Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0tdi quattro s-tronic avant | LY3JBrilliant Red


Adrian51613

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, chciałbym się przywitać i pokazać wam swoją B8 

Trochę informacji na jej temat..

•Avant, 2013R, CGLC, 2.0tdi, quattro, s-tronic, kolor Brilliant Red, zewnętrzny sline (bez zawieszenia S-Line, komfortowoe zawieszenie 1BA), środek czarna podsufitka, fotele sporty, radio concert bez navi, grzane przednie fotele, Webasto, czujnik zmierzchu i deszczu, lotka bagażnika, Bluetooth, listwy na wnękach progów S-Line,

Auto seryjne wyjechało na 18' felgach(aktualnie poszły na zimówkę)

Jak narazie dokonania przy audi to letnie koło Japan racing jr28 19' , dołożenie łopatek zmiany biegów, polerowanie całego samochodu+ powłoka , zmiana spryskiwaczy na mgiełkoweIMG_20210927_185524.thumb.jpg.1c08681c6a55bacb945dce4e551c36da.jpgIMG_20211112_181711.thumb.jpg.730cc516c186e83bf176095c61ca5171.jpgIMG_20220312_142450.thumb.jpg.61f5876175c07b27d8d8076145ed1166.jpgIMG_20220318_213500.thumb.jpg.ba0123cb17d26f6697dba0e8fc7e5435.jpgScreenshot_2022-03-18-20-57-00-040_de.myaudi.mobile.assistant.thumb.jpg.9391f39dda6058e88aa35ade1888dbf3.jpgScreenshot_2022-03-18-20-57-06-398_de.myaudi.mobile.assistant.thumb.jpg.d03a8f28370f1e816d997d7c5084ce4e.jpg

Plany: wrzucić heble na przód akebono z s4b9 356mm, mapa silnika+skrzyni, oklejenie chromów na czarno, wydech na dwie strony

 

 

 

IMG_20211218_114011.jpg

IMG_20220319_171815.jpg

Edytowane przez Adrian51613
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czerwona zawsze będzie piękna :wub:, a czerwona z czarnymi dodatkami to już całkiem sztos :naughty:

Powodzenia w realizacji planów i czekam na aktualizację B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepiękna?Wyposażenie jak piszesz trochę biedne ale na zewnatrz wiele jej nie trzeba. Czarny + brak chromów wymiata. Oby służyła bezawaryjnie. Z ciekawosci ile pali? Bo konfig napędu identyczny jak u mnje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pali 8-8,5L ale leci DPF do prania bo wypala mi się co 60km, więc spalanie powinno spaść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Adrian51613 napisał:

Cześć, chciałbym się przywitać i pokazać wam swoją B8 

Trochę informacji na jej temat..

•Avant, 2013R, CGLC, 2.0tdi, quattro, s-tronic, kolor Brilliant Red, zewnętrzny sline (zawieszenie 1BA), środek czarna podsufitka, fotele sporty, radio concert bez navi, grzane przednie fotele, Webasto 

Auto seryjne wyjechało na 18' felgach(aktualnie poszły na zimówkę)

Jak narazie dokonania przy audi to letnie koło Japan racing jr28 19' , dołożenie łopatek zmiany biegów, polerowanie całego samochodu+ powłoka , zmiana spryskiwaczy na mgiełkoweIMG_20210927_185524.thumb.jpg.1c08681c6a55bacb945dce4e551c36da.jpgIMG_20211112_181711.thumb.jpg.730cc516c186e83bf176095c61ca5171.jpgIMG_20220312_142450.thumb.jpg.61f5876175c07b27d8d8076145ed1166.jpgIMG_20220318_213500.thumb.jpg.ba0123cb17d26f6697dba0e8fc7e5435.jpgScreenshot_2022-03-18-20-57-00-040_de.myaudi.mobile.assistant.thumb.jpg.9391f39dda6058e88aa35ade1888dbf3.jpgScreenshot_2022-03-18-20-57-06-398_de.myaudi.mobile.assistant.thumb.jpg.d03a8f28370f1e816d997d7c5084ce4e.jpg

Plany: wrzucić heble na przód akebono z s4b9 356mm, mapa silnika+skrzyni, oklejenie chromów na czarno, wydech na dwie strony

 

 

 

IMG_20211218_114011.jpg

Coś wysoko stoi jak na S-Line , a poza tym piszesz S-Line (1BA), a jeśli S-Line to na pewno nie 1BA, to jak w końcu jest? :)

Jesli chodzi o heble to Akebono z S4 B9 to 350mm a nie 356 ;)

Ogólnie autko ma potencjał na modyfikacje i życzę powodzenia w dążeniu do celu :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Michu1996 zawias jest 1BA- nie s line, niestety:thumbdown:

Sline tylko na zewnątrz zderzaki i dokładki na progu

Akebono s4b9 z adapterami pod B8 wrzucasz tarcze 356mm

Edytowane przez Adrian51613
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Adrian51613 napisał:

@Michu1996 zawias jest 1BA- nie s line, 

Sline tylko na zewnątrz zderzaki i dokładki na progu

Akebono s4b9 z adapterami pod B8 wrzucasz tarcze 356mm

Dlatego dopytalem , bo za wysoko stoi, jak na zawias S-Line :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna czerwona to już szybsza :wink: a tak na serio świetnie się prezentuje powodzenia w modzeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładna! Z ciekawości, jak dołożyłeś łopatki i ile Cię to wyniosło? Myślałem nad zrobieniem tego u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.03.2022 o 16:02, Michu1996 napisał:
13 godzin temu, phiel napisał:

Bardzo ładna! Z ciekawości, jak dołożyłeś łopatki i ile Cię to wyniosło? Myślałem nad zrobieniem tego u siebie.

Koszt samych łopatek jest mały bo do 100zl już kupisz tylko kwestia czy masz przyciski multifunkcji z gniazdem pod podłączenie łopatek, jeśli nie masz to multifunkcja 300+...

Montaż łopatek w sumie jest bardzo prosty, oryginalnie w kierownicy masz mocowania tylko zalane są tą pianka którą trzeba usunąć

 

IMG_20211218_112944.jpg

IMG_20211218_112929.jpg

Edytowane przez Adrian51613
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała aktualizacja.. udało się kupić zaciski s4b9 do tego tarcze zimmerman+ klocki Ferodo.

Na zaciski położyłem powłokę ultracoat metal guard, żeby ułatwić czyszczenie.

Teraz tylko dokupić przewody w stalowym oplocie, dystanse i znaleźć chwilę czasu żeby to wsadzić ?

 

IMG_20220421_112004.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Adrian51613 napisał:

Mała aktualizacja.. udało się kupić zaciski s4b9 do tego tarcze zimmerman+ klocki Ferodo.

Na zaciski położyłem powłokę ultracoat metal guard, żeby ułatwić czyszczenie.

Teraz tylko dokupić przewody w stalowym oplocie, dystanse i znaleźć chwilę czasu żeby to wsadzić ?

 

IMG_20220421_112004.jpg

No i elegancko a one pasują p&p do b8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba dorobić tulejki między zacisk a jarzmo, wtedy pasują p&p. Ja kupiłem gotowe do założenia

IMG_20220421_190442.jpg

Edytowane przez Adrian51613
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Adrian51613 napisał:

Trzeba dorobić tulejki między zacisk a jarzmo, wtedy pasują p&p. Ja kupiłem gotowe do założenia

IMG_20220421_190442.jpg

Będą cieszyć oko a i pod nogą będzie znacznie przyjemniej:kox: Na tyle już 330mm siedzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Wandej napisał:

Będą cieszyć oko a i pod nogą będzie znacznie przyjemniej:kox: Na tyle już 330mm siedzi?

Niestety seria i jak narazie musi tak zostać bo w tamtym roku zmieniałem tarcze i szkoda ruszać jak narazie bo jak nówki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.04.2022 o 19:01, Adrian51613 napisał:

Trzeba dorobić tulejki między zacisk a jarzmo, wtedy pasują p&p. Ja kupiłem gotowe do założenia

IMG_20220421_190442.jpg

Dzięki za informacje ziomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, karolek_ust napisał:

Dzięki za informacje ziomek

Nie wystarczy dać tulejki. Jarzmo musi być obrobione odpowiednio lub customowy adapter.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...