-
Postów
49 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Darek022
0
Reputacja
-
Tak przy okazji tematu, palony olej to biały dym? A gdy mamy taką chmure w kolorze czarnym?
-
no to pasek w dol sprawdź łożysko
-
Ma to jakieś znaczenie? Masz hak? Bo może ktoś grzebał w wiązce i teraz coś padło. W Vagu da sie sprawdzić przełącznik stopu, gdzieś było na forum o tym, albo googlaj "vag czujnik stop" i znajdziesz objaśnienie cyfr ""111/000".
-
Uzywales Vag commander?
-
Poszukaj "przekoodowanie radia concert" Weź stare radio, podepnij vaga, połącz sie z radiem, znajdź i zapisz treść kodowania, a następnie takie samo ustaw na nowym radyjku.
-
Może trzeba przekodować?
-
Po co rozdzierać wiązke, zlutuj, zabezpiecz i git Ten kabel idzie do kostki pod ECU w skrzynce. Możliwe, że wtyczka jest rozbieralna, sprawdź, bo może wystarczy założyć nowy konektor za 10gr.
-
Fajki zmienione Błąd dalej wyskakuje Jeszcze raz sprawdze czy wszędzie są napięcia. Przekaźnik załączony jest cały czas, ale to może dlatego, że występuje błąd? Samochód pali od strzała na mrozie, wiec świece grzeją, no ale brzydki ten błąd na blacie. Z temperaturą -> odciąłem kabel 8 przy liczniku i wstawiłem rezystor 200Ohm do masy, licznik pokazał 70 stopni, a więc chyba jest uwalony, bo powinien 100 stopni. Licznik zmieniałem niedawno, bo porzedni również nie pokazywał. Albo coś robie źle? Termostat i czujnik temp też zmieniłem, bo to niedrogie, a lepiej mieć pewność, że działa
-
Zamówiłem nowy, temat zakończony, dzięki
-
A orientujesz sie może jaka jest wielkość przewodu paliwowego wchodzącego do pompy?
-
Cześć, wie ktoś może jakim ciśnieniem pompa pobiera paliwo? W zasadzie mam zawór który ma średnice przepływu 2,5mm i nie wiem czy to nie będzie zabójstwo dla pompy. Również bardzo przydatna informacja dla mnie to jaki maksymalnie jest pobór paliwa w l/min. Posiada ktoś takie informacje? Silnik AFN, pompa seryjna.
-
Z AWX podjedzie altek do AFN?
-
Kurde to ładnie ktos zrobił :/ Pewnie zmienie, bo to nie ma sensu taki zostawiac, aku juz zostawie, bo budzet nie pozwala
-
Gdy włączają sie świece to napięcie spada na 12V na niskich obrotach, wiec chyba faktycznie alternator zbyt mały albo cos jest nie sprawny.
-
Swiece zmienione, grzeją, ale błąd jest dalej. Zmienie jeszcze fajki bo moze któraś nie łączy.