-
Postów
118 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O bobersky

Informacje
-
Imię
Maciej
-
Miasto
Kartuzy/Gdynia
Auto
-
Model
Saab
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
brak
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
803 wyświetleń profilu
-
Jak odkurzacz brzmi. Może masz jakiś lipny soft?
-
Przecież wszystkie zgasły oprócz jednej, która zazwyczaj oznacza zaciągnięty hamulec ręczny.
-
Jesli z wojewodztwa to tak. Jesli z tego samego powiatu to nie.
-
Czyli jak zawsze do sprawdzenia wężyki podciśnienia, zawór n75, sztanga wg, szczelność dolotu. Ostatnio u kumpla wywalił 00575 własnię przez dziurę w dolocie. U innego wywaliło błąd n75, bo przewód był przerwany.
-
Tryb awaryjny. Powodów może być mnóstwo. Najlepiej podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy.
-
Problem rozwiązany. Okazało się, że gumowy element (rura) dolotu był dziurawy od dołu, z boku było widać tylko małą dziurkę, a od dołu był rozerwany po całości. Teraz turbo ładuje tyle ile powinno Także podsumowanie- kumpel kupił praktycznie wolnossącego diesla, jedna sobota na szukanie usterki, czteropak piwa i 18zł za rure z przesyłką i minuta wymiany
-
Nie ma żadnego metalicznego dźwięku. Przynajmniej ja nic nie słyszałem. Tylko po założeniu DP obowiązkowo trzeba wyłączyć drugą sondę w ECU. Ten DP jest dziwny bo na zagięciu jest spawany, wolałbym, żeby był w jednym kawałku. Ja kupowałem stąd: http://rm-motors.pl/pl/downpipe/84-downpipe-206-audi-a4-a6-16-18t-20-vw-passat-16-18t-20.html
-
Z drugiej strony tylko głupi człowiek narażałby się po to, aby ukraść samochód warty +-10 tyś zł. Może po prostu kluczyk zgubiłeś, a nie ukradli Tobie
-
Dobra, juz znalazłem. Symbol dla potomnych: 1H0145634
-
Jak nazywa albo jaki ma symbol ten gumowy element układy dolotowego. A4 B5 1.9 TDI 90KM 1996 rok. Pozdrawiam
-
Witam. Kumpel kupił samochód A4 B5 1.9 90KM 1996 rok. Auto nie jedzie jak powinno. Turbo ładuje 0.3B. Czujnik N75 cyka po podaniu 12V. Omijaliśmy też N75 na przewodach i nic nie dało. Sztanga przy przygazowaniu nie rusza sie, pod wpływem strzykawki 100ml sztanga rusza sie o jakieś centymetr, pod ręka chodzi cięzko. Na VCDS wywala błąd 00575 Intake Manifold Pressure, Control Differnce, co też mogłoby wskazywać, że to map sensor, ale patrzyłem i od intercoolera do kolektora nie widzę, żadnej czujnika. Rura od turbo do (chłodnicy? nie jestem pewien) jest cała w oleju i brudzie. Może to wskazywać na turbo? Auto nie ma żadnego notlaufa, po prostu nie jedzie od samego dołu.
-
Audi A4 B5 '2001 FIS wyświetla tylko temeraturę
bobersky odpowiedział(a) na Patryk Wójcik temat w Audi A4 B5
Zmiana manetki + kodowanie VCDS + ewentualnie czujnik poziomu sprysków, ale to można zmasować. -
Może wystarczy tylko wyregulować lpg.
-
Zamów sam. Przecież ASO też wysyła.
-
Miałem ten sam zestaw u siebie. Po sofcie miałem 185KM (miałem AVJ czyli 150KM) i nic sie nie działo. W Trójmieście za ten zestaw płaciłem 2900zł.