Jump to content

skodavka

Pasjonat
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About skodavka

Informacje

  • First name
    Kamil
  • Location
    Rz

Car

  • Car model
    Audi
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1995
  • Engine
    1.8
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

128 profile views
  1. skodavka

    A4 B6 1.9TDI

    Witam, Przymierzam się powoli do zakupu nowego samochodu. Znalazłem dwie wg mnie interesujące oferty: 1. https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-1-9tdi-131km-avf-s-line-chrom-oryginalne-alufelgi-ID6BPcQY.html 2. https://www.olx.pl/oferta/audi-a4-b6-1-9tdi-6-biegow-manual-quattro-CID5-IDznvhU.html Co o nich myślicie?
  2. Witam, Podepnę się do tematu. Krótko mówiąc miałem zderzenie z sarną, prawy przód. Audi A4 B5 1.8 95r. Wszystko ogarnąłem tylko został problem z ciągle działającym wentylatorem nawet na zapłonie. Znalazłem info, że to może być wina presostatu, który właśnie znajduje się z prawej strony i faktycznie gdy odłączę wytyczkę od niego to wentylator się nie włącza. I w związku z tym mam kilka pytań: 1. Czy mogę tymczasowo bezpiecznie jeździć z wypiętą tą wtyczką? 2. Jak upewnić się czy to na pewno wina presostatu? 3. Na coś trzeba uważać przy wymianie i można zrobić to samemu? 4. Jaki symbol ma taki presostat, żeby znaleźć odpowiedni?
  3. U mnie po dłużym postoju wskazówka pokazuje jeszcze więcej - między 1/4 a 1/2. I po krótkiej jeździe czasem syczy z pod korka paliwa. Zacina się zawór odpowietrzający, który jest w komorze silnika przy filtrze powietrza. Podobno przez niego też tak szaleje wskazówka poziomu paliwa. Zamówiłem oryginalną używkę i dam znać czy to pomoże. edit. Wymiana tego zaworu pomogła. Stary zawór głośno "klekotał" i wyraźnie był słyszalny przy pracującym silniku a nowego praktycznie nie słychać. Teraz nic nie syczy z korka paliwa i wskazówka poziomu paliwa przestała szaleć.
  4. Raczej nie hamulce bo gdy po jeździe parkuje samochód to jest cicho. Wyłączam silnik i wtedy dopiero słychać to głośne strzelanie. Znalazłem na innym forum podobny problem i wygląda na to, że mam uszkodzony zawór odpowietrzający bak. Tylko nikt nie pisał o strzelaniu tylko o pisku, tak jak u mnie na początku. Pewnie dlatego, że robię duże trasy i od braku powietrza bak się wyginał już.
  5. Witam, Problem zaczął się od tego, że coś szybko ubywała mi benzyna. Ostatnio po odpaleniu było 1/4 baku a przy dłuższej jeździe spadało aż w końcu zaświeciła się rezerwa. A ciągle jechałem na gazie. Po krótkim postoju odpaliłem i znów 1/4 baku. I to już kolejny raz podobna sytuacja. Do tego doszły dziwne odgłosy gdzieś z okolic baku. Najpierw był to pisk utrzymujący się jeszcze kilka sekund po zgaszeniu silnika a teraz pisku nie słyszę ale jeszcze coś gorszego. Po wyłączeniu silnika słychać jakby strzelanie, jak stygnąca rozgrzana blacha przez kilka kilkanaście sekund właśnie z okolic baku (tak wydaje mi się). Co to może być?
  6. Dzięki za informacje A czy można się stosować do tego poradnika przy wymianie tego napinacza właśnie przy silniku benzynowym? Pewnie musiałbym demontować kolektor dolotowy.
  7. Trochę głupie pytanie ale czy ten napinacz paska rowkowego występuje tylko w niektórych silnikach A4 B5? Sinika 1.8 ADR to nie dotyczy?
  8. No właśnie ten klocek od wewnętrznej strony jest prawie całkiem starty jak widać na zdjęciu a od zewnętrznej jeszcze wygląda dobrze. Poza tym tarcza od wew. w miejscu styku z klockiem jest najgrubsza a powinna być najcieńsza. Także tarcze raczej też do wymiany. Dzięki za info
  9. Witam, Ostatnio przy hamowaniu coś mi strzela (raczej w lewym przednim kole). Dokładnie to samo jak w tym temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2643621.html Przy każdym hamowaniu tylko jedno stuknięcie. Im mocniej hamuje tym głośniej strzela (przy ostrym hamowaniu naprawdę głośno) i jednocześnie czuć delikatny przeskok pod pedałem hamulca. I dzieje się tak tylko na rozgrzanych hamulcach. Wg tematu powyżej pomogła wymiana klocków i jarzma zacisku. Tak więc też mam zamiar wymienić klocki. Tarcze raczej też przydałoby się Proszę o podanie jaki mam typ i ogólnie w jakim stanie są klocki i tarcze na podstawie zdjęć.
  10. Zostawiłem samochód u tego pierwszego i następnego dnia udało się nabić. Już wszystko działa dobrze. Dzięki wszystkim za pomoc Temat do zamknięcia.
  11. Wszystko było podłączone do automatu i próżnie tworzyło 15 czy nawet 20min przed wprowadzaniem czynnika.
  12. Witam, Posiadam A4 B5 95r. Samochód kupiłem w zimie z niby sprawną i nabitą klimą. Przy wymianie rozrządu musiałem wymienić chłodnicę bo była nieszczelna i wtedy musiał uciec czynnik. Teraz mechanik próbował go napełnić ale wchodzi tylko 200g i dalej nie chce iść. Dodam jeszcze, że jest tam tylko jeden zawór do napełniania. Co może być nie tak?
  13. Już poradziłem sobie Plastik, którym reguluje się wysokość był przekręcony o 90 stopni i "latał" luźno. Informacje w profilu zaraz uzupełnie. Gdy zakładałem konto to chwilowo nie miałem żadnego samochodu i musialem wpisać pierdoły ;p
  14. Mam podobny problem. Zderzak na bokach siedzi ok ale pod reflektorem od strony kierowcy opada. Sprawdzałem śrubę za kratką od halogenów i jest dobrze dokręcona. Ręcznie można go podnieść ale sam opada. Po całkowitym zdjęciu zderzaka mogę wyregulować wysokość mocowania jak napisał d4widoV?
  15. skodavka

    Lusterka od polifta

    Podepnę się pod temat. Mam zamiar kupić jakąś A4 B5 i znalazłem jedno ciekawe ogłoszenie tylko właśnie lusterka ma dziwne. Są całe w kolorze nadwozia razem z "trójkątami": http://olx.pl/oferta/sprzedam-audi-a4-sedan-CID5-ID8yhFb.html#7a889e9972 Co o tym myślicie? Właściciel sam sobie pomalował?
×
×
  • Create New...