Skocz do zawartości

pierzu

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pierzu

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

528 wyświetleń profilu
  1. Witam, Jakiś mondry parkując uderzył mi w lewy przód, reflektor pęknięty, zderzak głęboko przejechany, nadkole trochę też.... Jest ktoś w stanie polecić speca który wymieni reflektor, doradzi w kwestii naprawy zderzaka (magiczna naprawa / wymiana i przelakierowanie) oraz poprawka na błotniku? Fajnie jakby też zajmować się wyciąganiem wgniecenia gdyż mam jedno starsze Z góry dziękuje.
  2. Witam, Przejeździłem 3 sezony na dunlop sportmaxx rt 2 245/40/18, 60 tys km i są do wymiany, zużyte, wyząbkowane, jedna opona krzywa i bije podczas jazdy, w szczególności słyszalne przy prędkości 30/40 km/h. Szczerze powiedziawszy nie wiem czy to duży dystans jak na te opony, nie wiem czy nie oczekiwałem więcej jak za 2.5 tys. plnów. Na początku były bardzo ciche, wraz z eksplatacją niestety stawały się głośniejsze. Przymierzam się do zmiany opon, naczytałem tutaj dużo pozytywnych opinii o dębica uhp 3, więc bardzo je rozważam. Ciekawie wyglądają również goodyear eagle f1, fulda sportcontrol 2, słyszałem od wulkanizatorów dobre opinie o continental conti któreś tam, aczkolwiek ogólne opinie opiniami, pytanie co najlepiej się sprawdzi w konkretnym typie samochodu. Co myślicie? --- Obejrzałem jeszcze test opublikowany tutaj kilka stron wcześniej - Troszeczkę zasmucił mnie fakt że dębica ma 10m dłuższą drogę hamowania na mokrej nawierzchni względem continentala. Różnica w cenie na komplecie to 600zł, ale 10m to też sporo... ---- Z ciekawości, orientuje się ktoś na jakich oponach fabrycznie wyjeżdżają te samochody?
  3. Ja pędziłem z Krakowa / Kielc do kixi4 jakieś 15k km temu
  4. Ile zapłaciłeś za chipa? Jestem również po remoncie u kixi4, przejechałem już 10k, na mmi ubyło mi 1/3 paska. Jestem również zainteresowany chipem, tylko z 120km.
  5. Witam, przy wolniejszej jeździe odczuwam i słyszę drganie/wibrację (nie wiem jak to nazwać) koła, wydaje mi się że prawego... Sprawdzałem na kilku płaskich drogach, toczę się na luzie i słyszę łup, łup, łup, im wolniej tym rzadziej, im szybciej tym częściej, wiążę się to z delikatnym drganiem na kierownicy (albo już sobie wmawiam, drażni mnie to). Brzmi to jakby koło miało odchylenie przy toczeniu się, było źle wyważone(?). Problem w tym że ostatnio wyważałem koła, okazało się że jedna felga jest trochę krzywa (prawy przód) i poszła na prawy tył. Czy ta felga może generować ten dźwięk, to uczucie? Czy problemu szukać gdzie indziej? Być może ponownie wyważać koła...
  6. pierzu

    Chiptuning 1.8 TFSI

    Z tego co mi wiadomo problemy olejowy powinien być zażegnany przed ów operacją. Podpinam się pod pytanie, gdzie w Krakowie polecacie
  7. Maszynką do klocków? Rozumiem że sam tego nie wcisnę? Z tego co widziałem jak to wygląda jest tam gwint, więc teoretycznie mógłbym go nakręcić bez rozbierania, aczkolwiek zapewne chodzi o to aby uszczelka dobrze się ułożyła. Oraz potencjalnie... jak cofnąć ten tłoczek bardziej jeżeli chodzi o drugie koło? Stoi za tym silnik elektryczny więc rozwiązanie siłowe chyba nie wchodzi w grę...
  8. Witam, Stanąłem twarzą w twarz z głupim problemem, wynikającym trochę z mojej głupoty. Wymianiałem klocki tylne, postępowałem wg instrukcji, interfejsem cofnąłem tłoczki (grupa 007), odkręciłem zdjąłem, zakładam nowe (BREMBO P 85 100), zakładam spowrotem i tłoczek jest za mało wsunięty... Patrzyłem na inne możliwe opcje i przed przypadek wybrałem zamknięcie (grupa 006) i tłoczek się wysuwał, nie miał oporu ponieważ nie był założony na klocki i zapewne zsunął się z prowadnicy czy czegoś podobnego, guma trochę się naciągneła, zrobiła się mała dziurka i leje delikatnie płyn hamulcowy (to zapewne to zapewne żaden problem, gdyż jak trafi na swoje miejsce to już cieknąć nie będzie). Teraz pojawia się pytania... Jak umiejscowić go na swoim miejscu... Oraz jak ewentualnie postąpić w przyszłości aby go jeszcze trochę cofnąć. Na te pytania odpowiedzi nie znalazłem jak dotąd.
  9. Witam, Wracając samochodem z pracy nagle zapaliła mi się kontrolka check engine oraz epc, samochodem zaczęło szarpać, silnik pracował nierówno, nie miał mocy. W najbliższym warsztacie zdiagnozowano problem cewki na 3 cylindrze. Wymieniłem zatem cewkę na nową, po odpaleniu silnik pracował normalnie, jednak kontrolka check engine paliła się dalej. W kolejnym dniu kontrolka check engine już się nie paliła i samochód prowadził się normalnie. Jednak dalej nie było już tak kolorowo, problem rozpoczął się od nowa. Wyczytałem że może być to problem świecy, że świeca mogła uszkodzić poprzednią cewkę jak i tą nową, zatem wymieniłem świece na nowe (NGK 1675), problem nadal występował. Wymieniłem ponownie cewkę na cylindrze nr 3 na nową, jednak problem występuje nadal. Uzyskałem dostęp do vcds'a, poniżej dodaje logi z silnika: -------------------------------------------------------------------------------------------------- VIN: WAUZZZ8K9BN035601 License Plate: Address 01: Engine Labels: 06H-907-115-CAB.clb Control Module Part Number: 8K1 907 115 C HW: 8K1 907 115 Component and/or Version: 1.8l R4/4V TF H18 0005 Software Coding: 0104000C18070120 Work Shop Code: WSC 02145 785 00200 ASAM Dataset: EV_ECM18TFS8K1907115C A01006 (AU48) ROD: EV_ECM18TFS_AU48.rod VCID: 2E5364DE71D66F3202-807A 10 Faults Found: 4695 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 4698 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 4699 - Function Restriction due to Faults in Other Modules U1113 00 [032] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 4573 - Cylinder 3 Ignition Circuit P1361 00 [096] - Open Circuit Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 179075 km Date: 2017.01.02 Time: 11:27:41 Engine speed: 1095.00 /min Normed load value: 36.9 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 14 °C Intake air temperature: 12 °C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 11.355 V Unlearning counter according OBD: 39 4629 - ECM Power Relay Load Circuit P068A 00 [101] - Opens Too Early Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Engine speed: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 254 km/h Coolant temperature: 9 °C Intake air temperature: 12 °C Ambient air pressure: 0 mbar Voltage terminal 30: 12.321 V Unlearning counter according OBD: 40 4060 - Cylinder 3 P0303 00 [104] - Misfire Detected Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 178952 km Date: 2016.11.25 Time: 13:56:13 Engine speed: 3237.00 /min Normed load value: 45.9 % Vehicle speed: 49 km/h Coolant temperature: 94 °C -------------------------------------------------------------------------------------------------- Byłbym wdzięczny za pomoc bądź naprowadzenie na przyczynę. Chciałbym zaznaczyć raz jeszcze że po pierwszej wymianie cewki auto wróciło na dwa dni do normalnej pracy. Cewka jaka została zakupiona dwa razy to: BOSCH 0 221 604 115. ------------------- Edytowane: Przypuszczam że problem leży w przewodach dochodzących do cewek. Ktoś bawił się może i jest w stanie podpowiedzieć jak najlepiej je sprawdzić? Oraz być może jak wygląda ich wymiana, gdzie kupić części? ------------------- 2016.12.14 Edytowane: Problem rozwiązany. W kolejnym skanowaniu wyszedł problem również z cylindrem numer 4 co było spowodowane tym że cewka na nim również padła. Zatem w finalnym rozrachunku cewki i świece wymienione i problem rozwiązany. Dziękuje chłopakom z Mobil-Tech za pomoc.
  10. Oki - wauzzz8k9bn035601 Dzięki
  11. Przymierzam się do zakupu tarcz zimmermana + ferodo ds perfomance, tylko nie jestem do końca pewny średnicy tarcz. Jest ktoś w stanie na oko/na podstawie zdjęcia ocenić czy to 314mm? https://www.dropbox.com/s/6gumv5xc1m4tng4/2015-07-21%2018.48.35.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/qx8vwirnlqn7lyf/2015-07-21%2018.48.28.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/ot80mg4efekogz1/2015-07-21%2018.48.12.jpg?dl=0
  12. Witam wszystkich serdecznie, tak czytam sobie wątek i finalnie nic nie mogę wywniowaskować konkretnego. Rozumiem że finalnie najbardziej polecamy jest olej Motul. Jednak zważywszy na to że między silnikami / rocznikami mogą być różne zalecenia, jakie właściwości/parametry powinien mieć on do Audi a4 b8 1.8 tfsi 2011 sprzed liftu? Obecny przebieg 155k. Z góry dzięki
  13. Witam grono audifilów Zamierzam w krótkim odcinku czasu połączyć swoje więzy audi a4 b8, w związku z tym faktem chciałbym dołączyć do waszej społeczności. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...