Skocz do zawartości

dragon1493

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dragon1493

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Łaziska Górne

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia dragon1493

0

Reputacja

  1. Witam, poszukuję dobrego mechanika, który wyczyści mi porządnie zmienną geometrię tak jak trzeba oraz wymieni na nową gruszkę turbiny lub zdiagnozuje czy aby na pewno moja diagnoza jest trafna . Krótko opiszę co już wymieniłem: - używana turbina AFN od kumpla z auta (1,5 msc temu, zmienna chodziła lekko co mnie dziwi że praktycznie nie ma sterowania przez N75 i przeładowywuje...) - wszystkie nowe wężyki podciśnienia nawet ten króciutki w ECU - nowy oryginalny zawór N75 firmy Pierburg - zaślepiony EGR - pociągnięta instalacja podciśnienia tak że jest ominięty całkowicie zawór N18 - wyczyszczony czujnik podciśnienia w ECU (chyba to jest map sensor) - wyczyszczony czujnik temperatury w dolocie - usunięty katalizator (ogólnie mam zrobiony full przelot) - próby rozruszania VNT strzykawką oraz kluczem płaskim i przeganianie auta na 3 - 4 biegu ciągle podczas jazdy, jest coraz lepiej ze sterowaniem więc prawdopodobnie do czyszczenia VNT turbiny W auto już od roku włożyłem kupę kasy z powodu tej turbiny i do teraz nikt sobie nie poradził... mam już dość tego auta, bo ciągle kasa kasa i kasa, a efektu brak lub chwilowy -,-. Szukam mechanika, który mi to zrobi raz, a porządnie w normalnej kasie może być nawet użytkownik forum jeśli się zna na tym i mi to ogarnie po wypłacie. Chcę od razu wymienić gruszkę turbiny na nową żeby mieć już spokój z zapiekającymi się łopatkami turbo. Jestem z Łazisk Górnych okolice Mikołowa i szukam tak do 15 - 20km max ode mnie mechanika.
  2. u mnie też jest pełno wody na progach po każdym myciu auta, chyba to normalne :/
  3. Witam, wczoraj sobie zakupiłem kierownicę trójramienną z eSy, temat czytałem tylko chciałbym się upewnić czy dobrze wybrałem pozostałe elementy do przeróbki kiery z małego wieloklinu na ten duży, mam Avanta 97r ze starą kierownicą Redukcje z 17mm/26mm już mam zamówioną, jedynie potrzebuję taśmy airbag i obudowy kolumny kierowniczej z polifta Poniżej podaję kilka aukcji i prosiłbym o podanie mi co mam z tego wybrać żeby wszystko pasowało w 100% Obudowa kolumny: http://allegro.pl/obudowa-kierownicy-audi-a4-b5-lift-i6129909078.html http://allegro.pl/audi-a4-b5-lift-obudowa-kolumny-kierowniczej-czarn-i6062725039.html http://allegro.pl/obudowa-kolumny-kierowniczej-a4-b5-fl-1-8-kombi-i5968885563.html Taśma airbag (zwijak): http://allegro.pl/tasma-zwijka-airbag-audi-a4-b5-a8-4d0951543d-i6118363678.html http://allegro.pl/tasma-airbag-audi-a4-b5-lift-99-01-i5562278001.html Kostka airbag: http://allegro.pl/1j0973605b-wtyczka-kostka-zlacze-audi-vw-airbag-i5189153037.html Najbardziej zależy mi na taśmie tej prostokątnej, bo powinna dobrze siedzieć tylko nie wiem czy to jest poliftowa i czy spokojnie podejdzie mi pod tą kierownicę . Dziękuję za pomoc
  4. Dzięki wszystkim za odpowiedzi, w najbliższym czasie jak będzie więcej pieniędzy to oddam auto do mechanika w celu wyczyszczenia turbiny
  5. Czyli jednak kierownice, dzięki za info . Jaka cena za czyszczenie turbo ?
  6. Witam Piszę tutaj ponieważ już mnie coś bierze, wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia jakie są w silniku na nowe, wymieniłem zawór N75 na nowy (oryginalny Pierburg), rozruszałem sztangę turbiny (myślałem że zapieczone łopatki) najpierw strzykawką 100ml z przewodem podciśnieniowym założonym na gruszkę, a potem ze zdjętym przewodem z gruszki i założonym kluczem 17 na sztangę ruszałem nią góra - dół za 30min. Nic mi się nie przycina, przynajmniej nie wyczułem tego, co najdziwniejsze raz na kilka odpaleń - zgaszenia silnika podczas jazdy zawór normalnie zaczyna zbijać ciśnienie aż do zgaszenia silnika lub zdjęcia przewodu z gruszki (wtedy już znów nie działa). Nie wiem co to może być, borykam się już z tym rok czyli od zakupu auta, nie stosuję raczej PSJ (mam ciężką nogę). Zamontowany na słupku mam zegar doładowania turbiny i turbina na przeładowaniu ładuje 1,5 - 1,8 bar i po chwili wpada mi silnik w tryb awaryjny, a jak ciśnienie zostaje zbijane przez zawór to turbina trzyma 0,9 - 1 bar'a przy przyspieszaniu i wtedy nie przechodzi mi silnik w tryb awaryjny. Dzieje mi się jeszcze tak, bo jak pedałem gazu sobie "sam zbijam" ciśnienie to po ruszeniu ze świateł często turbina nie pompuje czyli wpada znowu w tryb awaryjny? po zgaszeniu i odpaleniu znów pompuje. Nowy zawór N75 ma czarną główkę. Zaślepiony mam zaworek EGR i w przewód podciśnienia który szedł do EGR wkręciłem śrubkę i zacisnąłem opaską. Katalizatora też brak, jest sama puszka bez środka. Powodem może być np. uszkodzony zawór od EGR? Miałbym na podmianę 2 zaworki N75 jeden z czarną główką, a drugi z białą (używane).
  7. Z opisu wychodzi na to że rozbiegał Ci się silnik, uszkodzona turbina zaciągnęła olej silnikowy do komory spalania i się zaczęło. W tym momencie silnik jest zasilany olejem silnikowym, a nie napędowym (dieslem) dlatego po przekręceniu kluczyka na pozycję 0 silnik nadal pracował. Jedyne wyjście to wrzucić największy bieg i zdusić auto lub zatkać dolot tak żeby silnik nie dostał powietrza. Po takiej akcji bym nawet silnika nie odpalał tylko prosto na warsztat, nie wiadomo jakie zniszczenia zostały posiane. Silnik mógł się zatrzeć jeśli wypalił cały olej silnikowy. https://www.youtube.com/watch?v=wL7U366jwj4 < - Rozbieganie silnika diesla
  8. Przyczyną falujących obrotów może być silniczek krokowy lub zabrudzona przepustnica i od tego bym zaczął
  9. Mam pochłaniacz wilgoci w samochodzie ale nic to nie daje, średnio co dwa dni muszę czyścić szyby (Clin Anty-Para), bo mi parują.
  10. No witaj Może kiedyś się gdzieś spotkamy na trasie, hehe
  11. Na allegro Link: http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-v2-aut-1-3-0907&search_scope=&string=kratka%20s4%20b6
  12. Jest to spokojnie dostępne na allegro, cena ok 100zł za komplet Link: http://allegro.pl/listing/listing.php?order=pd&string=nak%C5%82adki+brembo&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-v2-aut-1-3-0907
  13. Termostat jeszcze możesz założyć firmy Wahler jak ten Behr będzie walnięty
  14. Ja stawiam u siebie na walniętą pompę wody lub zapchaną chłodnicę, wszytko inne możliwe już zmieniałem i bez efektu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...