Jump to content

marivs

Pasjonat
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About marivs

Informacje

  • First name
    Mariusz
  • Location
    3miasto

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.8
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

468 profile views
  1. Witajcie, Czy ktoś wie jak ustawić poprawnie rozrząd bez znaków? Chodzi o ustawienie wału bo o ile wałek rozrządu to nie problem gdyż są idealnie oznakowane to z wałem jest problem. Znaki z koła pasowego nie pokrywają się z z tym na osłonie paska. Otwory na kole pasowym mają tak duży luz, że jeśli są poluzowane śruby to koło wykonuje ruch w granicach 1cm co daje przeskok o 1 ząbek. Czy jest jakiś sposób aby to ustawić nie patrząc na znak z koła pasowego? Czy zębatka na wale ma jakieś szczególne miejsce gdzie można to spasować z blokiem silnika? Edycja: Nikt nie wie to odpo
  2. Temat do zamknięcia - problem rozwiązany. Wskazania to minimum 38 a maksimum 273 omy. Czy ktoś posiada wiedzę na temat czujnika poziomu paliwa w baku? Dokładnie chodzi o odczyt multimetrem wartości oporu przy pełnym i pustym zbiorniku. Miałem ponad 1/4 zbiornika gdy podczas jazdy wskaźnik opadł lekko powyżej dolnej kreski. Przy przekręceniu stacyjki lekko wstawał a teraz już wcale. To co widać poniżej to jedynie pomiar jaki udało mi się zmierzyć. W innych konfiguracjach nie ma przejścia. Wydaje mi się, bo nie mam pewności, że wartość 189 ohm jest ze wskaźnika poziomu a 2
  3. Nie wiem jaka masz instalacje ale jak robiłem u siebie przegląd olejowy to przypadkowo strąciłem przewód z instalacji LPG od map sensora. U mnie jest wpięty w układ dolotowy pod zbiornikiem wyrównawczym. Efekty podobne do tych co opisujesz: szarpanie, nierówna praca, dodatkowo słychać było jak zasysa lewe powietrze pod maską. Może tutaj szukaj przyczyn.
  4. W 2016 założyłem kompletne zawieszenie SKV przy przebiegu 128 tys. km aktualnie jest to 174 tys. km. Ogólnie brak zastrzeżeń do wahaczy, prócz jednego stuku ale możliwe, że to uszkodzony przeze mnie sworzeń dolnego wahacza bo musiałem go rozpiąć i uszkodziłem jego gumową osłonę. Tak więc jestem wciąż zadowolonym użytkownikiem.
  5. Nie wiem czemu nie mogę wkleić linka z auditeam.. fajne opisy ze zdjęciami mają.. nieważne. Czujnik ciśnienia oleju jest na górze podstawki filtra oleju. Jest jeszcze czujnik w misce olejowej ale mierzy poziom i temperaturę oleju.
  6. Dzięki za wyjaśnienie.. doczytałem nieco więcej o tym napinaczu elektro-hydraulicznym - ze zmiennymi fazami rozrządu nie ma nic wspólnego. Kolego Cieniu.. ja bym próbował podmienić czujnik ciśnienia oleju na nowy.. koszt niewielki. Tym bardziej, że pompa jest nowa, smok wyczyszczony itd.. PS. Podobny numer miałem ale z temperaturą na zegarach.. silnik ciepły a wskazania falowały.. schodziło do 70st... po wymianie na nowy czujnik, temperatura trzyma równo 90.
  7. Mam silnik ARG w polifcie i tam jest napinacz łańcucha ale z wmontowanym czujnikiem oleju. Jesteś pewien że masz elektroniczny napinacz?
  8. W czasie gdy szukałem po numerze z membrany to jedyny produkt jaki był dostępny to właśnie ten z Rosji.. Membrana ma kolor czerwony i chyba jest wykonana z silikonu. Wygląda dużo lepiej jak oryginał, wizualnie sprawia wrażenie trwalszej. Po roku użytkowania.. wciąż działa Osobiście polecam. Fajnie że podałeś lokalny namiar.. może ktoś skorzysta.
  9. Kupowałem przez eBay od firmy z Rosji..Przesyłkę otrzymałem w ciągu 2 tyg. Podaje namiar bezpośrednio do nich bo na eBay znalazłem tylko ramię gruszki. https://vanos-bmw.com/product/membrane-vacuum-actuator-06b133619a-06b133619b-06b133619c
  10. Wlałem ceremizer i przestało stukać. I już tak z 50 tys zrobiłem od tamtej pory.
  11. Dr4gonix, nie wiem jak z wytrzymałością innych producentów ale na SKV mam już 33 tys zrobione i wszystko w normie.
  12. No to lipa jednym słowem. VAG powinien pomóc. Powodzenia.
  13. Mam model z 10.1999 i instrukcja podana wyżej nie działa bo lewy jak i prawy przycisk można jedynie wcisnąć. Tzn. można lewy wyciągnąć ale służy do ustawienia daty i godziny. Przy metodzie opisanej na początku żadne dodatkowe informacje się nie pojawiają. Chyba że mówimy o teście czujników. Dlatego napisałem jak zrobiłem u siebie reset. Moze spróbuj jeszcze wcisnąć lewy nie puszczając prawego?
  14. To nic. Włącz zegary z wciśniętym prawym. Puść go i wciśnij lewy. Pojawi się info service 15000 Zrobione [emoji1]
×
×
  • Create New...