Skocz do zawartości

vex87

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O vex87

Informacje

  • Imię
    Blazej
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

636 wyświetleń profilu
  1. vex87

    Wyciek oleju, ropy ??

    Witam Czy nie jest czasem tak że za wyciek odpowiedzialna jest oring miedziany znajdujący się u dołu wtryskiwcza? Mam ten sam problem i obawiam się że te zaślepki srebrne są tylko uszczelnieniem od góry a faktyczna przyczyna jest gdzieś niżej. Może ktoś się wypowiedzieć?
  2. 055 to pozycja nastawnika w danej chwili. 056 to pozycja do której nastawnik dąży czyli pozycja pożądana. Wygląda na to ze poleciał on za daleko i dlatego nie startuje. W moim przypadku kostkę musiałem ustawić tak aby pozycja nastawnika nie wykraczała powyżej 99% dla żądanej pozycji 100%. W przypadku kiedy wartość była powyżej 99% nastawnik nie włączał się. W tej chwili mam 98 - 99 % kiedy opiera się o kostkę blokującą i startuje za każdym razem. Po pierwszej instalacji kostki wszystko było ok ale jedynie przez 3 miesiące. Okazało się że błędy P2009 / P2008 / P2015 powróciły. Po podłączeniu kompa okazało się że pozycja nastawnika w spoczynku wynosi 100,3 %. Skręciłem mocniej na śrubie tak by blokowało poniżej 99% i jest OK, żadnych błędów nie ma. Poza kostką wymieniałem również inne elementy. W zasadzie to kupiłem cały zestaw naprawczy.
  3. Na innym forum doczytałem ze powodem nierównej pracy jest złe ciśnienie na listwie CR. Podobno wymiana zaworu na listwie pomaga. Koszt ok 500zl. Nr części - 057130764 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Dzieki
  5. Mam pytanko. Normalna zarówka w halogenie przeciwmgielnym przy włączonej funkcji doświetlania zapala się powoli po czym powoli gaśnie. Czy stosując LED jest tak samo, czy może jest tak ze zapala od razu na 100% bez tego efektu?
  6. Postanowiłem sprawdzić i faktycznie jest jak kolega pisze. Posiadam felgi z oponami zimowymi z otworem 70,1. Pierścienie centrujące 66.6 na 70,1. Zamówiłem pierścienie o średnicy 66,1 na 70,1. Dokładnie oczyściłem otwory na piastach drucianą szczotka. Okazuje się ze pierścienie 66,1 pasują idealnie. Zamontowałem felgi sprawdziłem i jest ok. Zero drgań i wibracji. A wiec tak, mała lista tego co udało się zrobić w celu wyeliminowania ich: 1. Wymiana wahaczy z 65mm/12mm na przejściowe czyli 75mm/12mm (dodam iż są to wahacze używane które maja ok 8 lat a tuleje nie były wymieniane na nowe) Dodatkowo ustawianie geometrii po wymianie wahaczy. 2. Wyważanie kół bez testu drogowego (felgi nie oryginalne 16 cali z oponami zimowymi które również nie są nowe) Po tym wszystkim wibracje kierownicy zostały zniwelowane do zera. Jedynie co zostało to irytujące drżenie w okolicach nóg przy ok 130 km/h. Pewnie ktoś inny nie zwrócił by na to większej uwagi... ale mimo wszystko nie dawało mi to spokoju. 3. Zakup otworów centrujących z średnica wewnętrzna 66.1 a nie jak podaje producent 66.6. Jak na razie jest ok Pozdrawiam. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Pytam o wyważanie z testem drogowym bo po wymianie wahaczy na poliftowe zostało zniwelowane 95% drgań. To co zostało to jedynie wibracje w okolicach nóg w zakresie 120 - 140 a raczej takie mrowienie na nogach jest odczuwalne. Miał ktoś może taki przypadek? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Orientuje się ktoś jaki jest koszt wyważenia kompletu kół na Hunterze? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Jak by co to do odkręcenia mechanizmu (zamka) potrzebna jest końcówka SPLINE M8. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Wie ktoś jaki jest koszt wymiany tych dwóch elementów? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. W moim przypadku winne okazały się tylne opony, po wymianie nastała cisza...
  12. Podobno błędy 2008 2015 2017 kasuje ogranicznik aluminiowy po założeniu go na nastawniku. 2009 trzeba zestaw naprawczy czyli sprężynka, kulka, cięgno... nowy nastawnik nic nie da bo to nie w nim jest problem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Cześć, Co masz na myśli mówiąc złodziejki? i gdzie jest ta śruba?
  14. Dzięki za info. Pytam ogólnie w temacie tych drgań. W przed-lifcie powymienialiśmy (właściciele przed-liftów) wahacze na te poliftowe z tuleja 75mm. 90% wibracji ustało natomiast jakaś część została. Ogólnie problem dotyczy przedniej osi dlatego pytałem gdzie dokładnie wymieniałeś te łożyska z piastą. Ciekawa sprawa...
  15. W moim przypadku nie ma znaczenia czy jadę na biegu czy na luzie. Wibracje są tak jak ktoś napisał 2/10. Co prawda nie jest to już tak męczące jak przed wymiana. Wątpię aby poduszki silnika czy tez skrzynia miały na to wpływ. Jeździłem różnymi samochodami ale to co się dzieje w naszych a4 to jest jakiś dramat :/ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...