Skocz do zawartości

Gods

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gods

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Skierniewice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

250 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Gods

0

Reputacja

  1. Gods

    Chłodniczka spalin -[BLB]

    http://allegro.pl/vw-audi-chlodniczka-spalin-egr-59129515r-i5079521155.htmlczy http://allegro.pl/chlodniczka-spalin-egr-audi-a4-a5-a6-q5-03l131512a-i5977093801.html http://allegro.pl/chlodnica-spalin-egr-03g131512al-vw-2-0-tdi-i5982021495.html np one bedzia pasowały do mojej audi? Marudzę ale jestem w tym zielony.
  2. Gods

    Kopci na biało

    chlodnica spalin nie może przepuszczać oleju.... nie ma z nim kontaktu. Dlatego napisałem płyn/olej bo dokładnie nie pamiętam co mi mechanik powiedział. Ważne ze uatsrka usunięta ?
  3. nie czytałem co pisali koledzy w komentarzach , ale na pewno było to napisane , moim zdaniem te tyle lampy do utylizacji i powrót do fabrycznych
  4. Gods

    Chłodniczka spalin -[BLB]

    a jaki numerek jest tej od brd? bo jak patrze na allegro to jest ich sporo od 2.0 tdi i wszystkie są tańsze niż te co mi kolega wyżej podpowiedział.
  5. Gods

    Chłodniczka spalin -[BLB]

    Witam, orientuje się ktoś jaki numer chłodniczki spalin jest w 2.0 tdi 140km BLB? Bo poszukuje do swojego auta lecz jest kilka różnych rodzai i numerów tej chłodniczki i nie wiem ktora zamowic. szukalem numeru lecz nigdzie go nie widze
  6. Gods

    Kopci na biało

    A więc u mnie z kopceniem sprawy się mają następująco.Zmieniłem chłodnicę spalin (jest trochę roboty ale idzie to ogarnąć). Kopcenie znacznie mniejsze. Lekko kopci w okolicach 60-80 stopni Celsjusza. Na zimnym silniku nic i jak złapie 90 stopni też nic. Wydaje mi się że ten dym ma zapach niedopalonego ON czyli tak jakby silnik w tym zakresie temperatur miał za dużą dawkę paliwa. Zastanawiam się czy nie iść w kierunku jakiegoś czujnika który może przekłamuje komputer co do temperatury silnika i daje wtedy za dużo paliwa. Myślę że jak by to było turbo to by kopcił najbardziej na zimnym silniku. Może komuś coś wpadnie do głowy jak rozwiązać problem do końca. pozdrawiam Witaj , miałem ten sam problem no i jak wyżej pisałem do v-tec w Łowiczu spraedzić to i tam mnie oszukano by wyciągnąć pieniądze ze mam do roboty egr oraz regeneracja turbiny za 2250zł (śmiech, nie polecam) , dziś byłem u innego mechanika (pracuje 12 lat w audi) po 1.5 godziny do mnie zadzwonił i mi powiedział że egr zdrowy i turbina również zdrowa a okazało się że za dymienie na lekko rozgrzanym silniku jest odpowiedzialna chłodniczka spalin ktora popuszczała płyn/olej i to był powód do tego polecił mi wymienić uszczelke i jakieś przewody pod wtryskiwaczami cena za chłodniczke 250+zł , uszczelka pod wtryskiwaczami i te przewody 350zł, jutro auto mam do odbioru nie polecam fachowców z v-tec łowicz.
  7. Dzięki za odpowiedź w tym tygodniu kupie i w weekend może się pobawię, chociaż ja do cierpliwych nie należę. A co do oświetlenie rejestracji mam identyczne ledy, moim zdaniem trochę za mocno dają po asfalcie
  8. Mam pytanko , czy kupowałeś jakiś specjalny sprzęt do oklejenia dekorów tą folią Carbon? czy wystarczy do tego zwykła suszarka, nożyk i coś do wyrównania? a i czy jest z tym dużo zabawy? bo sam nad tym myślę, pozdro
  9. Gods

    Kopci na biało

    Domyśliłem się że troche przesadzają z ceną , dziś się umówiłem z panem co pracuje w serwisie audi-vw ktróry prywatnie też naprawia auta i wycenil mi 1250zl na tip top turbine a z egr powiedział że też się na mięciutko upora:)
  10. Gods

    Kopci na biało

    Mam ten sam problem co Ty(tylko ja nic nie odpinalem , nie kombinowalem bo sie nie znam i wole to oddac q rece fachowca) od dwóch dni mi kopci na bialo ale po 5 minutach gdy odpale silnik ak kolega i nienwiem cz) i dzieje sie to przez chwile poki nie wzrosnie troche temperatura i przestaje.Mechanik mi powiedział ze to para wodna sie zbiera ale po tym co czytam mam coraz większe watpliwosci co do jego tezy. Jutro jade do V-Tec w Łowiczu na komputer mam nadzieje ze sie to wyjasni bo kupilem auto w styczniu i mam nadzieje ze to jest drobnostka , moze za slabo opilem auto Byłem dziś w łowiczu w v-tech sprawdzili mi auto i wyszło ze egr sprawny tylko w 30% i turbina do regeneracji bo ma za duże sprężenie o 0,3 bar. Wyliczyli mi tam 1850zl za regeneracje turbiny do tego 3 lata gwarancji daja i 200zl za usuniecie egr , czy to normalna cena regeneracji turbo?
  11. 2.0 tdi 140 km bez DPF 170tys od poczatku w rodzinie, ja kupiłem od ciotki w styczniu tego roku 171tys przejechane. Jedyne co było wymiane to pompa oleju , rozrzad , filtry, olej , hamulce itp.(czyli podstawowe rzeczy) Od 3 dni zaczął dymić na biało na lekko dogrzanym silniku a przy 90 stopniach ustaje. Mechanik nie widzi żadnych wycieków i mówi ze na jego oko wszystko ok (bardzo dobry fachowiec) , jutro komputer ?
  12. Przepraszam panowie , nie mam quattro, niestety:( zmianiem dane. Ustawialem dane na telefonie i mógło mi się źle kliknąć czego nie zauważyłem.
  13. BLB bez DPF Średnie trasa 5,8 Miasto 6,7 Zima, ponieważ w lato jeszcze jej nie miałem i nie mogę się wypowiedzieć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...