Skocz do zawartości

lobot84

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lobot84

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Józefosław

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1113 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lobot84

0

Reputacja

  1. Panowie, Jestem świeżo po kompletnym swapie ze stokowych A4 na S4 Działanie hamulcy perfekt, ale pojawił dźwięk syczenia przy NIE wciśniętym pedale hamulca, ustaje gdy pedał wciśniemy. Dziwne bo jeszcze kilka godzin wcześniej (na Ori A4) było cicho, jedynie pedał hamulca był "płytki" i wg. kilku osób miałem za ostre hamulce - w sensie łapały za szybko. Nie ruszalem nic przy serwie i nie chce mi się wierzyć że samo serwo od tak pada lub tak sobie "pyk" przy nim jakaś guma czy uszczelka... Jakieś sugestie?
  2. "Zwykły" czyli mój tata + ja Dzięki za podpowiedź, napiszę do nich priv, zobaczymy co i jak.
  3. Cześć czołem, Kończą mi się akurat tarcze i klocki (właściwie to już się skończyły..) i pomyślałem, że mam okazję na to aby wykonać przeskok na większe, tym bardziej że auto jest po "prawie" całym STAGE 2 (końcowy tłumik pozostał jedynie fabryczny - jeszcze) Podpowiedzcie gdzie (najlepiej Warszawa i okolice) mogę zrobić SWAP hamulców tył przód (tarcze, zaciski, klocki itp) ze stokowych A4 B8 na hamulce z S4/S5 Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi lub propozycje.
  4. Raport po niecałym roku. Filtr kabinowy cięższy o połowę od nowego, ciemniejszy o połowę i śmierdzi głównie ... Przeróżnymi spalinami. Dodatkowy filtr jest ostro zasyfiony, większość zanieczyszczeń wypadło po zdentowaniu (nasiona drzew, grube i drobne pyłki oraz piach, itp). Zapach bardzo nieprzyjemny, jest dwukrotnie cięższy od nowego, jego kolor jest jeszcze ciemniejszy od kabinowego. Konkluzja jest taka że dodatkowy filtr uchroni dmuchawę od niepotrzebnych zabrudzeń, która oryginalnie nie jest w ogóle ochroniona i może tam wpaść wszystko co jest mniejsze od 1cm! Nie wiem czemu VW tego przewidział... Zdecydowanie wystarczy tu zwykły filtr a nie jak w moim wypadku węglowy, w moim odczuciu filtr ten spełnia zadanie wstępnego filtrowania powietrza (duże i średnie zanieczyszczenia) + ochrona dmuchawy.
  5. Dokładnie, ewentualnie porównaj gdzie są różnice, i zmień tylko różniące bajty. Mimo wszystko sugeruję żebyś cały skopiował i wkleił. No i.... zacząłbym od sprawdzenia wersji VCDS i zmienił na 17.1.3 - jeśli mamy nowszą - ponieważ nowsze nadmieniają błędnie wiele różnych bajtów przy kodowaniu modułów. Daj znać czy udało Ci się.
  6. Kolego szanowny, VCDS ma fantastyczną funkcję zapisywania logów, tzn zapisuje kodowanie "z" - stary kod przed naniesieniem Twoich zmian - "na" i tu wstawia nowe kodowanie Zapisuje także logi zmiany które nanosi się w adaptacjach. Sprawdź czy masz plik: CodingLog.CSV powinien znajdować się w: C:\Ross-Tech\VCDS-AKP\Debug Najlepiej wykonaj kopiuj i wklej całego kodu (long coding) i zapisz. Kolego powiedz jeszcze jakiej wersji programu używasz? Ostatnia która nie zawiera "błędów" to 17.1.3 i na taka proponuję zmienić jeśli masz wyższą/nowszą
  7. Widze ze moja wskazówka zaczyna byc obligatoryjna. Ja takze trzymalem oba mocowania blend (A4 i A5)albo mam cos z oczami albo sa identyczne, dokladnie te same ksztalty.
  8. Cześć czołem koledzy, trochę odświeżę temat. Silnik: CDNC 2.0 TFSI Spec z Energy Gaz Polska pisze mi że: "SYSTEMY WTRYSKU GAZU CIEKŁEGO SĄ NIEDOSTĘPNE DO TEGO MODELU." i proponuje mi instalacje IV generacji........ Czy na pewno instalacje VI generacji nie istnieją dla mojego kodu silnika? Coś nie chce mi się wierzyć.
  9. lobot84

    2,0T 200KM + LPG

    Cześć czołem koledzy, trochę odświeżę temat. Silnik: CDNC 2.0 TFSI Spec z Energy Gaz Polska pisze mi że: "SYSTEMY WTRYSKU GAZU CIEKŁEGO SĄ NIEDOSTĘPNE DO TEGO MODELU." i proponuje mi instalacje IV generacji........ Czy na pewno instalacje VI generacji nie istnieją dla mojego kodu silnika? Coś nie chce mi się wierzyć. ? O holender.... przeraszam napisałem w dziale B7
  10. W końcu doszły, zamówiłem 5 szt. węglowych, jestem po zamontowaniu jednego z nich. Kilka moich spostrzeżeń: Nie wiem jak wypadną pozostałe ale pierwszy z brzegu - który wybrałem - wszedł poprawnie, zapinki wymagały troszkę większej siły czy też sprytu aby poprawnie załapały i trzymały się. Problematyczny okazał się okrągły otwór na czujnik, który miał delikatnie mniejszą średnicę i bez pilnika, czujnik nie wejdzie na swoje miejsce. Za kilka miesięcy sprawdzę stan filtru, sprawdzę także stopień zużycia filtru kabinowego.
  11. A to ciekawe... muszę protestować karty 64GB. MMI widzi je w pełni? Tzn całe 64GB? Albo czy po przekroczeniu zajętości 32GB coś nie bangla? Działają z prawidłową prędkością?
  12. No widzisz, albo odpuszczasz temat albo przeprowadzasz kabel, jakby co służę pomocą, powiem co i jak ;)
  13. lewy przód: (+) biało żółty (-) brązowo żółty Prawy przód: (+) biało czarny (-) brązowo czarny
  14. 32GB SDHC class10 Najlepiej nie stosuj adapterów (z micro sd) tylko normalna wielkość SD (problemy z kompatybilnością itp) Nie ma ograniczeń co do producenta, oczywiście "chińczyk" to rosyjska ruletka, proponuję nie oszczędzać i kupić jakikolwiek oryginał. Osobiście przetestowane: SanDisk, Kingston, Emtec, GoodRam i pojemności 8GB, 16GB i 32GB
  15. Łukasz, mam wrażenie że masz zimne luty we wzmaku/tunerze. Oczywiście jest to "sucha" analiza Twoich udostępnionych materiałów. Najpierw pomyślałem że to problem z masą ale gdyby tak było to na wszystkich kanałach były by jednakowe trzaski/zakłócenia. Rozumiem że muzyka wcale nie musi być głośno ani nie musi wcale grać aby trzaski się pojawiały? A co się dzieje jak wyłączysz MMI/TUNER? Zajrzyj do tunera lub wzmaka (w zależności jaki masz system audio), pomierz, popraw luty, itp. Masz je schowane w bagażniku w lewym schowku. Schemat pinów tunera: https://workshop-manuals.com/audi/a1/vehicle_electrics/communication/infotainment/mmi_infotainment_system/pin_assignment_for_radio_(mmi)/ Ostatnia rzecz jaka mi przyszła do głowy to może piny w kostce tunera/wzmacniacza które ledwo stukają i na nierównościach kostka lata w gnieździe....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...