Skocz do zawartości

Mirek1990

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Mirek1990

Informacje

  • Imię
    Mirek
  • Miasto
    Łobżenica

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.4 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

455 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mirek1990

0

Reputacja

  1. Witam przy obrotach powyżej 2700 jest ok poniżej trochę buczy ale tragedii nie ma
  2. Faktycznie podobna co to za dokładka na tylnej klapie ??
  3. Tak pasują tylko problem jest z wiatrołapem aby go założyć zagłówki muszą być troszkę wysunięte do góry :/ taki mały minus ale gdy wiatrołap leży spokojnie w bagażniku efekt jest mega
  4. Mały spocik ze znajomymi jeszcze na zimowym kole Jeszcze fotki z zimowego ogniska późno dodane ale niestety przez ostatnie kilka miesięcy brakuje czasu :/
  5. Ceny za memo to faktycznie przesada :/ a co do foteli to będę szukał na zachodzie tutaj jak coś się już znajdzie to jest w naprawdę dobrym stanie
  6. Ciężko znaleźć fotele w idealnym stanie no i w pełnej elektryce ale kiedyś na pewno wpadną co do bose to może na wakacje coś ogarnę jak będę w PL, wydech brzmi świetnie do 2500 obrotów dźwięk basowy troszkę zbyt głośny ale to wina słabego wygłuszenia bagażnika ale mate butylową oraz piankę wygłuszającą już mam kupioną wiec jak będę w PL to zaraz to ogarnę , od 2500 do 3500 obrotów chodzi jak seria a powyżej 3500 jest naprawdę głośno dźwięk jest przyjemny do ucha V6 robi robotę . Dach staram się impregnować co 8 miesięcy preparatem z firmy Meguiar's jest naprawdę dobry, a co do lusterek to wyszły mnie trochę ponad 1000 zł
  7. Dokładnie na razie jest tylko logo na maskownicy bose wpadnie później klej czyściłem benzyna ekstrakcyjną tylko ze nie odcinałem znaczków tylko podgrzałem delikatnie opalarką i prawie cały klej odszedł ze znaczkiem, co do projektorów to mi się podobają inaczej bym ich nie montował co do aktualizacji tematu przez ostatni rok mało byłem w Pl i nie miałem czasu na jakiekolwiek mody ale w tą zimę w audi trochę się pozmieniało na pewno zaktualizuje temat
  8. Pb 10-11l , Lpg 12-13l przy dynamicznej jeździe
  9. Trzeba wtedy dopiero turbina będzie dawała tyle mocy co powinna jeżeli nie zmienisz programu różnica w mocy będzie ale nie nie za duża
  10. Moim zdaniem przy et 20 nie założysz tych felg dlatego ze dystanse zmieniające rozstaw musisz mieć minimum 18mm co da Ci et = 2 czyli felgi będą dużo wystawać jeżeli chcesz stosować dystans zmieniający rozstaw to felga musi mieć et 50-60 wtedy możesz pokombinować Ja w swojej b5 miałem felgi 18” 8,5J z et 25 to podczas wybojów przycierały o nadkole kolega ma et 30 i pasuje idealnie .
  11. To i Ja pokarze co miałem na Mojej b5 rh zw1 17" 8j oraz 8,5j opony nexen N6000 215/40/17 , 205/40/17 rh twist 18" 8j opony nexen n8000 205/40/18 Teraz czas na Cabrio Flat Five 18" 8,5j opony nexen n'fera su1 215/40/18 Setup zimowy Ori s-line 17" 7,5j opony 215/45/17 nexen winguard sport
  12. Tak na ten rok przewiduje następujące mody wywalić środkowy tłumik by poprawić troszkę dźwięk może końcowe też zostaną zmienione tego jeszcze nie wiem , w palnie też są lusterka od s4 ale to wszystko musi poczekać do świąt bo dopiero wtedy będę w PL W nowym roku mam zamiar zmienić gwint na KW , założyć rns-e , zmiana felgi prawdopodobnie na rh zw4 J , oraz zmiana foteli na sport , co dalej jeszcze sam nie wiem jedno jest pewne ze na tym to się nie skończy kwestia czasu pieniędzy oraz pomysłów
  13. Witam wszystkich klubowiczów Nadszedł czas by pochwalić się swoim d*powozem Audi została kupiona w październiku 2014 roku samochód został sprowadzony z niemiec od pierwszego wlasciciela . Krótka charakterystyka auta w momencie kupna: Rok produkcji: 2002 Silnik: 2.4 v6 BDV Skrzynia biegów: manualna Auto kupione z przebiegiem 170 000 tys. tak jak w książce serwisowej ponadto przebieg został sprawdzony w serwisie Wypozażenie : - Nawigacja - Xenon - Skóra (Elektryczne oraz podgrzewane fotele) - Czujniki parkowania - Elektrycznie składany dach - ESP - Czujniki deszczu - Pełny FIS - Gwint FK Kilka fotek jeszcze z ogłoszenia: Teraz kolej na wykonane modyfikacje : - Kierownica trójramienna - Podswietlana gałka zmiany biegów - zapalniczka s-line - CB radio (PRESIDENT HENRY CLASSIC) - powitalne logo Audi - logo BOSE - filtr K&N - zamienienie katalizatorów na strumienice WM SPORT - grill oraz kratka S4 Przymiarka felg które zostały po Moim a4 b5 Aktualny setup letni z Flat Five na pokładzie Z racji tego że przez ostatni rok mało bywałem w PL nic nie robiłem przy audi dlatego temat nie był aktualizowany od dłuższego czasu ale przez ostatnie dwa miesiące byłem w PL i udało mi się troszkę porobić przy Audi z tej okazji wypadało by się pochwalić co się zmieniło Na początek wpadły długo wyczekiwane lusterka od S4 oraz dokładka zderzaka od cupry Następnie po długi polowaniu na forum oraz Allegro udało mi się kupić ori dokładkę zderzaka od s4 b7 założyć dwa przelotowe tłumiki oraz końcowe tłumiki Ultera Na lato wpadnie nowa felga Keskin KT5 18" 4x8,5J Przy wymianie świec na irydowe okazało się że w gniazdach gdzie znajdują się świece jest pełno oleju wiec trzeba było wymienić uszczelki pokrywy zaworów 7 Podczas krótkiego pobytu w Pl udało założyć się felgi oraz nowe długo wyczekiwane zagłówki z B7
  14. Może czyszczenie pomoże ale pierwsze sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe, Ja miałem ten sam problem i okazało się że wężyk był uszkodzony i auto powyżej 3tys obrotów wpadało w tryb awaryjny i nie miało mocy, po wymianie wężyka na nowy problem został usunięty .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...