Skocz do zawartości

Stepel66

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Stepel66

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Płock

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Stepel66

0

Reputacja

  1. Ja np. zczytywałem pin programem vag eprommer a resztę czyli kodowanie immo robiłem vag-com 3.11 lub vcds 12.12
  2. Ok. to sprawdze, bo przyprowadziłem taką na handel tyle, że tam mam abs esp a u mnie jest abs asr, to pewnie będzie się różnił, ale spróbuje podmienić
  3. No właśnie nie mam, bo z A3 1,9 tdi 130km 2002r. nie będzie pasował nie?
  4. Dzięki koledzy Od rana wezmę się za robotę, odnajdę sterownik i przeczyszczę wszystkie łączenia przewodów i dam znać czy pomogło Przeczyściłem wszystkie styki i kostki, ale nic nie pomogło, błędy nadal wyrzuca takie same, czyli pewnie sterownik do wymiany? Co o tym myślicie?
  5. U mnie teraz jak jest na dworzu 8*C i ustawiłem wewnątrz 25*C , odpalając na zimnym silniku była jedna kreska i zwiększał się nadmuch po przejechaniu kilku km, doszło do 6 kresek i jak zrobiło się ciepło to spadało aż spadło do 2 kresek
  6. Tak pokazuje przód i z przodu zmieniałem, coś źle musiałeś doczytać kolego i zauważyłem też swój błąd w pierwszym poście, że nie napisałem iż chodzi o przednie prawe koło Czyżbym miał sterownik uwalony? Nie mam błędów na fisie, co mnie dziwi...
  7. Potwierdzam Muskel 1 . Dodatkowo jak włączysz tylko auto i nie klikniesz econ klima cały czas chodzi, co w passacie miałeś albo econ albo auto a tutaj możesz i to i to na raz
  8. Pierwsze co to sprawdź czujnik cieczy czy działa prawidłowo, nie wiem jak jest akurat przy Twojej audi, ale wiem, że kiedyś miałem podobny problem w golfie IV 1,9 tdi ASV to pod obudową wentylatorów był moduł nimi sterujący i tam często śniedziały styki od wody, wystarczyło je przeczyścić i pomagało
  9. Tak, jestem pewien kolego, że się go reguluje, bo po wciśnięciu go do końca obciera o zębatkę, a tak być nie może. jak zdejmiesz zacisk z klockami i mocowanie zacisku to tarcza ładnie schodzi i masz dostęp do tego aby włożyć szczelinomierz. A jak mogę dokładnie sprawdzić sterownik? Bo nie chcę w ślepo kupować drugiego, bo może się okazać, że to nie to, dodam, że łączę się z nim bez problemu vag-com i vcds , we wszystkie bloki pomiarowe wchodzę, lecz przy robieniu testu wyrzuca błąd i się rozłącza. A co do dobijania czujników gumowym młotkiem to bym się nie zgodził do końca, ponieważ czujnik ma w środku taki drucik niewiele grubszy od włosa, jak on się przerwie to pozamiatane. Jak nie chce wejść to lepiej jego gniazdo wyczyścić papierem albo czymś co uda się włożyć
  10. A teraz coś dla innych dociekliwych, informacje o przebiegu swojego Audi można sprawdzić w dowolnym salonie/serwisie AUDI i tylko Audi żadne VW czy Skoda, Obowiązkowo trzeba się stawić osobiście, być właścicielem pojazdu, posiadać dowód rejestracyjny i dowód osobisty, w ten sposób obsługa może sprawdzić historię w bazie danych, niestety nie może wydrukować informacji, jedynie możemy zobaczyć i sami zapisać interesujące nas informacje, dodatkowo wydrukowany może zostać rozkodowany NR Vin z wyposażeniem auta. Koszt usługi jest bezpłatny Potwierdzam , dodatkowo jakby ktoś chciał wyrobić książkę serwisową ze wszystkimi wpisami oraz uwzględnieniem obecnego przebiegu i naklejką która powinna znajdować się w książce i w okolicach koła zapasowego to koszt usługi powiedziano mi 160 zł
  11. Witam Koledzy ! Posiadam audi a4 b5 silnik 2,5 tdi AKN. Kupiłem to auto niedawno i muszę je doprowadzić do kultury po poprzednim właścicielu, problem mam następujący: ABS i ASR nie działa, wyrzuca cały czas błąd czujnika obrotów prawego koła, czujnik wymieniłem, sprawdziłęm na nim oporność, chociaż stary też wyglądał na dobry, odsunąłem go na 0,7mm, zębatkę wyczyściłem, przewody na przejście sprawdziłem i dalej abs nie działa, wystarczy na włączonym zapłonie skasować błąd wyjść z grupy abs i wejść od nowa i błąd się pojawia na nowo. Dodatkowo na silniku w błędach pojawia się błąd już nie raz opisywany na forum jak przeglądałem 18057 z błędem komunikacji ze sterownikiem abs, którego nie da się skasować. Zaraz po zakupie audiczki podpiąłem vaga i porobiłem także testy i na teście licznika kontrolki abs nie było, od asr jest kontrolka. Poprzednik audi wylutował diodę od abs z licznika jak się okazało po rozebraniu, ale dlaczego nie mam błędów na fisie? Posiadam pełnego fisa. i dlaczego kontrolka od asr nie jest włączona cały czas skoro nie działa i nie reaguje na przycisk? Z góry dziękuję koledzy za pomoc, jestem nowy na forum i proszę o wyrozumiałość. Poniżej wklejam linki z zrzutami z vag-com-a. http://images68.fotosik.pl/1151/5e996d8e72366f09.png http://images67.fotosik.pl/1152/318bd3981b8c9004.png http://images69.fotosik.pl/1151/0b83fe8cf021a4e6.png
  12. Witam ! Mam na imię Patryk, niedawno zakupiłem kolejne autko z grupy vag, którym jest audi a4 b5 fl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...