Skocz do zawartości

wolwerin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

35

1 obserwujący

O wolwerin

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Breslau

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1517 wyświetleń profilu
  1. wolwerin

    B8 TrOOOOp

    Ja muszę swoją wymienić. Ile papierów chcesz za nią?
  2. wolwerin

    B8 TrOOOOp

    Dziękuję wszystkim za swoje uwagi i propozycje Zdecydowałem, że jednak wyjdę ze swojej strefy komfortu i zostanę przy fabrycznym rozmiarze.
  3. wolwerin

    B8 TrOOOOp

    No niby 245/35 będzie mniejszym walcem od 255/35, tylko że jej profil będzie jeszcze bardziej mniejszy od 255/35. Mi chodzi właśnie o to aby zmniejszyć szerokość opony i trochę zwiększyć jej wysokość aby nie było tak twardo bo zawieszenie jest już twarde. A przy profilu 245/35 zejdę z profilem opony jeszcze bardziej w dół więc te rozwiązania dopada. Chyba zostaje mi nadal jeździć na 255/35 bo nic sensownego nie widzę. Profil fajny, jeździć się da...ale nie na Wrocław
  4. wolwerin

    B8 TrOOOOp

    Szybkie pytanie mam. Przyszła pora na wymianę opon letnich. Do tej pory jeździłem na 255/35/R19. Przyznam, że jeżdżąc po wrocławskich dziurawych drogach chciałbym coś delikatnie węższego i o wyższym profilu. Przechodząc na zimę 245/40/R18 zawsze odczuwałem ulgę . Na letnich kapciach samochód strasznie wpadał na koleiny i wjeżdżając w jakąś dziurę myślałem, że wypluję zęby (zawiecha 1BV). Przy zimówkach ewidentnie odczuwałem lepszy komfort jazdy. Oczywiście zostaję przy 19 tylko myślę nad zmianą opon na rozmiar 245/40/R19. Jeździł ktoś od nas na takim rozmiarze? Koła o tak wysokich gumkach nie będą obcierać przy zawieszeniu 1BV? Pozostaje jeszcze opcja 235/40, wysokość opony pomiędzy tym co mam a 245/40, tylko czy przy 19 nie będą wyglądać na "za wąskie"?
  5. wolwerin

    B8 TrOOOOp

    Też go używam, mam go już ze 3-4 lata i jest ok. Mogę polecić.
  6. wolwerin

    B8 TrOOOOp

    No i nastraszyliście chłopaczka, po co wspomnieliście, że trzeba koło zdejmować...przecież Nelsona zmiana koła przerasta...a do tego podnośnik? To już się nie mieści w jego głowie
  7. wolwerin

    B8 TrOOOOp

    Hej, chcę wymienić cały zestaw wahaczy na przód z firmy Meyle. Może ktoś sprawdzić który zestaw będzie pasował do mojej Audi (VIN: WAUZZZ8K5BA147416) Meyle 116 050 0189/HD Meyle 116 050 0190/HD Meyle 116 050 0222/HD Meyle 116 050 0223/HD Dodatkowo przydałoby się wymienić jeszcze fabryczne amortyzatory. Co polecacie do zawieszenia 1BV?
  8. Bardzo ładna, gratuluje zakupu
  9. Kawał pięknego zacisku, teraz to będzie hamować
  10. Na moje odczucie 345/330 dają już radę. Jest to już całkiem inna bajka niż seryjne hamulce.
  11. Jak co wala mi się gdzieś w garażu taka blenda, wygląda jak nówka. Po świętach wrócę do domu to mogę na nią zerknąć.
  12. Hej, dzięki Jeżeli chodzi o oświetlenie kabiny, to na pewno jest sporo jaśniej niż na oryginalnych żaróweczkach. Barwa jest neutralna 4500k. Oryginalne żaróki są dużo cieplejsze. Mi oświetlenia bardzo pasuje, ale jest to moje subiektywne zdanie. Zarówno barwa jak i natężenie światła jest w punkt. Brałem moduły: UP9...........2szt UP6C-P.....2szt UP6C-T.....2szt VPAD........8szt VPAD-2.....4szt UP6...........2szt Moduł VPAD-2 jest modułem dwukolorowym, jeśli nie chcesz się w to bawić, to weź VPAD więcej o 4szt. Zwróć uwagę, że ja mam pakiet QQ1, więc lampek mam więcej niż bez tego dodatkowego pakietu. Ogólnie napisz do niego jaki masz model samochodu i wyposażenie, to Ci wszystko dobierze. Co do wygłuszenia, to materiały mi wyszły około 1100zł + moja robocizna (drzwi, tapicerka i przedział bagażnika). Aby miało to sens, to raczej musiałbyś wymienić całe audio. Wydaje mi się, że wygłuszając drzwi pod fabryczne nagłośnienie nie uzyskasz zbyt dużych efektów.
  13. Szacunek za kawał dobrze wykonanej roboty
  14. wolwerin

    B8 TrOOOOp

    Puknij się w czoło bucu. Tym wpisem obraziłeś mnie i resztę forumowiczów. A powiedz mi do kogo biegasz jak ze sraczkę z każdym głupim pytaniem? Od kogo oczekujesz pomocy i odpowiedzi na twoje pytania? Czy nie czasem od "Polaczków"? Nigdy człowieku już ci na nic nie odpowiem i liczę, że każdy "Polaczek" na tym forum zleje twoje pytania. Szukaj sobie odpowiedzi na forum niemieckim, ale pewnie zbyt tępy jesteś aby przeszukać niemiecki forum.
  15. wolwerin

    B8 TrOOOOp

    Jest to gniazdo pod dodatkowy filtr powietrza idącego do kabiny, coś na styl prefiltra do kabinówki. Jak dobrze kojarzę, (jeżeli jestem w błędzie to mnie poprawcie) na Europę wychodziły Audi bez niego, ale na kraje w którym samochody są narażone na kurz i pył był on wkładany. Osobiście po tym jak z tego kanału powyciągałem pełno liści i innego syfu, zamontowałem ten filtr i mam z tym święty spokój. U mnie jest filtr węglowy więc zawsze dochodzi dodatkowy stopień filtracji powietrza dostarczanego do kabiny. U mnie to tak wygląda:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...