Share Posted February 1, 2015 Dzięki, w sobotę spróbuje tak zrobić Temat sprysków rozwiązany. Jeżeli ktoś będzie miał chęć kupić nową pompkę z podróby niech się trzy razy zastanowi, zamontowałem ori i spryski ożyły.Dzięki wszystkim za pomoc Witam mam pytanko czy spryskiwacz tylnej szyby ma osobną pompke Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLI 2 Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 B6 tył i przód ma na jednej pompce, więc w B7 pewnie jest tak samo Link to comment Share on other sites More sharing options...
citos88 0 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 A czy wie ktoś którędy idzie wąż do tylnego spryskiwacza? Wiem że nadkolem, a potem nie wiem gdzie wchodzi do środka? W próg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukaszooo 20 Posted May 12, 2015 Share Posted May 12, 2015 (edited) Sory pomyłka napisałem nie w tym temacie. Edited May 12, 2015 by lukaszooo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now