Skocz do zawartości

GozzeR

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O GozzeR

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Podlaskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia GozzeR

0

Reputacja

  1. GozzeR

    Problem z odpaleniem

    Witam z tymi świecami to nie takie proste świece sprawdzone i są dobre paliwo sprawdzone nie cofa się kontrolka zapala się i gaśnie dopiero po kilku sekundach więc niby coś tam powinno grzać a tu lipton sprawdzałem kilka razy i nic przekaźniki sprawne aż postanowiłem zapiąć kontrolkę i sprawdzić czy dochodzi prąd a tu znowu lipton i pytanie gdzie się podział prąd?? wie ktoś o co w tym chodzi??
  2. Witam Ciekaw jestem co tam było nie tak??
  3. Jestem Piotr od niedawna posiadacz Audi A4 B5 1.9tdi
  4. GozzeR

    telepanie samochodu

    nie koniecznie ja też mam z tego roku 90-konną i mam dwumasa
  5. polecam NGK nie są zbyt drogie ale dość długo służą
  6. Siemka wymieniłem skrzynie i jak narazie spokój za to teraz wyciskam ze skrzyni ile się da ( skrzynia od passata b5 z 2005 r.)
  7. z tego co słyszałem naprawa skrzyni biegów to koszt około 2 - 3 tys. zł
  8. a pamiętasz jaki to był koszt??
  9. wymieniałeś skrzynie czy naprawiałeś??
  10. Witam Zacznę od początku ślizgało się sprzęgło po pewnym czasie pojawiły się zgrzyty przy wrzucaniu 3 biegu, postanowiłem je wymienić okazało się że siedziało zwykłe sprzęgło no ale się szarpnąłem i wsadziłem sprzęgło z dwumasem. Sprzęgło już się nie ślizga ale zgrzyty przy 3 zostały sprzęgło dziwnie nisko bierze nie od gleby ale trochę wyżej. Powiedzcie co bardziej obstawiacie synchronizator 3 biegu czy pompka sprzęgła umiera??
  11. Ta bardzodobra cena, wszędzie w Krakowie gdzie szukałem to trzeba dac za taką usluge minimum 150 PLN drogo samo ozonowanie nie kosztuje więcej niż 50-60 PLN. Ja w swoim warsztacie (jestem właścicielem ) w Suwałkach ozonuję za 40 PLN
  12. Zgadzam się z kolegą wszystko jedno ważne żeby cena była dobra
  13. Z tego opisu wynika że dwumas się skończył więc popieram zdanie kolegi marcino153, bobi8891 u Ciebie prawdopodobnie jest to samo jak terkocze bo łożysko przeważnie szuszy :-) a przy puszczaniu sprzęgła jest odczuwalne delikatne szarpnięcie jak w automacie przy wrzuceniu biegu?
  14. Witam. Pierwsze pytanie smarowałeś olejem szklanki jak wkładałeś?? Drugie pytanie czy sprawdziłeś GMP na pierwszym cylindrze czy sugerowałeś się tylko znakami i blokadami?? Trzecie pytanie czy zdejmowałeś głowę?? Najczęściej szklanki popychacze uszkadzają się przy złym ustawieniu rozrządu gdy zawór zapsze się o tłok a to najlepiej sprawdzić zdejmując głowę. Ja w swoim 1Z zmieniłem to wszystko ale ustawiając rozrząd wykręciłem świecę i ustawiłem GMP nie sugerując się znakiem na kole ponieważ nie zawsze on jest a jak już jest to nie zawsze się zgadza. I po takim ustawieniu i złożeniu rozrządu ręcznie przewaliłem wałem kilka obrotów silnika złożyłem resztę kluczyk w prawą i chodzi jak zegareczek. Żadnych stuków, klekotów czy podejrzanych dźwięków. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...