Skocz do zawartości

dor_v8

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O dor_v8

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    lodz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    BRE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

543 wyświetleń profilu
  1. dor_v8

    pęknięcie głowicy

    Witam, przerabiał ktoś z was temat pęknięcia głowicy bądź wydmuchanej uszczelki pod głowicą ? Jakie są objawy lub jakie mieliście ? U mnie wypycha zbiorniczkiem płyn chłodniczy . Jak z kosztami naprawy ?
  2. Witam. Pisałem poprzez formularz allegro odnośnie regeneracji do Audi a3 2.0 tdi 170km kod cbbb. Proszę o odpowiedź
  3. Prawie tak wyrobiony jak u mnie przy 182k , też z pewnego źródła. numery powinny być nabite: 58657-0 03G281AA ( wersja 77mm u mnie) . Stary zabierak leży na biurku, jak patrzę na niego to też mam obawy czy regenerować czy zostawić. Mój mechanik mówił że dopóki gniazdo nie będzie wyrobione to co 2 wymianę oleju wymienić zabierak... Obawy są uzasadnione czy to zostawiać czy robić, zależy też czy chcesz auto trzymać dłużej i spać spokojnie.
  4. dor_v8

    skrzynia biegów

    W B7 były 5 biegowe ?
  5. W motoryzacyjnym ci po numerze vin sprawdzą jaki olej albo poszukaj w sieci , na pewno znajdziesz . Skrzynię masz od strony kierowcy , z dostępem nie powinno być problemu ; masz od najwyższego poziomu skrzyni 3 korki odpowiednio : wlewowy , kolejny jest odpowiedniego poziomu czyli ten przelewowy , spustowy . Pozdrawiam
  6. Może nie być poziomu oleju, zrób dolewkę , aż się przeleje z korka poziomu.
  7. Przyczyn może być dużo, teraz są ujemne temperatury więc zanim olej w skrzyni osiągnie temperaturę pracy to może tak się dziać.
  8. Nie zamawiaj przez internet , jedź do Clinic4car w Łodzi jak jesteś laikiem to ci pomogą, poza tym mają dobre ceny . Jak chcesz przez internet zamawiać to ten zestaw w ostateczności może być , wosk bardzo dobry jakościowo. Na początek zabawy: 1. Preparat na lotną rdzę+ odsmalanie 2. Dokładne mycie dodatkowo przed dałbym pianę do ciężkich zabrudzeń . 3. Glinka + coś na jej poślizg 4. Znowu mycie 5. Odtłuszczenie lakieru ja pod ten wosk daje alkohol izopropylowy 6.Woskowanie + docieranie . Po takich zabiegach osobiście jeżdżę tylko na myjkę na opcję spłukiwanie + quick detailer albo rozkładam swój zestaw myjący i robię to dokładnie . Wosk jak na razie trzyma bez problemu. Pozdrawiam
  9. Myślę że w rejonie łódzkim najlepiej zgłosić się do tego pana: https://www.facebook.com/dentserwis/ Sam nie byłem niestety jego klientem bo z większością prac staram sobie sam poradzić, ale obserwuję jego profil od dłuższego czasu i naprawdę robi kawał dobrej roboty . Pozdrawiam
  10. Witajcie. Dzisiaj Audi wróciło od mechanika po dużym serwisie po zakupie ( rozrząd, płyny , filtry, olej , tarcze) . Oczywiście kazałem wymienić imbus pompy oleju , Audi było serwisowane regularnie co 15 tyś. , Salon Polska . Stan poprzedniego imbusa jak na foto poniżej. Pytanie: Myśleć w przyszłym roku o regeneracji pompy oleju i mieć już to z głowy czy co powiedzmy jakieś 20 tyś wymieniać imbus na ori aso? Jakie jest wasze zdanie ? Co forum to inne opinie . Mój uważam że nie był w złym stanie - poprzednik też tego przestrzegał i był w temacie .
  11. dor_v8

    Poziom oleju na bagnecie

    Jednak nie identyczny , u mnie są oznaczenia.
  12. dor_v8

    Poziom oleju na bagnecie

    wstawię ci fotkę
  13. dor_v8

    Poziom oleju na bagnecie

    Mam identyczny bagnet w swojej
  14. Pasta polerska zostawi ślady . Tylko APC i spróbować ze stężeniami, może zejdzie ale nie musi , na koniec jakiś dressing na te plastiki
  15. dor_v8

    2.0 TDI 136 KM

    Silnik CommonRail , na internetach jest trochę opinii na jego temat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...