-
Postów
106 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Odgrzewam temat, błąd 17701. Do wymiany termostat czy problem w czym innym?
-
nie pomogę, mechanik sam to ogarnął
-
miałem to samo, mój mechanik wkręcił tuleje mosiężną i w to nowa śruba, 4 rok bez problemu
-
Wiem ile mogę zrobić na baku i to że nie wskazuje prawidłowo to nie jest problem, ale wku**** mnie to ciągłe miganie lampek. To nie choinka ?
-
Jeżdżę już tak 4 miechy, ale jak jest możliwość wymontować i naprawić to chciałbym to zrobić.
-
Witam, 6 miesięcy po zakończeniu okresu gwarancji padł wielozawór BRC MV Europa 2. Padł w takim sensie, że po zatankowaniu migają wszytskie diody led na wskaźniku poziomu paliwa. Byłem dwa razy u gazownika, pozmieniał coś w kompie i powiedział, że jak nie pomoże to wielozawór do wymiany. Nie pomoglo. Cały czas ten sam problem. Diody zaczynają się palić tak jak powinny gdy w baku jest 1/3 poziomu gazu. Pytanie czy konieczna jest wymiana całego wielozaworu? jestem w stanie sam go wyciągnąć tylko chiałbym wiedziec czy jest sens i jak go ewentualnie wyczyścić?
-
manometr do pomiaru sprężania już mam, jak możesz to wyślij na priv. zdjęcie jak to połączyłeś. Zawór odmy mam z ASO, wymieniałem rok temu. Ewidentnie problem jest z brakiem paliwa albo iskry.
-
odświeżam temat, mam problem z odpaleniem auto po dłuższym postoju i zastanawiam się czy po wymianie pompki paliwa przypadkiem nie ma nieszczelności na połączeniach. żeby wykluczyć taką opcje chciałbym sprawdzić ciśnienie czy spada w układzie po postoju. czy manometrem od kompresji silnika dam radę to zrobić? nie chcę wyciągać po raz kolejny raz pompki z baku, ostatnio wyciągałem żeby poprawić właśnie ewentualne nieszczelności i wydaje się że jest ok, ale sprawdzenie ciśnienia dało by pewność na 100% dodam że czasem auto pali od strzała, i tu chyba problemem mogą być świece ewentualnie cewki
-
sprawdź czy dorze założyłeś pompkę paliwa w koszu. u mnie wężyk który jest w baku po wymianie pomki jest nieszczelny na łaczeniu, spada ciśnienie paliwa i tez jest problem z odpalaniem. spróbuj na krótko podać napięcie do pomki i zobaczysz czy odpali. ja w ten sposób znalzłem swój problem. napięcie podałem na bezpiecznik (złóty 28) bezpośrenio z aku. odpalając samochód, komputer podaje napięci na pomkę dosłownie na 2 sek. jak w tym czasie pomka nie dobije odpowiedniego ciśnienia to jest problem z odpaleniem, dopiero po 3-4 sek pali.
-
Trochę zabawy jest ale można
-
Założony nowy DV, bez zmian. Pozostaje chyba tylko Turbo. Jest sens sprawdzać N75?
-
u kogo robiłes mapę? widzisz różnice w pracy silnika?
-
Żadnych pomysłów?
-
bbarrteek wcześniej pisał że rozwiązaniem może być dołożenie drugiego intercoolera albo fmic, ale nie tędy droga. Kolega chipowal w tym samym miejscu też 1.8T i u niego nie ma problemu.
-
Wracając do meritum postu, udało się naprawić auto, ale czy znalazłem przyczynę problemu -nie. Tak jak wspomniał zajkoo naprawiłem ECU kosztem 600 zl, w taki sposób że komp widzi temp. w przedziale 28-30°C Na razie jest ok, już parę miesięcy się sprawdza. Myślę że przełożenie czujnika tak jak zrobił Mario to dobry pomysł i żałuję że nie spróbowałem. Wszyscy którzy mają podobny problem mają też Chipa i może tu należy szukać problemu, chociaż mój tuner zapewniał że nie ma związku