Skocz do zawartości

marcin0102

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin0102

Informacje

  • Imię
    marcin
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

310 wyświetleń profilu

Osiągnięcia marcin0102

0

Reputacja

  1. Witam Chciałbym się tylko upewnić. Mam fabryczny akumulator Varta 92 AH 850 A AGM Wymieniam teraz na zamiennik trochę większy Varta 95 AH 850 A AGM Kodowanie starego wygląda tak: 000915105ce vao 470223n2gr Czy mimo zmiany z 92AH na 95 AH kod akumulatora zostawiam taki sam? Zmieniam tylko ostatnie cyfry nr seryjnego czy wpisać tam nr seryjny z nowego?
  2. Od czego w takim wypadku należy zacząć. Dodam że samochód ostatnie miesiące jeździł krótkie odcinki i delikatnie.
  3. Witam Jak w temacie proszę o analizę logów. Na autostradzie przy predkości 140km włączył się tryb awaryjny(brak mocy) Pojawił się błąd 16618 - Boost Pressure Regulation Poniżel logi dynamiczne grupy 011 http://vaglogi.pl/log-011_wbZ1Jx7.html
  4. Witam Pytanie do autora postu czy rozwiązał problem,bo mam taki sam.
  5. W podanym opisie odnalazłem że za 2 bieg odpowiada przekaźnik J101.Możesz kolego napisać gdzie on się znajduje i czy właśnie takie ma oznaczenie?
  6. Witam Czy wie ktoś gdzie znajduje się przekaźnik odpowiedzialny za 2 bieg wiatraka klimatyzacji na chłodnicy i jaki jest jego numer?
  7. Witam Podepnę się pod temat bo widzę że nie został rozwiązany a mam ten sam problem, czyli klima normalnie działa , lecz wiatrak na chłodnicy chodzi cały czas na 1 biegu.Po kilku km sprężarka zostaje wyłączona, pewnie się przegrzewa. Jeśli miałby być to przekaźnik to proszę napisać jaki nr i gdzie się znajduje.
  8. Witam Chciałabym zapytać czy po wykasowaniu inspekcji serwisowej jej wartość powinna maleć wraz z przejechanymi km czy porostu pojawi się komunikat przy zbliżającej sie inspekcji. Pytam ponieważ jak wcisnę lewy przycisk na liczniku to cały czas jest "service in 15000" mimo przejechania już ponad 100 km.
  9. Witam Jakie mogą być przyczyny rozwalenia wału korbowego a przy tym uszkodzeniu uległ blok silnika i cała miska olejowa. Oczywiście silnik na złom ale szukam jakiejkolwiek przyczyny. Stało się to nagle.
  10. A jak sprawdza się kodowanie przez kompa? nr pompy: 8E0 614 111 AH
  11. 1.Guzik wygląda na fabryczny normalnie się podświetla 2.Zapala się i gaśnie od razu kontrolka od ABS innej nie widać 3.nic takiego nie widać 4.5 biegów jedna os 5.Brak błędów 6.Licznik z białym podświetleniem z dodatkową temperaturą oleju i woltomierzem Mały szczegół: Fabrycznie w tej wersji był silnik 2.5 i tak mam w karcie pojazdu, poprzedni właściciel wymienił na 1.9 115 km bo naprawa 2.5 była nieopłacalna.
  12. Witam Jestem świeżo po nabyciu mojej audi avant 2001 b5. Jest to moje pierwsze audi, więc dopiero poznaje ten samochód. Problem pierwszy jaki napotkałem to ASR , mam włącznik ale przy naciskaniu nie ma żadnej reakcji nie zaświeca się żadna kontrolka. Próbowałem sprawdzić na oblodzonej nawierzchni ale nie zadziałało.Od razu napisze że abs działa bez zarzutu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...