-
Postów
37 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O vex87
Informacje
-
Imię
Blazej
-
Miasto
Katowice
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
636 wyświetleń profilu
-
vex87 obserwuje zawartość Błąd kolektora ssącego P201500 i Wyciek oleju, ropy ??
-
Witam Czy nie jest czasem tak że za wyciek odpowiedzialna jest oring miedziany znajdujący się u dołu wtryskiwcza? Mam ten sam problem i obawiam się że te zaślepki srebrne są tylko uszczelnieniem od góry a faktyczna przyczyna jest gdzieś niżej. Może ktoś się wypowiedzieć?
-
055 to pozycja nastawnika w danej chwili. 056 to pozycja do której nastawnik dąży czyli pozycja pożądana. Wygląda na to ze poleciał on za daleko i dlatego nie startuje. W moim przypadku kostkę musiałem ustawić tak aby pozycja nastawnika nie wykraczała powyżej 99% dla żądanej pozycji 100%. W przypadku kiedy wartość była powyżej 99% nastawnik nie włączał się. W tej chwili mam 98 - 99 % kiedy opiera się o kostkę blokującą i startuje za każdym razem. Po pierwszej instalacji kostki wszystko było ok ale jedynie przez 3 miesiące. Okazało się że błędy P2009 / P2008 / P2015 powróciły. Po podłączeniu kompa okazało się że pozycja nastawnika w spoczynku wynosi 100,3 %. Skręciłem mocniej na śrubie tak by blokowało poniżej 99% i jest OK, żadnych błędów nie ma. Poza kostką wymieniałem również inne elementy. W zasadzie to kupiłem cały zestaw naprawczy.
-
Na innym forum doczytałem ze powodem nierównej pracy jest złe ciśnienie na listwie CR. Podobno wymiana zaworu na listwie pomaga. Koszt ok 500zl. Nr części - 057130764 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Mam pytanko. Normalna zarówka w halogenie przeciwmgielnym przy włączonej funkcji doświetlania zapala się powoli po czym powoli gaśnie. Czy stosując LED jest tak samo, czy może jest tak ze zapala od razu na 100% bez tego efektu?
-
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
vex87 odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
Postanowiłem sprawdzić i faktycznie jest jak kolega pisze. Posiadam felgi z oponami zimowymi z otworem 70,1. Pierścienie centrujące 66.6 na 70,1. Zamówiłem pierścienie o średnicy 66,1 na 70,1. Dokładnie oczyściłem otwory na piastach drucianą szczotka. Okazuje się ze pierścienie 66,1 pasują idealnie. Zamontowałem felgi sprawdziłem i jest ok. Zero drgań i wibracji. A wiec tak, mała lista tego co udało się zrobić w celu wyeliminowania ich: 1. Wymiana wahaczy z 65mm/12mm na przejściowe czyli 75mm/12mm (dodam iż są to wahacze używane które maja ok 8 lat a tuleje nie były wymieniane na nowe) Dodatkowo ustawianie geometrii po wymianie wahaczy. 2. Wyważanie kół bez testu drogowego (felgi nie oryginalne 16 cali z oponami zimowymi które również nie są nowe) Po tym wszystkim wibracje kierownicy zostały zniwelowane do zera. Jedynie co zostało to irytujące drżenie w okolicach nóg przy ok 130 km/h. Pewnie ktoś inny nie zwrócił by na to większej uwagi... ale mimo wszystko nie dawało mi to spokoju. 3. Zakup otworów centrujących z średnica wewnętrzna 66.1 a nie jak podaje producent 66.6. Jak na razie jest ok Pozdrawiam. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk -
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
vex87 odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
Pytam o wyważanie z testem drogowym bo po wymianie wahaczy na poliftowe zostało zniwelowane 95% drgań. To co zostało to jedynie wibracje w okolicach nóg w zakresie 120 - 140 a raczej takie mrowienie na nogach jest odczuwalne. Miał ktoś może taki przypadek? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk -
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
vex87 odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
Orientuje się ktoś jaki jest koszt wyważenia kompletu kół na Hunterze? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk -
Jak by co to do odkręcenia mechanizmu (zamka) potrzebna jest końcówka SPLINE M8. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Wie ktoś jaki jest koszt wymiany tych dwóch elementów? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
W moim przypadku winne okazały się tylne opony, po wymianie nastała cisza...
-
Podobno błędy 2008 2015 2017 kasuje ogranicznik aluminiowy po założeniu go na nastawniku. 2009 trzeba zestaw naprawczy czyli sprężynka, kulka, cięgno... nowy nastawnik nic nie da bo to nie w nim jest problem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
vex87 odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
Cześć, Co masz na myśli mówiąc złodziejki? i gdzie jest ta śruba? -
Dzięki za info. Pytam ogólnie w temacie tych drgań. W przed-lifcie powymienialiśmy (właściciele przed-liftów) wahacze na te poliftowe z tuleja 75mm. 90% wibracji ustało natomiast jakaś część została. Ogólnie problem dotyczy przedniej osi dlatego pytałem gdzie dokładnie wymieniałeś te łożyska z piastą. Ciekawa sprawa...
-
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
vex87 odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
W moim przypadku nie ma znaczenia czy jadę na biegu czy na luzie. Wibracje są tak jak ktoś napisał 2/10. Co prawda nie jest to już tak męczące jak przed wymiana. Wątpię aby poduszki silnika czy tez skrzynia miały na to wpływ. Jeździłem różnymi samochodami ale to co się dzieje w naszych a4 to jest jakiś dramat :/ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk