-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
35O wolwerin
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Breslau
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1517 wyświetleń profilu
-
Ja muszę swoją wymienić. Ile papierów chcesz za nią?
-
Dziękuję wszystkim za swoje uwagi i propozycje Zdecydowałem, że jednak wyjdę ze swojej strefy komfortu i zostanę przy fabrycznym rozmiarze.
-
No niby 245/35 będzie mniejszym walcem od 255/35, tylko że jej profil będzie jeszcze bardziej mniejszy od 255/35. Mi chodzi właśnie o to aby zmniejszyć szerokość opony i trochę zwiększyć jej wysokość aby nie było tak twardo bo zawieszenie jest już twarde. A przy profilu 245/35 zejdę z profilem opony jeszcze bardziej w dół więc te rozwiązania dopada. Chyba zostaje mi nadal jeździć na 255/35 bo nic sensownego nie widzę. Profil fajny, jeździć się da...ale nie na Wrocław
-
Szybkie pytanie mam. Przyszła pora na wymianę opon letnich. Do tej pory jeździłem na 255/35/R19. Przyznam, że jeżdżąc po wrocławskich dziurawych drogach chciałbym coś delikatnie węższego i o wyższym profilu. Przechodząc na zimę 245/40/R18 zawsze odczuwałem ulgę . Na letnich kapciach samochód strasznie wpadał na koleiny i wjeżdżając w jakąś dziurę myślałem, że wypluję zęby (zawiecha 1BV). Przy zimówkach ewidentnie odczuwałem lepszy komfort jazdy. Oczywiście zostaję przy 19 tylko myślę nad zmianą opon na rozmiar 245/40/R19. Jeździł ktoś od nas na takim rozmiarze? Koła o tak wysokich gumkach nie będą obcierać przy zawieszeniu 1BV? Pozostaje jeszcze opcja 235/40, wysokość opony pomiędzy tym co mam a 245/40, tylko czy przy 19 nie będą wyglądać na "za wąskie"?
-
Też go używam, mam go już ze 3-4 lata i jest ok. Mogę polecić.
-
No i nastraszyliście chłopaczka, po co wspomnieliście, że trzeba koło zdejmować...przecież Nelsona zmiana koła przerasta...a do tego podnośnik? To już się nie mieści w jego głowie
-
Hej, chcę wymienić cały zestaw wahaczy na przód z firmy Meyle. Może ktoś sprawdzić który zestaw będzie pasował do mojej Audi (VIN: WAUZZZ8K5BA147416) Meyle 116 050 0189/HD Meyle 116 050 0190/HD Meyle 116 050 0222/HD Meyle 116 050 0223/HD Dodatkowo przydałoby się wymienić jeszcze fabryczne amortyzatory. Co polecacie do zawieszenia 1BV?
-
Bardzo ładna, gratuluje zakupu
-
2.0tdi quattro s-tronic avant | LY3JBrilliant Red
wolwerin odpowiedział(a) na Adrian51613 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Kawał pięknego zacisku, teraz to będzie hamować -
Na moje odczucie 345/330 dają już radę. Jest to już całkiem inna bajka niż seryjne hamulce.
-
A4 B8 | CAGA 2.0 TDi | 197KM/399NM | S-line | Perłowa Czarnula LZ9Y
wolwerin odpowiedział(a) na wolwerin temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Hej, dzięki Jeżeli chodzi o oświetlenie kabiny, to na pewno jest sporo jaśniej niż na oryginalnych żaróweczkach. Barwa jest neutralna 4500k. Oryginalne żaróki są dużo cieplejsze. Mi oświetlenia bardzo pasuje, ale jest to moje subiektywne zdanie. Zarówno barwa jak i natężenie światła jest w punkt. Brałem moduły: UP9...........2szt UP6C-P.....2szt UP6C-T.....2szt VPAD........8szt VPAD-2.....4szt UP6...........2szt Moduł VPAD-2 jest modułem dwukolorowym, jeśli nie chcesz się w to bawić, to weź VPAD więcej o 4szt. Zwróć uwagę, że ja mam pakiet QQ1, więc lampek mam więcej niż bez tego dodatkowego pakietu. Ogólnie napisz do niego jaki masz model samochodu i wyposażenie, to Ci wszystko dobierze. Co do wygłuszenia, to materiały mi wyszły około 1100zł + moja robocizna (drzwi, tapicerka i przedział bagażnika). Aby miało to sens, to raczej musiałbyś wymienić całe audio. Wydaje mi się, że wygłuszając drzwi pod fabryczne nagłośnienie nie uzyskasz zbyt dużych efektów. -
Szacunek za kawał dobrze wykonanej roboty
-
Puknij się w czoło bucu. Tym wpisem obraziłeś mnie i resztę forumowiczów. A powiedz mi do kogo biegasz jak ze sraczkę z każdym głupim pytaniem? Od kogo oczekujesz pomocy i odpowiedzi na twoje pytania? Czy nie czasem od "Polaczków"? Nigdy człowieku już ci na nic nie odpowiem i liczę, że każdy "Polaczek" na tym forum zleje twoje pytania. Szukaj sobie odpowiedzi na forum niemieckim, ale pewnie zbyt tępy jesteś aby przeszukać niemiecki forum.
-
Jest to gniazdo pod dodatkowy filtr powietrza idącego do kabiny, coś na styl prefiltra do kabinówki. Jak dobrze kojarzę, (jeżeli jestem w błędzie to mnie poprawcie) na Europę wychodziły Audi bez niego, ale na kraje w którym samochody są narażone na kurz i pył był on wkładany. Osobiście po tym jak z tego kanału powyciągałem pełno liści i innego syfu, zamontowałem ten filtr i mam z tym święty spokój. U mnie jest filtr węglowy więc zawsze dochodzi dodatkowy stopień filtracji powietrza dostarczanego do kabiny. U mnie to tak wygląda: