Skocz do zawartości

marivs

Pasjonat
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marivs

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    3miasto

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

576 wyświetleń profilu

Osiągnięcia marivs

0

Reputacja

  1. Witajcie, Czy ktoś wie jak ustawić poprawnie rozrząd bez znaków? Chodzi o ustawienie wału bo o ile wałek rozrządu to nie problem gdyż są idealnie oznakowane to z wałem jest problem. Znaki z koła pasowego nie pokrywają się z z tym na osłonie paska. Otwory na kole pasowym mają tak duży luz, że jeśli są poluzowane śruby to koło wykonuje ruch w granicach 1cm co daje przeskok o 1 ząbek. Czy jest jakiś sposób aby to ustawić nie patrząc na znak z koła pasowego? Czy zębatka na wale ma jakieś szczególne miejsce gdzie można to spasować z blokiem silnika? Edycja: Nikt nie wie to odpowiem sobie sam i być może przyda się potomnym. Znak na kole pasowym jest orientacyjny aby ustalić położenie wału względem walka rozrządu. Poprawne ustawienie rozrządu jest wyjaśnione w filmie. Od 10 do 13 minuty jest pokazane jak to ustawić.
  2. Temat do zamknięcia - problem rozwiązany. Wskazania to minimum 38 a maksimum 273 omy. Czy ktoś posiada wiedzę na temat czujnika poziomu paliwa w baku? Dokładnie chodzi o odczyt multimetrem wartości oporu przy pełnym i pustym zbiorniku. Miałem ponad 1/4 zbiornika gdy podczas jazdy wskaźnik opadł lekko powyżej dolnej kreski. Przy przekręceniu stacyjki lekko wstawał a teraz już wcale. To co widać poniżej to jedynie pomiar jaki udało mi się zmierzyć. W innych konfiguracjach nie ma przejścia. Wydaje mi się, bo nie mam pewności, że wartość 189 ohm jest ze wskaźnika poziomu a 2 ohm z silnika pompy. Pomiar wykonany po 100 km od zatankowania zbiornika do pełna. Jeszcze taka rzecz jest, że zmierzyłem również styki we wtyczce: styki dla wartości 2 ohm nie pokazują nic - czyli wg mnie prawidłowo, natomiast dla 189 ohm na wtyczce mam odczyt blisko 800 ohm - i tutaj nie jestem pewien czy tak być powinno? Test wskaźników VAG-em wyszedł poprawnie, wskaźnik paliwa działa poprawnie; błędów DCT nie ma.
  3. Nie wiem jaka masz instalacje ale jak robiłem u siebie przegląd olejowy to przypadkowo strąciłem przewód z instalacji LPG od map sensora. U mnie jest wpięty w układ dolotowy pod zbiornikiem wyrównawczym. Efekty podobne do tych co opisujesz: szarpanie, nierówna praca, dodatkowo słychać było jak zasysa lewe powietrze pod maską. Może tutaj szukaj przyczyn.
  4. marivs

    Czerwona kontrolka oleju

    I co z tego wyszło..?
  5. W 2016 założyłem kompletne zawieszenie SKV przy przebiegu 128 tys. km aktualnie jest to 174 tys. km. Ogólnie brak zastrzeżeń do wahaczy, prócz jednego stuku ale możliwe, że to uszkodzony przeze mnie sworzeń dolnego wahacza bo musiałem go rozpiąć i uszkodziłem jego gumową osłonę. Tak więc jestem wciąż zadowolonym użytkownikiem.
  6. marivs

    Czerwona kontrolka oleju

    Nie wiem czemu nie mogę wkleić linka z auditeam.. fajne opisy ze zdjęciami mają.. nieważne. Czujnik ciśnienia oleju jest na górze podstawki filtra oleju. Jest jeszcze czujnik w misce olejowej ale mierzy poziom i temperaturę oleju.
  7. marivs

    Czerwona kontrolka oleju

    Dzięki za wyjaśnienie.. doczytałem nieco więcej o tym napinaczu elektro-hydraulicznym - ze zmiennymi fazami rozrządu nie ma nic wspólnego. Kolego Cieniu.. ja bym próbował podmienić czujnik ciśnienia oleju na nowy.. koszt niewielki. Tym bardziej, że pompa jest nowa, smok wyczyszczony itd.. PS. Podobny numer miałem ale z temperaturą na zegarach.. silnik ciepły a wskazania falowały.. schodziło do 70st... po wymianie na nowy czujnik, temperatura trzyma równo 90.
  8. marivs

    Czerwona kontrolka oleju

    Mam silnik ARG w polifcie i tam jest napinacz łańcucha ale z wmontowanym czujnikiem oleju. Jesteś pewien że masz elektroniczny napinacz?
  9. W czasie gdy szukałem po numerze z membrany to jedyny produkt jaki był dostępny to właśnie ten z Rosji.. Membrana ma kolor czerwony i chyba jest wykonana z silikonu. Wygląda dużo lepiej jak oryginał, wizualnie sprawia wrażenie trwalszej. Po roku użytkowania.. wciąż działa Osobiście polecam. Fajnie że podałeś lokalny namiar.. może ktoś skorzysta.
  10. Kupowałem przez eBay od firmy z Rosji..Przesyłkę otrzymałem w ciągu 2 tyg. Podaje namiar bezpośrednio do nich bo na eBay znalazłem tylko ramię gruszki. https://vanos-bmw.com/product/membrane-vacuum-actuator-06b133619a-06b133619b-06b133619c
  11. marivs

    Maglownica Gt-bergmann

    Wlałem ceremizer i przestało stukać. I już tak z 50 tys zrobiłem od tamtej pory.
  12. Dr4gonix, nie wiem jak z wytrzymałością innych producentów ale na SKV mam już 33 tys zrobione i wszystko w normie.
  13. No to lipa jednym słowem. VAG powinien pomóc. Powodzenia.
  14. Mam model z 10.1999 i instrukcja podana wyżej nie działa bo lewy jak i prawy przycisk można jedynie wcisnąć. Tzn. można lewy wyciągnąć ale służy do ustawienia daty i godziny. Przy metodzie opisanej na początku żadne dodatkowe informacje się nie pojawiają. Chyba że mówimy o teście czujników. Dlatego napisałem jak zrobiłem u siebie reset. Moze spróbuj jeszcze wcisnąć lewy nie puszczając prawego?
  15. To nic. Włącz zegary z wciśniętym prawym. Puść go i wciśnij lewy. Pojawi się info service 15000 Zrobione [emoji1]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...