NARKOL
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O NARKOL
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
170 wyświetleń profilu
Osiągnięcia NARKOL
1
Reputacja
-
ciężko powiedzieć coś z tym olejem musi się dziać , jak idzie przez turbinę w stronę tłumika to powinien kopcić bo wydech jest gorący, jak idzie w druga stronę czyli do kolektora ssącego przez chłodnice to tez powinien kopcić . u mnie brał olej bo miałem uszkodzony napinacz na rozrządzie pod pokrywa zaworów i zwyczajnie zawory były nie domknięte co wiązało się z przedostawaniem oleju do komory spalania. Wcześniej wymieniłem turbo ale nic nie pomogło. Teraz nie bierze ani grama
-
sprawdź regulator napięcia
-
Siemka. jakiś miesiąc temu kupiłem sobie A4 1.8t avj 110kw , wszystko fajnie ładnie. Do czasu Problem pojawił się gdy pojechałem w trasę, okazało się ze na ok. 1000km zabrał 2l oleju . Nie ukrywam ze nie jestem zachwycony ale to przecież audi <3 . Dziwi mnie fakt ze nie kopci na niebiesko(chociaż nie jestem w stu procentach pewny samemu ciężko to sprawdzić a szczególnie na autostradzie), zamontowałem gaz, wymieniłem odmę bo była pęknięta, nie ma żadnych problemow z odpalaniem. co do samej pracy silnika to nie mam pojęcia ponieważ nigdy nie miałem styczności z tym silnikiem, jak dla mnie chodzi normalnie. jedyny objaw to jak by woda albo olej z wydechu z pewnością jakaś ciecz, spalanie w normie. Wiec mam kilka pytań 1. co ewentualnie jestem w stanie sam sprawdzić? 2. po czym poznać ze to turbo? ( ewentualnie jakie byly by koszty wymiany?) 3. głowica? ( co wymieniać? od czego zacząć? całkowity remont? ewentualne koszty?) 4. co mam robić?