Skocz do zawartości

JarekST202

Pasjonat
  • Postów

    252
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

30

O JarekST202

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Strzegom

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

2590 wyświetleń profilu
  1. Aha,ok.Sprawdzę i ewentualnie zrobię zdjęcie jak mam to zamontowane...
  2. Ok,sprawdzę to tylko wiesz, dziwne że pokazywało "normalnie",nie było żadnego błędu a teraz po adaptacji jakieś mm...
  3. Witam. Mam dziwny problem z odczytem w bloku 002 w sterowniku 55.Jakiś czas temu wymieniałem sprężyny i na przeglądzie musieli skorygować mi światła, nie miałem przy sobie laptopa żeby zrobić to poprawnie a później już nawet o tym zapomniałem,ostatnio podczas przeglądu dopatrzyli się że jednak światła minimalnie za nisko świecą i także poprawili oczywiście bez laptopa byłem. Miałem teraz wolną chwilę więc chciałem zobaczyć co z tymi światłami. Nie wiem dlaczego nie mam podpowiedzi tylko w blokach pomiarowych sterownika 55.Wartości były w %,nie pamiętam już ale coś około 73% przód i 43% tył a widziałem parę postów że powinno pokazywać napięcie.Pomyślalem sobie że zrobię adaptację i przebiegło prawidłowo. Zrobił się natomiast problem w bloku z odczytem bo pokazało nagle wartości 0.0 ale w mm i tak stoi.Podczas jazdy przód zmienia się w zakresie do -12,natomiast tył dochodzi do +2.Stanąłem pod delikatnym spadkiem w dół przed ścianą aby zrobić testy.Wszystkie przeszły prawidłowo bez problemu,natomiast odczyty obu czujników stały na równym poziomie +7 mm.O co może chodzić?Dlaczego mam takie jednostki,nie widziałem jeszcze żeby ktoś miał w mm?I co z tymi wartościami, nie mam podpowiedzi do okienek więc nawet nie wiem czy mieszczą się w zakresach.Proszę o pomoc co z tym dalej robić. Lampy to bix skrętny.
  4. Witam. W sobotę kupiłem córce ten samochód i jest dziwny problem z tym sterownikiem. Nie zobaczyłem tego wcześniej bo padła mi bateria w laptopie i tak go kupiłem. Zresztą musiałem bo córka go chciała i koniec 😁.Jest coś namieszane w kodowaniu jeśli chodzi o światła bo raz się zapalają tylko na 0,raz na Auto a raz na normalnym włączeniu a wszyscy zawsze jeździmy na pozycji Auto.Próbuję to zmienić ale ciągle mam błąd komunikacji 02071 i nie wiem czy był czy ja go spowodowałem.Natomiast całość wygląda tak:wchodzę w 09 i wszystko bez problemu się łączy, oczywiście w błędach jest ta komunikacja, otwieram długie kodowanie i zmieniam jakąkolwiek wartość i normalnie zapisuje po czym wywala sterownik tak jakby wogóle go nie było, nie ma żadnej informacji o sterowniku, nie ma długiego kodowania,absolutnie nic.Błąd komunikacji jest cały czas.Po kilku godzinach podpinam VCDS'A i znowu jest wszystko do momentu zmiany w długim kodowaniu. Nie mam oryginalnych scanów tego sterowanika więc nie wiem co tam powinno być ale na pewno jest namieszane bo są zaznaczone funkcje których ten samochód nie posiada. W module komfortu też są dopisane jakieś bzdury bo np.jest zaznaczone komfortowe zamykanie dachu a on nawet szyberdachu nie posiada ale nic ze sterownikiem się nie dzieje. Proszę o pomoc co z tym zrobić bo przez te światła można mandatów połapać...
  5. Nie zaśmiecajmy forum bez sensownymi wypowiedziami.Zadałem pytanie czysto techniczne,czy ktoś może coś wykminił nowego z tymi osłonami lub ma wiedzę na temat swapu elementów do montażu osłon z S4.A dostałem nic nie wnoszące do tematu wypowiedzi.Później trzeba przerzucić multum stron żeby znaleźć interesującą nas odpowiedź. ? Sorry ale nie traktuj wszystkich swoją miarą.To że Ty bierzesz kredyt na lepsze klocki hamulcowe nie znaczy że mnie nie stać na zwrotnice ???.Sorry bez urazy,taki żarcik...
  6. No właśnie i po to napisałem aby nie zadawać tych pytań. Każdy robi że swoim samochodem co i jak uważa i gdybyśmy mieli każdemu zadawać te pytania po co tak to to forum miało by miliony stron.Chcę tak zrobić i już. Nie ma konkretnego rozwiązania a ja nie chcę druciarstwa,półśrodków. Ma być jak w oryginale. Albo zwrotnice od S jeżeli pasują albo hybryda osłony. Masz jakąś wiedzę odnośnie zwrotnic bo to właśnie Ty kiedyś mi powiedziałeś że jest jakiś tam problem...
  7. No i właśnie o tą zwrotnicę mi chodzi.Czy aby na pewno pasuje bo słyszałem opinie że jednak się różni od zwykłej i potrzeba grubszych modów ale to było tylko powiedziane.Dlatego potrzebuję pewnej odpowiedzi.Tak wiem że można założyć 288 i takie aktualnie są ale ja chcę koniecznie założyć 300 ?
  8. Hej.Takie pytanie.Czy próbował ktoś tak przerobić osłonę tył z S4B7 300 aby idealnie pasowała w zamian za 288?Nie chodzi mi o dodatkowe otwory czy wsporniki.Raczej o spawanie części z 288 do 300 lub odwrotnie. Lub ewentualnie co potrzeba przełożyć z S4 żeby przykręcić osłonę oryginalnie?Zwrotnice,całą belkę?Tak aby to było p&p.Nie chodzi mi o odpowiedzi typu że bez sensu,nie opłaca się czy kupa roboty. Interesuje mnie konkretnie co trzeba wymieniać. Będę cały tył rozbierać na części pierwsze do malowania więc to nie problem wymienić tak aby później wszystko pasowało bez przeróbek. Chcę tylko informacji co potrzeba? Sorry,w zły temat wrzuciłem...
  9. Hej.Takie pytanie.Czy próbował ktoś tak przerobić osłonę tył z S4B7 300 aby idealnie pasowała w zamian za 288?Nie chodzi mi o dodatkowe otwory czy wsporniki.Raczej o spawanie części z 288 do 300 lub odwrotnie. Lub ewentualnie co potrzeba przełożyć z S4 żeby przykręcić osłonę oryginalnie?Zwrotnice,całą belkę?Tak aby to było p&p.Nie chodzi mi o odpowiedzi typu że bez sensu,nie opłaca się czy kupa roboty. Interesuje mnie konkretnie co trzeba wymieniać. Będę cały tył rozbierać na części pierwsze do malowania więc to nie problem wymienić tak aby później wszystko pasowało bez przeróbek. Chcę tylko informacji co potrzeba?
  10. No ale czemu ma służyć to zdjęcie?Żeby zobaczyć czy masz pasek na kółku?Ustaw znaki rozrządu i wtedy pokaż.Jak będą ok to przestawione na łancuchu...
  11. JarekST202

    Falowanie obrotow

    No ale przecież masz prawdopodobnie przyczynę w drugim błędzie. Zajmnij się najpierw tym...
  12. Osadzenie sprężyny w stosunku do normalnego talerzyka jest ponad 1 cm niżej więc samochód będzie niżej "stał".
  13. Nie można tego zestawić jako lepsze lub gorsze bo to jest właśnie specyfika tego zawieszenia. 1 be masz przemyślane dla danego modelu i jest to kompromis pomiędzy komfortem a pewnością prowadzenia.Natomiast eibacha możesz założyć do "wszystkiego" i albo będzie Ci pasować charakterystyka albo zmieniasz na inne. Jeżeli zależy Ci tylko na obniżeniu to na 1 be zejdziesz tyle samo jeżeli zastosujesz talerzyki sprężyn z b5.
  14. Powiem Ci tak,na podstawie własnego doświadczenia. Miałem zawieszenie 1 ba w bardzo dobrym stanie,założyłem eibacha czarnego -30 mm,ori amortyzatory wraz z odbojami od 1 be.Komfortu nie mogę porównać do siebie bo nie odczuwam różnicy, jedynie co to jest niżej i lepiej się prowadzi,nie buja tak autem.Na twardości nic nie odczułem. Natomiast wsiadam w drugi samochód który ma ori 1 be i od razu jest sztywniej ale bez jakiegoś drastycznego pogorszenia komfortu.Tak więc niżej i "twardziej" zakładaj 1 be.Niżej ale z tym samym komfortem zakładaj eibacha + amory 1 be.Nie zostawiaj na amorach 1 ba....
  15. Dokładnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...