Skocz do zawartości

duzy616

Pasjonat
  • Postów

    299
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

9

O duzy616

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Słupsk

Auto

  • Model
    A4 B9 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYRB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

4431 wyświetleń profilu
  1. Chyba, nie odpowiem Tobie na to pytanie. Do OBD był podłączony interfejs TEXA. A co miał w komputerze (tablecie) nie wiem.
  2. Też słyszałem, że optymalna 450 mV u mnie na jałowym pokazuje 750-830 mV Podejrzewam, że kat do wymiany. Co jakiś czas mam bład. Wątpię, żeby sama wymiana sondy pomogła. Byłem na stacji SKP spaliny Ok. Log-KATALIZATOR-WAUZZZF45HA079521.txt
  3. Kalibracja wykonana na sprzęcie ze zdjęcia. Cały zabieg trwał ok. 23 minuty. Pan co ustawiał zastanawiał się co oni zrobili. Obecnie światła mijania jak i drogowe ustawione prawidłowo, błędów brak. Wielkie podziękowania dla Wszystkich co wnieśli coś do rozwiązania problemu, szczególnie dla Muskela1👍 Zaczynam walkę z kolejnym problemem. Jakie powinny być wskazania sondy lambda za katalizatorem w silniku 2.0 TFSI na biegu jałowym ? U mnie jak na zdjęciu.
  4. Mogę mieć dostęp do oryginalnego ale hex-can
  5. Nie Może to być problemem.
  6. Wszedłem w kalibrację reflektora matrycowego. Wybrałem tryb serwisowy wpisałem 3 i Idź Uruchomiono. Czy powinienem czekać na napis Zakończono ? To wszystko trwało min 30 minut i nacisnąłem Stop Tam nie ma za dużo do wyboru. Nie ma miejsca (okienka) gdzie wpisać np. wartości dla Lewego i prawego reflektora. Zanim pojadę do Serwisu muszę Kogoś podłączyć Odisa.
  7. Tak wiązkę Led świeciło w obu lampach. Widać było na ścianie jak lampy (diody) pracowały. Ale procedura jakby nie chciała się zakończyć. Błąd jest tylko w prawej lampie.
  8. Serwis lub Produkcja Próbowałem jedno i drugie. Różnicy nie widzę. Cały czas jest błąd prawego matrixa. Mam nadzieje, ze w poniedziałek porozmawiam z Mistrzem i coś się dowiem. Zastanawia mnie jeżeli były by czujniki do wymiany to dlaczego przeszedł kalibrację lewy reflektor. Jeżeli czujniki są tylko dwa (przód, tył)
  9. Ukazało się to co na zdjęciu. Wpisałem 3 już trwa to 30 minut i nie chce się zakończyć. Chyba naprawdę mam coś uszkodzone ale dlaczego stwierdzili, że czujniki poziomowania ?
  10. Uruchamiam IDE08419 kalibracja lamp. A następnie gdzie wchodzę bo rozumiem, że nie będzie jak w Odis dalej ?
  11. Chociaż troszkę dałem ciała, bo jak się okazało, że światła świecą prawidłowo to już nie zrobiłem adaptacji świateł. Pytanie dlaczego szukają problemu w tych czujnikach. Chyba będę musiał jechać do innego ASO Tylko co powiedzieć, że koledzy zepsuli. Chyba lampa sama się nie zepsuła jak wcześniej było dobrze ?
  12. Byłem dzisiaj na stacji SKP światła mijania ustawione prawidłowo. Robiliśmy dociążenie bagażnika. Światła poziomowały się prawidłowo. Co w tym serwisie im nie pasowało nie wiem.
  13. Byłem przed chwilą na podnośniku. Czujniki nie wyglądają na odkręcane więc ręcznie nie sprawdzali. Podczas podnoszenia auta bardzo mocno się rozciągły błąd nie wyskoczył. Więc co w serwisie się nie podobało. Myślę, żeby zadzwonić do serwisu ale już na wizycie zauważyłem, że ten Doradca serwisowy nie ma pojęcia na czym to wszystko polega. Musiałbym rozmawiać z mechanikiem który coś stwierdził. @Muskel1 jak wykonać reset sondy lambda. Patrzę w nastawy podstawowe i nie wiem co wcisnąć. (zdjęcie)
  14. Narazie pozostaje mi zobaczyć jak wyglądają wzrokowo czujniki poziomowania, jeżeli będzie wszystko ok. to podjadę z vcds na SKP ustawić mijania. Później mi pozostaje jechać jeszcze raz do serwisu na ustawienie matrix.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...