Skocz do zawartości

lukaszq

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukaszq

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Nowy Sącz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

484 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lukaszq

1

Reputacja

  1. Mam taki sam problem jak w temacie, lampka w ogóle nie świeci mimo tego że żarówki są ok, na układzie płytki widać przepalone ścieżki oraz gdzie nie gdzie (tak samo we wtyczce) niebieski nalot. Moje pytanie brzmi: czy da radę wskrzesić czy lepiej kupić nową używkę?
  2. Coś więcej prócz wymądrzania się? Według mechanika tak, dodam iż zaraz po odpaleniu przez paręnaście minut płyn się nie pieni... Dodatkowo przy jezdzie nie poruszając kierownicą słychać jakieś dziwne jakby świergotanie...
  3. Nie wiesz co może być przyczyną zjawiska ukazanego na filmie ? - felerna pompa?
  4. No więc nikt nie odpowiedział napiszę swoją wersję, otóż: zalałem pierw i przepłukałem układ zielonymi febi 06161 VWTL52146 - VW G 004 000 M2, natomiast okazało się że zbiorniczek nie wydolił i musiałem wymienić, koszt w ASO 126,58. Tam też mi powiedzieli co by zalać czerwonym ATF i tak też zrobiłem... niestety teraz na zakrętach strasznie wyje i w zbiorniczku dzieje się takie coś:
  5. Witam Pytanko mam czy do mojej B6 1.9 TDI przy wymianie pompy wspomagania na zregenerowaną ZF zalać ten olej http://allegro.pl/total-lhm-plus-plyn-hydrauliczny-citroen-1l-i6467119904.html oczywiście robiąc płukanke całego układu? Dodam że prawdopodobnie mam również przekładnie do regeneracji bo na drobnych nie równościach tj. kostka brukowa, z podszybia słyszę stukania. Aczkolwiek jej jeszcze nie myślę wymieniać. Gość co regeneruje pompy radził żeby zalać ATF. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  6. Czy podejdą do mojej b6 195/65/r15 ?
  7. Witam Od kilku dni powstał problem w mojej Audi. Otóż przy prędkości ok. 90/100 km/h podczas puszczenia pedału gazu a pozostawieniu na sprzęgle, auto zaczyna wibrować szczególnie odczuwalne na pedale gazu i w środku auta, są to minimalne drgania a bardzo intensywne przez co odczuwalne. Dodam iż jeżdżę autem od 3 lat i odkąd go kupiłem ma dziwne wibracje na biegu jałowym szczególnie odczuwalne w zimie. Wymieniłem poduszki silnika i nic nie dało. Sprawdzone przed zakupem były pompowtryskiwacze i były git. Od czego radziliście by zacząć?
  8. Witam. Przyjaciele. Mam problem w swojej Audi B6. Otóż od długiego czasu miałem problem z szybą od strony kierowcy tzn. z jej zsuwaniem w dół - przycisk raz działał raz nie. Natomiast funkcja dosuwania działała idealnie. Teraz po mrozach przycisk nie reaguje na zsunięcie w dół, natomiast jeśli wciskam w górę przy zamkniętej szybie słychać odgłos taki jakby chciała się zamykać. Co to może być od czego zacząć? Jeśli chodzi o stronę pasażera to szyba otwiera się w miarę normalnie, w miarę dlatego że czasami gdy chcę zamykać w górę kilkukrotnie pod rząd szyba się zatrzymuje i zamiast iść w górę idzie w dół do otwarcia, pomimo tego że trzymam cały czas tak samo przycisk do zasuwania.
  9. Może głupie pytanie i już było ale proszę po prostu o odpowiedz. Czy olej: OLEJ SILNIKOWY SYNTETYCZNY MOTUL 8100 X-CLEAN FE 5W30 5 L typ oleju: syntetyczny zastosowanie: silniki benzynowe, wysokoprężne lepkość: 5W30 specyfikacja jakościowa: ACEA C2/C3, API SERVICES SN/CF dopuszczenia producentów: MB-Approval 229.51, VW 502 00 – 505 01, FIAT 9.55535-S1, VAG, GM-OPEL dexos2®(zastępuje GM-LL-A-025 & B-025), PSA B712290 Podejdzie do Audi A4 TDi 1.9 TDI 130KM, przy czym wcześniej lany był ten Motul ale 5w40 :/ Proszę nie polemizujcie która marka lepsza, tylko o odpowiedz czy ten będzie dobrym wyborem jeśli chodzi o aprobaty techniczne, silnik na pompowtryskach i ponad 300 tysiecy przebiegu?
  10. Nie jest to poglądowe bo mam taką właśnie u siebie, czyli reasumując za pewne nie podejdzie do mnie ?
  11. W takim badz razie dlaczego sprzedawane są takie nagrzewnice z tego typu wlotami ? Kupiłem stąd: http://allegro.pl/febi-nagrzewnica-audi-a4-b5-b6-80-b4-vw-passat-b5-i5230453935.html
  12. Panowie, Będę zabierał się w niedługim czasie za wymianę nagrzewnicy. Wszyscy mechanicy mówią że trzeba ściągać całą deskę i cenią się w zależności od warsztatu 400-600zł. Chciałbym spróbować zrobić to sam, jednak w tym poradniku: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/403682-B6-A4-Heater-Core-DIYukazany jest jakby innej model nagrzewnicy niż ten który znajduje się w mojej Audi. Ta z poradnika: Oraz ta która jest faktycznie w mojej: Problem polega na tym że różnią się wlotami, w tej którą ja mam są po przeciwnej stronie czyli od pasażera, przez co cały ten poradnik jest nic nie wart, ponieważ trzeba ściągać deskę. Czy ma ktoś jakieś fachowe porady jak to naprawdę jest?
  13. Czy uszkodzony mechanizm podnoszenia szyby od strony kierowcy może jakoś rysować szybę? od momentu jak zaczął trzeszczeć (dodam że raz działa otwierania szyby raz nie, natomiast zamykanie działa ok) zauważyłem również pionowe linie na szybie jakby zarysowania...
  14. To ja mam pytanie trochę z innej beczki choć jak najbardziej w temacie, na jaki moduł komfortu musiałbym wymienić swój obecny abym miał więcej opcji długiego kodowania, dodam że obecnie mam tylko kilka a chciałbym to rozszerzyć. Mam tylko: http://zapodaj.net/e76efc3fd9fbd.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...