Skocz do zawartości

msurma

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O msurma

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

272 wyświetleń profilu

Osiągnięcia msurma

0

Reputacja

  1. Zlecę montaż tempomatu, A4 B8 '10 rok. Poznań / Piła lub okolice. Info Priv.
  2. Szukam speca / warsztatu, który domontuje w mojej A4 B8 '10 przedlift, tempomat. Najlepiej Poznań / Piła lub okolice.
  3. Faktycznie w 3 strefowej byłby problem. Osobiście mam jednostrefową więc stąd to pytanie.
  4. Witam. Chciałbym dowiedzieć się, czy jest możliwość odczytania temperatury wewnątrz auta. Skoro czujnik od automatycznej klimy odczytuje takie wartości to czy jest możliwość wyświetlenia tej temperatury na MMI FIS'ie? Z góry dziękuję za odpowiedź.
  5. Witam. Czy po odblokowania w MMI stanu baterii trzeba coś dodatkowo kodować? Bo wydaje mi się, że MMI pokazuje złe wartości stanu aku.
  6. msurma

    Analiza logów

    No właśnie to była ostatnia wizyta u tego mechanika. Dobrze robi ale to ananas podróżujący starym deaslem <1000 obr./min. Wszystko przejrzałem i nie zauważyłem niczego co mogłoby zwrócić moją uwagę. Natomiast nastąpiła pewna zmiana. Po 2 tygodniach podróżowania z błędem, kolega zaprosił mnie na mały wyścig po lotnisku. Po rozpędzeniu auta na starcie do 4k obrotów na pierwszym biegu, check engine od razu zniknął i nie pojawił się od półtorej tygodnia. Liczba wystąpień błędu pod VCDS też się nie zmienia. Możliwe, że coś się przetkało?
  7. msurma

    Analiza logów

    Czujnik został wymieniony. Kable też sprawne. Dodam, że jak chciałem wypalić DPF po wymienia, po kilku chwilach dostałem informację "Running - No Display" i tak przez 20 minut. Dodatkowe pytanie. Gdzie szukać tego magicznego bezpiecznika? Witam ponownie. Odgrzybianie trochę mój temat. Po kilku próbach wymiany czujnika (poprzedni właściciel wstawił o innym numerze) wszystko jest jak należy. Zazwyczaj... Problem powraca przy szybkim wzroście obrotów. Np. Ostro ruszając na 1 biegu ze skrzyżowania. Tym razem wyskakuje błąd "open or short to ground". Po wykasowaniu znowu jeżdżę spokojnie i do czasu pierwszego zrywa na zielonym błąd powraca. Dpf jest systematycznie czyszczony co widać po logach. Mechanik stwierdził że tak musi być i takiego samochodu nie można gazować, w co nie chce mi się wierzyć. Jakieś sugestie?
  8. Takie, że pod gumowym dywanikiem zbiera się wilgoć, która po wyłączeniu klimy i nagrzaniu auta zbiera się pod dywanikami. Miałem taką sytuację w Golfie IV. Auto rozbierane przez kilku kolejnych speców, nikt nic nie znalazł. Wszystko było ok. Po wymianie dywaników na materiały problem przestał występować. Zrób test. Wywal dywanik i zobacz, czy coś się zmieni.
  9. Jakie masz dywaniki? Gumowe czy materiałowe?
  10. Wszystko uzależnione jest od przyczyny zwrotu auta. Jeżeli oddajesz auto, bo się rozmyśliłeś to takiej opcji nie ma. Jeżeli natomiast okaże się, że auto jest niezgodne z umową (nie mogłeś stwierdzić tego na miejscu) lub ma ukryte wady wtedy możesz żądać zwrotu pieniędzy jednak na 99% skończy się to targaniem gościa po sądach.
  11. Należy jednak uważać co się sprowadza. Np. części elektroniki ekrany dotykowe etc. do niektórych marek nie mają prawa wstępu na teren UE bez zgody marki. Tyczy się to między innymi podzespołów Samsunga.
  12. Szkło hartowane (to nie to samo co folia), można zamawiać na Alibabie. Ceny śmiesznie, a wytrzymałość jak produktu za 50 zł. Z darmową wysyłką trzeba trochę poczekać więc zazwyczaj zamawiam od razu kilka sztuk.
  13. Jak masz czas i ochotę na zabawę to sprawdź gdzie prowadzi kabel. Oczywiście najlepszym sposobem na wyeliminowanie autoalarmu będzie propozycja kolegi Joziek79. Pamiętaj, że alarm musi się uzbroić. Zazwyczaj dzieje się to po około 30 sekundach.
  14. Przesiadłem się z Golfa 4 z jeszcze szerszymi oponami gdzie nie było odczuwalnego ściągania na Avanta z 225, gdzie ściąga co niemiara. Geometria ok. Nowe opony są. Wyważani zrobione i dalej ściągało. Byłem w Audi. Spec wsiadł, przejechał i stwierdził, że ten typ tak ma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...