
skodavka
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O skodavka

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Puławy
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
408 wyświetleń profilu
-
A4 B6 stukanie pod kierownicą przy 120km/h
skodavka odpowiedział(a) na skodavka temat w Audi A4 B6/B7
Chyba znalazłem źródło stukania. Spod nadkola wystaje przewód w obudowie plastikowej. Obudowa była porozpinana na zatrzaskach i latała luźno. Przymocowałem to na szybko trytką i jest trochę lepiej ale jeszcze delikatnie stukanie słychać. Ktoś wie co to jest i jak powinno być prawidłowo zamocowane? -
A4 B6 stukanie pod kierownicą przy 120km/h
skodavka odpowiedział(a) na skodavka temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki. Tylko to stukanie pojawiło się dużo wcześniej zanim dobierałem się do tapicerki. Ale sprawdzę. -
A4 B6 stukanie pod kierownicą przy 120km/h
skodavka odpowiedział(a) na skodavka temat w Audi A4 B6/B7
Tak. Zdjąłem osłony plastikowe pod kierownicą i słupkiem. Jeszcze bez nich jeżdżę, żeby tapicerkę na podłodze dobrze wysuszyć. Zdemontowane części tylko tłumiły te dźwięki. -
Witam, Proszę o pomoc w zlokalizowaniu denerwującego stukania. Niestety trudno mi samemu to zrobić bo zaczyna się od około 120 i zanika przy około 140km/h. Dźwięk przypomina jakby kawałek plastiku czy śrubka latała w kanale nawiewu ale to raczej nie tam bo w trakcie hałasu wyłączałem klimatronik i zero poprawy. Stukanie dochodzi gdzieś z okolicy dolnego słupka od strony kierowcy. Ostatnio miałem problem z zalewaniem tapicerki pod nogami (problem już rozwiązany) i po demontażu tapicerki pod kierownicą dźwięk się wyraźnie nasilił. Możliwe, że to coś za nadkolem?
-
Przymierzam się do wymiany oleju i wszystkich filtrów. Jeśli chodzi o olej to raczej zdecydowałem się na VALVOLINE SYNPOWER MST C3 5W40 a filtry waham się pomiędzy FILTRON a MANN. Różnica w cenie spora. Jeśli możesz się podzielić to ja chętnie skorzystam.
-
Witam, Podepnę się do tematu. Krótko mówiąc miałem zderzenie z sarną, prawy przód. Audi A4 B5 1.8 95r. Wszystko ogarnąłem tylko został problem z ciągle działającym wentylatorem nawet na zapłonie. Znalazłem info, że to może być wina presostatu, który właśnie znajduje się z prawej strony i faktycznie gdy odłączę wytyczkę od niego to wentylator się nie włącza. I w związku z tym mam kilka pytań: 1. Czy mogę tymczasowo bezpiecznie jeździć z wypiętą tą wtyczką? 2. Jak upewnić się czy to na pewno wina presostatu? 3. Na coś trzeba uważać przy wymianie i można zrobić to samemu? 4. Jaki symbol ma taki presostat, żeby znaleźć odpowiedni?
-
Złe wskazania poziomu paliwa + dziwne odgłosy z tyłu samochodu
skodavka odpowiedział(a) na skodavka temat w Audi A4 B5
U mnie po dłużym postoju wskazówka pokazuje jeszcze więcej - między 1/4 a 1/2. I po krótkiej jeździe czasem syczy z pod korka paliwa. Zacina się zawór odpowietrzający, który jest w komorze silnika przy filtrze powietrza. Podobno przez niego też tak szaleje wskazówka poziomu paliwa. Zamówiłem oryginalną używkę i dam znać czy to pomoże. edit. Wymiana tego zaworu pomogła. Stary zawór głośno "klekotał" i wyraźnie był słyszalny przy pracującym silniku a nowego praktycznie nie słychać. Teraz nic nie syczy z korka paliwa i wskazówka poziomu paliwa przestała szaleć. -
Złe wskazania poziomu paliwa + dziwne odgłosy z tyłu samochodu
skodavka odpowiedział(a) na skodavka temat w Audi A4 B5
Raczej nie hamulce bo gdy po jeździe parkuje samochód to jest cicho. Wyłączam silnik i wtedy dopiero słychać to głośne strzelanie. Znalazłem na innym forum podobny problem i wygląda na to, że mam uszkodzony zawór odpowietrzający bak. Tylko nikt nie pisał o strzelaniu tylko o pisku, tak jak u mnie na początku. Pewnie dlatego, że robię duże trasy i od braku powietrza bak się wyginał już. -
Złe wskazania poziomu paliwa + dziwne odgłosy z tyłu samochodu
skodavka opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam, Problem zaczął się od tego, że coś szybko ubywała mi benzyna. Ostatnio po odpaleniu było 1/4 baku a przy dłuższej jeździe spadało aż w końcu zaświeciła się rezerwa. A ciągle jechałem na gazie. Po krótkim postoju odpaliłem i znów 1/4 baku. I to już kolejny raz podobna sytuacja. Do tego doszły dziwne odgłosy gdzieś z okolic baku. Najpierw był to pisk utrzymujący się jeszcze kilka sekund po zgaszeniu silnika a teraz pisku nie słyszę ale jeszcze coś gorszego. Po wyłączeniu silnika słychać jakby strzelanie, jak stygnąca rozgrzana blacha przez kilka kilkanaście sekund właśnie z okolic baku (tak wydaje mi się). Co to może być? -
Dzięki za informacje A czy można się stosować do tego poradnika przy wymianie tego napinacza właśnie przy silniku benzynowym? Pewnie musiałbym demontować kolektor dolotowy.
-
Trochę głupie pytanie ale czy ten napinacz paska rowkowego występuje tylko w niektórych silnikach A4 B5? Sinika 1.8 ADR to nie dotyczy?
-
Jakie tarcze i klocki hamulcowe do Audi A4 B5?
skodavka odpowiedział(a) na szmekot temat w Audi A4 B5
No właśnie ten klocek od wewnętrznej strony jest prawie całkiem starty jak widać na zdjęciu a od zewnętrznej jeszcze wygląda dobrze. Poza tym tarcza od wew. w miejscu styku z klockiem jest najgrubsza a powinna być najcieńsza. Także tarcze raczej też do wymiany. Dzięki za info -
Jakie tarcze i klocki hamulcowe do Audi A4 B5?
skodavka odpowiedział(a) na szmekot temat w Audi A4 B5
Witam, Ostatnio przy hamowaniu coś mi strzela (raczej w lewym przednim kole). Dokładnie to samo jak w tym temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2643621.html Przy każdym hamowaniu tylko jedno stuknięcie. Im mocniej hamuje tym głośniej strzela (przy ostrym hamowaniu naprawdę głośno) i jednocześnie czuć delikatny przeskok pod pedałem hamulca. I dzieje się tak tylko na rozgrzanych hamulcach. Wg tematu powyżej pomogła wymiana klocków i jarzma zacisku. Tak więc też mam zamiar wymienić klocki. Tarcze raczej też przydałoby się Proszę o podanie jaki mam typ i ogólnie w jakim stanie są klocki i tarcze na podstawie zdjęć. -
Zostawiłem samochód u tego pierwszego i następnego dnia udało się nabić. Już wszystko działa dobrze. Dzięki wszystkim za pomoc Temat do zamknięcia.
-
Wszystko było podłączone do automatu i próżnie tworzyło 15 czy nawet 20min przed wprowadzaniem czynnika.