
Manfred_86
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Manfred_86

Informacje
-
Imię
Szymon
-
Miasto
Sarnów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
496 wyświetleń profilu
-
U mnie to nieco inaczej wygląda niż na foto. Obcięcie uszek nie wystarcza żeby weszła przetwornica, trzeba jeszcze kawałek obudowy obciąć. Inny typ lampy Zaślepkę zrobiłeś z dekla starej przetwornicy? Czym przykleiłeś nowa?
-
A co z wtyczka? W starej przetwornicy jest 12 pin, a tu jaka? Ewentualnie jakiś poradnik jak to przerobić?
-
Tak wygląda przetwornica od środka, wyraźnie przepalone przy gniezdzie. Wcale nie taka tania ta hella, około 400 zł. Oryginał
-
Kupiłem nowy ksenon D1S firmy osram i po 5 miesiącach padła przetwornica. Teraz się zastanawiam czy to wina nowej żarówki? Zakup dokonany na allegro, wygląda na oryginał. Zastanawiam się czy wymieniać sama przetwornice czy żarnik też? Jak do wygląda z waszego doświadczenia?
-
Airbag to faktycznie wiazka. Brak przejścia na jednym z przewodów w dość dziwnym miejscu, bo pomiędzy wtyczka która jest pod wykładzina pod fotelem, a czujnikiem w słupku. No chyba że te przewody się jakoś inaczej rozchodzą, czego nie widać pod wykładziną. Ogólnie od czujnika idą dwa przewody, biały i brązowy. Na jednym jest przejście, a na drugim brak. Co do ESP to faktycznie sprawdzę vcdsem
-
Panowie, mam problem taki, że świeci mi się kontrolka ESP, a diagnostyka nie pokazuje żadnych błędów z tym związanych. Błędy sprawdzam OBD eleven. Oprócz tego mam błąd air bag (czujnik w drzwiach pasażera). Jaka może być przyczyna?
-
Czekałem kilkanaście minut do pomiaru wiec wszystko powinno się wygasić. Fakt, drzwi kierowcy nie zablokowałem ani zamka maski tez nie. Myślałem że wystarczy zamknąć z kluczyka na otwartych drzwiach i masce. Z dodatakowego wyposażenia to mam jeszcze alarm plus instalacja gazowa. Co jeszcze może ciągnąć prad, a nie jest podpięte pod skrzynke bezpieczników? PS. Najpierw trzeba wpiąć miernik a potem auto zamknąć i nie wypinać go już?
-
No właśnie gaśnie po chwili, więc chyba nie ECU
-
Ostatanio zaczął padać mi akumulator. Dziś zmierzylem pobór prądu (na rozładowanym aku) i pokazało 0,7A. Powyciagalem wszystkie bezpieczniki i cały czas pobór był ten sam. Co jeszcze może cIgnacy prąd co nie jest podłączone pod bezpieczniki? Auto to a4b6 1.8T, AVJ
-
Będziesz miał 4 sztuki? Jaka cena?
-
Dziś chcialem zmienić tarcze na przodzie, ale skończyło się na urwanych dwóch śrubach 21 mocujących jarzmo ? Potem nawet nie dało rady ich wybić. Pytanie czy da się takie śruby dokupić czy całe jarzmo trzeba?
-
Pytanie odnośnie stabilizatora tylnego
Manfred_86 odpowiedział(a) na Manfred_86 temat w Audi A4 B6/B7
Dobry patent w sumie. Spróbuję tak jak mówisz, a jak nie zda to egzaminu to chyba nowy stabilizator pozostaje... -
Tak, na rozgrzanym silniku. Czyli na dzień dobry do sprawdzenia szczelność, potem ewentualnie przepływomierz i sonda? Czy jeszcze jakieś logi mogę wykonać które coś więcej powiedzą?
-
Oto logi o które prosiłeś: https://log.malonetuning.com/chart/233737#H8KLCAA5wrwbWwIDbcKNQQrDgyAQRcOvMsOrGcKobW4jLmwdwqzCkDhBJyHDrcOpwqsRShddw77Dt3h8a8Khw7AiO1PDsMOqKyvCoMOBwpvDg3%2FDuMOaw7FDwpZ7w4pMwrHDiMK2VsOAw4vCgMKzwpTDtMOmNhEiZy5eGcKGw4k7FyUVOsOIH8KpF8Kjw7Ehw5DDq8KLwqDCpMO4w5QzaW8%2Fw4LCtl%2FCnBzCgjnCpcOfVMOqOifDrcOOTMOOfQDCs1HChMKaw4EAAAA%3D Teraz zauważyłem, że po odpaleniu kiedy silnik jest jeszcze nie nagrzany, bardzo szarpało na benzynie, tak jakby chodził na trzy gary, po przełączeniu na gaz uspokajało się. Po zagrzaniu silnika, to mocne szarpanie ustało, ale daje się wyczuć nierówną pracę silnika i mocniejsze szarpnięcia od czasu do czasu, zarówno na gazie jak i na benzynie
-
błąd powraca raz na jakiś czas. Postaram się zrobić jeszcze dziś. dzięki