Skocz do zawartości

Rafalo84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Rafalo84

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Wieluń

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

502 wyświetleń profilu
  1. Na LPG i na Benie to samo.Jutro wymienię zaworek odpowietrzający skrzynie korbową chodź 6 miechów temu był dobry. Klemy odepnę, potem jak nie pomoże to adaptacja przepustnicy i jeszcze raz podciśnienia sprawdzę.Dam znać. Po wymianie zaworu odpowietrzenia skrzyni korbowej i adaptacji przepustnicy probem z głowy.Dzięki za podpowiedzi.
  2. Przepustnica czysta, sprawdzałem. Silniczek krokowy powinien wywalić jakiś błąd w silniku a tu cisza.
  3. Witam. Mam problem od dwóch dni. Dwa dni temu pobutowałem furę trochę i jak przyjechałem na plac koło domu nie ruszając pedału przyspieszenia mam obroty skaczące od 1100 do 2200. Sprawdziłem w kompie błędów brak. Poradźcie coś bo lipa jest. Przepustnica? Jakieś nieszczelności? Filmik ( sorki,że odwrócony) ale dla pokazania problemu:
  4. Podobno były ślady po honowaniu i nie było potrzeby honowania.
  5. Cześć Ludzie. Mam następujący problem. Pół roku temu miałem przeprowadzony remont silnika ze względu na zapieczone pierścienie (kopcenie, spalanie oleju) polegający na: wymianie pierścieni, uszczelniaczy zaworowych, planowanie głowicy, wszystkie potrzebne manewry niezbędne przy takiej operacji zostały zrobione ( nowe śruby, szlif gniazd zaworowych i zaworów, nowy rozrząd itp.) Przed cała operacją miałem ciśnienie w cylindrach: 10,5 ; 10; 10; 10,5 po remoncie i przejechaniu 5000 tyś km ciśnienie: 10; 9; 9; 10. Silnik był ok. 1000 km jeżdżony spokojnie bez butowania. Co mogło pójść nie tak? Co sprawdzić gdzie szukać? Jakieś sugestie?
  6. Jak w temacie. Interesowałby mnie i pewnie nie tylko mnie informacje od forumowiczów typu: 1. A4 B6 1.8T Q waga: 1650kg manual/automat 240KM/350Nm 6,8 -7,0 sek/100 km/h, mierzone kalkulatorem (czy np. g-techem) Przy okazji ile KM musi mieć a4 b6 1.8T w Q żeby mieć 5,5 sek/100km/h?
  7. Bry. Jak wiadomo grupa vag vcds: 093 w silniku odpowiada za fazę ustawienia wałków rozrządu. U mnie jest -1. Czy jest się czym martwić i czy silnik będzie miał mniejsze osiągi niż w przypadku gdzie byłoby tam 0? Łańcuch wymieniany, napinacz nie. Delikatnie hałasuje - znaczy w normie. Przebieg 180 tyś km.
  8. Mam problem jak w temacie. Gdy silnik jest zimny auto reaguje na pedał przyspieszenia w taki sposób,że trzeba wcisnąć go do połowy żeby w ogóle ruszyć z miejsca. Silnik jakby miał problem z wejściem na obroty. Ma to miejsce przez maks 15 sekund. Po chwilowym "przegazowaniu" auta w okolice 2 tys obrotów problem znika. Zauważyłem jeszcze,że po odpaleniu auta i pozostawieniu go na biegu jałowym bez dotykania pedału przyspieszenia chodzi nie równo, aż się nie zagrzeje do jakiś 30 stopni. Błędów na silniku brak. Miał Ktoś podobny problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...