-
Postów
91 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O ELA7V30

Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
Łask
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
997 wyświetleń profilu
-
ELA7V30 obserwuje zawartość SWAP wydechu seryjnego 2.0 TDI na podwojny z 3.0TDI oraz wymiana dyfuzora
-
SWAP wydechu seryjnego 2.0 TDI na podwojny z 3.0TDI oraz wymiana dyfuzora
ELA7V30 odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Witam. I jakie wymiary tego roztłoczenia są w końcu 55/65 czy 58/68 i jaką długość? Z góry dziękuję za info. -
Witajcie. U mnie problem ze wskazaniem wskazówki paliwa polega na tym,że od połowy w dół bardzo szybko ta wskazówka -wydaje mi się- opada i jak zapali się rezerwa a potem pokazuje ile km. mogę jeszcze przejechać jak pokaże 0 km. to ostatnio przejechałem jeszcze 100 km i dopiero zatankowałem. Może mam rezystancje źle ustawioną w blokach bo powiem szczerze że ostatnio się bawiłem tym zużyciem spalania ponieważ wydawało mi się ze samochód dużo mi pali ale po ostatnim przejechaniu 1150km na zbiorniku uważam,że błąd jest w nastawach w w blokach . Może ktoś coś podpowie jak to ugryźć? Z góry dziękuję.
-
Czy może za mało danych żeby cokolwiek zdiagnozować ? Jak będzie trzeba coś więcej to dołączę tylko co?????????????????
-
Podpowie ktoś coś na temat przepływomierza??????
-
01 silnik pomiary rozszerzone I tu wybierasz co chcesz sprawdzić. Nie Ja mam 11/12 przed lift ale to akurat nie ma znaczemia
-
Proszę o pomoc w analizie:L chodzi o zdiagnozowanie przepływomierz oraz sondy lambda, ewentualnie proszę o sugestie co jeszcze podać. Silnik CAHA 170/ 199KM 450 Nm Adres 01: Silnik (03L 906 022 NP) 13:06:36 IDE00025 Temperatura płynu chłodzącego 85 *C IDE00100 Moment obrotowy silnika 53.6 Nm IDE00347 Masa powietrza: wartość rzeczywista 6.88 g/s IDE00350 Masa powietrza: wartość wymagana 250.0 mg/stroke IDE00357 Temperatura paliwa 53.8 °C IDE00371 Zużycie paliwa 0.95 l/h IDE00427 Filtr cząstek stałych: różnica ciśnienia 13 hPa IDE00428 Filtr cząstek stałych: offset różnicy ciśnienia 5 hPa ENG107441 Sonda lambda - przepływ masy powietrza 0.0 g
-
nie nie będę Cię straszył że masz coś uwalone. Podepnij się pod kabel i zobacz jakie masz wartości rzeczywistą i wymaganą i będziesz miał odpowiedz. Ja bujam się z tym tematem przez 4 lata. Niby tacy znawcy ale nikt nie potrafi powiedzieć czemu dużo pali.(zaznaczam nikogo nie chcę obrazić nie taka moja tu rola, chcę pomóc i czasami sam uzyskać pomocy ale widzę że nie bardzo ludzie tu chcą pomóc bardziej liczą na podaną odpowiedz na tacy bo tak łatwiej). Wiadomo że jak dasz w pedał to 40 Ci pokaże, ale jak dajesz w pedał na 6-tym biegu zauważ jakie masz chwilowe i odepnij przepławkę i powtórz zadanie. Zauważ jakie będą wartości i masz odpowiedz. Moje SUBIEKTYWNE SPOSTRZEŻENIE w tym temacie. U mnie na jałowym jest wymagana 250 mg/s a rzeczywista od 6,97 do 7,08 g/s gdzie po odpięciu przepływki mam 235 bodajże g/s. nie wiem może się mylę proszę o zweryfikowanie moich wypocin.
-
hunter7 jeszcze jedno. To Ty pisałeś że w trasie 8,5 l/100km? Napiszę tak :........w wolnej chwili podnieś maskę i wypnij wtyczkę od przepływomierz, przy filtrze powietrza. Po zapaleniu silnika powinna zacząć mrugać sprężynka od świec żarowych. Przejedz się ze 40km. Zaobserwuj wskazania na desce rozdzielczej na FIS-e. Czy przypadkiem spalanie nie zmniejszy się? Samochód normalnie będzie się zachowywał, bedzie reagował na pedał przyśpieszenia, wskazanie na fis-ie będzie bardziej stabilne( chodzi mi o to, że cyfry ze spalania chwilowego nie głupieją tak,że raz 10,3 raz 5,9 jedziesz niby jednym tempem a tu raz taka wartość raz taka i do tego jeszcze strasznie zawyżona)czyli albo 5,6 albo 6,0 i małe odchyły, wiadomo jak dodasz gazu to i 20 pokaże ale nie więcej a teraz jestem w stanie powiedzieć że nawet i 40l spalania chwilowego zauważyłeś jak mocniej ze świateł ruszyłeś. Może to świadczyć o uszkodzeniu przepływomierza pomimo braku wiadomości z VCDS-a. (ZERO BŁĘDÓW) a cuda się dzieją, do tego zakopcone kominy co może świadczyć o bogatej mieszance w ON natomiast mało O 2.
-
hunter ja to samo zauważyłem siebie. Osmolone końcówki nie dają mi spokoju. Też jestem po akcji serwisowej w Łodzi, oraz mam robaka na 200 KM i 450 Nm. Przed tymi zabiegami mogłem z ,,rury jeść" jak ktoś pisze. Teraz tak jak wspomniałem końcówki są osmolone. Pomimo tego, że się też na to wkurzam, dałem sobie z tym spokój i Wam wszystkim też radzę wyluzować. Po zmianie mapy Twój silnik dostaje więcej paliwa w innych ,,momentach" niż seria, przecież w czasie spalania ze zwiększoną dawką paliwa musi być większa wydajność energetyczna , która przekłada się na moc którą teraz uzyskałeś w samochodzie a więc i gazów będzie więcej. Przecież jakoś to trzeba odprowadzić! Na chłopski rozum: dolewasz oliwy do ogniska to się lepiej pali, a że okopci rurę to efekt dużej dawki paliwa. Pojeździj bez pałowania ten sam odcinek, okopcenie będzie mniejsze lub w ogóle nie wystąpi w co wątpię bo nie po to masz robaka, żeby do kościoła w niedzielę z dziećmi jechać. Pozdrawiam.
-
SWAP wydechu seryjnego 2.0 TDI na podwojny z 3.0TDI oraz wymiana dyfuzora
ELA7V30 odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Czy ktoś z as zakładał wydech do a4 b8 o nr 8R253611C 8R0253611D? Zanim się za to zabiorę może kto co podpowie????? -
SWAP wydechu seryjnego 2.0 TDI na podwojny z 3.0TDI oraz wymiana dyfuzora
ELA7V30 odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
od-do Zobaczę u siebie bo dziękuję. -
SWAP wydechu seryjnego 2.0 TDI na podwojny z 3.0TDI oraz wymiana dyfuzora
ELA7V30 odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Witam. Proszę Cię jeśli to nie jest kłopotem abyś zmierzył ile cm. jest od wewnętrznej lewej rury do wewnętrznej prawej rury u ciebie w aucie. -
SWAP wydechu seryjnego 2.0 TDI na podwojny z 3.0TDI oraz wymiana dyfuzora
ELA7V30 odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
nie bardzo się orientuję ale chyba nie! moim zdaniem będzie to TDI i kupuj spokojnie, a sprzedawca nie bardzo wie co sprzedaje albo tak jak parę postów wyżej ktoś napisał że do TFSI włożył sobie sam od TDI (dlatego sprzedawca zarzeka się że to od TFSI) -
Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2007-2012
ELA7V30 odpowiedział(a) na Patrox temat w Audi A4 B8
chodzi mi dokładnie o uruchomienie podświetlenia takiego właśnie przełącznika/włącznika. (obrazek skopiowałem i wkleiłem z forum w celach poglądowych) -
Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2007-2012
ELA7V30 odpowiedział(a) na Patrox temat w Audi A4 B8