Skocz do zawartości

andrzej25011

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O andrzej25011

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

593 wyświetleń profilu
  1. I takiej konkretnej odpowiedzi oczekiwałem. Dzięki Muskel
  2. Witam. Wczoraj podłączyłem kolejny używany sterownik AdBlue i tak, jak ostatni o identycznych oznaczeniach. Wzrokowo wyglądał bardzo obiecująco, gdyż w czystym otworku widniała bialutka membrana i to tyle pozytywów. Po wpięciu kostki i podłączeniu VCDS-a okazało się, że wśród listy sterowników nie ma AC - kontrola reduktora, czyli brak komunikacji ze sterownikiem. Czy przyczyną tego może być to, że sterownik prawdopodobnie pochodzi z Q7 i ma wgrany inny zestaw danych a także data produkcji sterownika jest z początku 2020 r. ??? 3 zdjęcie - mój oryginalny
  3. Ok, jutro go odeślę. Dzięki i pozdrawiam.
  4. 01-Silnik -- Stan: OK 0000 02-Skrzynia biegów -- Stan: OK 0000 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: Usterka 0010 13-Reg.dystansu -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000 18-Ogrzew.pomocn. -- Stan: OK 0000 19-CAN Gateway -- Stan: Usterka 0010 29-Światła -lewa str. -- Stan: OK 0000 2B-Blokada k.kierow. -- Stan: Usterka 0010 39-Światła -prawa str. -- Stan: OK 0000 42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000 44-Wsp.kierownicy -- Stan: Usterka 0010 46-Moduł komfortu -- Stan: Usterka 0010 52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: Usterka 0010 5F-Elektr.informacji -- Stan: OK 0000 69-Przyczepa -- Stan: OK 0000 6C-Kamera wsteczna -- Stan: OK 0000 6D-Elektr.bagażnika -- Stan: OK 0000 81-Zmiana biegów -- Stan: OK 0000 8B-Tempomat adaptac. 2 -- Stan: OK 0000 A5-Czujniki asyst.j.-p. -- Stan: Usterka 0010 AC-Kontrola reduktora -- Stan: Niezarejestrowany 0011 BB-Drzwi tylne s.kier. -- Stan: OK 0000 BC-Drzwi tylne s.pas. -- Stan: Usterka 0010 D6-Sterow.ośw.LED lewy 2 -- Stan: OK 0000 D7-Sterow.ośw.LED prawy 2 -- Stan: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik (J623-DETA) Plik etykiet:. 04L-907-309-V1.clb Oznaczenie elementu SW: 04L 906 026 PP HW: 04L 907 309 L Komponent: R4 2.0l TDI H37 6277 Weryfikacja: B1H37--- CVN: 189A45819066EFDD500CA509500CA509 Kodowanie: 0A25403A2376050834000000000000000000000000000000 Kod serwisu: WSC 06314 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906026PP 005004 ROD: EV_ECM20TDI01104L906026PP.rod VCID: 074B8D305FA470321E1-8052 VINID: 9D196AAAA58415B44024908024DE85AC27 Nie znaleziono błędów. Kody gotowości: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 02: Skrzynia biegów (J217) Plik etykiet:| 0CJ-927-156.clb Oznaczenie elementu SW: 8W2 927 155 ED HW: 0HK 927 156 B Komponent: 0CL 20TDIRdWH01 0002 Weryfikacja: --H01--- Numer seryjny: 0000000122 CVN: D587BFD2 Kodowanie: 000001 Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 Zbiór danych ASAM: EV_TCMDL382021 002031 ROD: EV_TCMDL382021_AU49.rod VCID: 074B8D305FA470321E1-8052 Pompa MTF: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 0CK 927 152 AA HW: 0CK 321 281 L Komponent: V553 MTFP 003 0576 Numer seryjny: 75145041190148001275 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce (J104) Plik etykiet: 8W0-907-379-PRE-V1.clb Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 379 AE HW: 8W0 907 379 D Komponent: ESP9 Premium H16 0777 Numer zestawu danych: 8W0909504AA 0004 CVN: 612B4ADC Kodowanie: 0CAA489928AB0A9F51A04891008652A2E5B5D2301214508A12004A45A7AD4B Kod serwisu: WSC 06324 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_ESP9BOSCHCMP 002013 ROD: EV_ESP9BOSCHCMP_004_AU49.rod VCID: 08498E0C52BA7F4A17B-805C Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 08: Klimatyzacja (E87) Plik etykiet:* Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu SW: 8W0 820 043 Q HW: 8W0 820 043 Q Komponent: Klima Zone 1 H40 0241 Numer zestawu danych: 8W0909862D 0024 Kodowanie: 241840195140000500000100080000000000000000000000000000000000 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_AirCondiBHTCAU491 001013 ROD: EV_AirCondiBHTCAU491.rod VCID: 41DF532831008E02105-8014 Sterownik dmuchawy świeżego powietrza (z przodu): Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 4M1 820 021 C HW: 4M1 820 021 C Komponent: J126 FLuftV H09 0004 Numer seryjny: 00000000000003747661 Czujnik wilgotności powietrza na zewnątrz: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 4G0 907 658 B HW: 4G0 907 658 B Komponent: Humidity_Sens H02 0007 Numer seryjny: B4111AA900PAG0FSA002 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519) Plik etykiet:* Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 063 DG HW: 8W0 907 063 BG Komponent: BCM1 MLBevo H13 0313 Numer zestawu danych: 8W0909514P 0057 Kodowanie: 07501143E17900CD0505871458BF80F9110B1108000000000000000020001A010A44012B025601 Kod serwisu: WSC 06325 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_BCM1BOSCHAU736 019008 ROD: EV_BCM1BOSCHAU736_019.rod VCID: 035399206B9C5C12429-8056 Sterownik silnika wycieraczek: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8W1 955 119 A HW: 566 955 119 Komponent: J400FRWISCH 051 0822 Numer seryjny: 887353F0401912601827 Kodowanie: 7DC727 Czujnik rozpoznawania deszczu i światła: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 81A 955 555 A HW: 81A 955 555 Komponent: G397_RLFSS H06 0002 Numer seryjny: 23072019X81A955555A0 Kodowanie: 02005D Przełącznik świateł: Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 4M0 941 531 AG HW: 4M0 941 531 AG Komponent: E1 - LDS H06 0008 Numer seryjny: 16 03 2019 01912239 Moduł oświetlenia wnętrza: Podsystem 4 - Oznaczenie elementu SW: 4K0 947 135 AE HW: 4K0 947 135 AE Komponent: Dachmodul H42 0415 Numer seryjny: B01205811 Kodowanie: 0D0104 Jednostka obsługi funkcji jazdy i funkcji Komfort: Podsystem 5 - Oznaczenie elementu SW: 8W0 925 301 BC HW: 8W0 925 301 BC Komponent: SL-B9/Q5NF H17 0010 Numer seryjny: 4919000045390003 Kodowanie: 000000 Znaleziono 1 błąd: 65830 - Magistrala danych U1121 00 [00001000] - brak informacji [Data bus on board diagnostic interface: no signal/communication] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 98 Przebieg: 184172 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 average_Voltage_terminals: 11.80 V Czujnik temperatury zewnętrznej-Wartość rezystancji: 2.56 kOhm Czujnik temperatury zewnętrznej-Temperatura zewnętrzna w magistrali CAN: 0.50 °C interior_temperature: Temperatura niedostępna Prędkość pojazdu: Za niskie napięcie Sterowanie zaciskami-Status zacisku 75: OFF Sterowanie zaciskami-Status zacisku 15: sygnał: OFF Sterowanie zaciskami-Zacisk 15 przez magistralę CAN: OFF Sterowanie zaciskami-Zacisk 75: kwalifikacja: OFF ------------------------------------------------------------------------------- Adres 13: Reg.dystansu (J428) Plik etykiet:* Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 561 C HW: 8W0 907 561 Komponent: LRR4 H10 0340 Numer zestawu danych: 8W0909863M 0001 Kodowanie: 3472E7EA10FFEC0A949881A0 Kod serwisu: WSC 06325 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_ACCBOSCHAU49X 003022 ROD: EV_ACCBOSCHAU49X_003_AU49.rod VCID: 3E2528D440FEF1FA6D7-806A Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 15: Airbag (J234) Plik etykiet:| 8W0-959-655.clb Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 655 F HW: 8W0 959 655 F Komponent: Airbag10.44 H03 0109 Numer seryjny: 003UP00TPFKI Numer zestawu danych: 8W0909602AL 0002 Kodowanie: AACCF0C00C800000985400F3D04C00000000 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_AirbaAU10BPAAU736 006016 ROD: EV_AirbaAU10BPAAU736_006.rod VCID: 4CC1721C0642536AF33-8018 Czujnik zderzenia bocznej poduszki bezpieczeństwa kierowcy: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 062 305 19 Komponent: SideSensor_Df 1E2 0887 Numer seryjny: 3577Y00BF30F4BE450BK Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia bocznej poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 062 305 19 Komponent: SideSensor_Pf 1E2 0887 Numer seryjny: 3587Y00BF30F4BE4847O Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia tylnej bocznej poduszki bezpieczeństwa po stronie kierowcy: Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 0B2 205 19 Komponent: SideSensor_Dr 1C7 0148 Numer seryjny: 3517700C53156A51015Y Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia tylnej bocznej poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera: Podsystem 4 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 0B2 205 19 Komponent: SideSensor_Pr 1C7 0148 Numer seryjny: 3527700AB30D6212B0C9 Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia przedniej poduszki bezpieczeństwa kierowcy: Podsystem 5 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 0C2 105 19 Komponent: FrontSensor_D 1C5 014A Numer seryjny: 355750099311D4C16176 Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia przedniej poduszki bezpieczeństwa przedniego pasażera: Podsystem 6 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 0C2 105 19 Komponent: FrontSensor_P 1C5 014A Numer seryjny: 35675009D311D4C273AI Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia układu ochrony pieszych na środku: Podsystem 7 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 0C2 005 19 Komponent: PedP_Sensor_C 1C5 014A Numer seryjny: 2307500C532208B4F340 Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia układu ochrony pieszych po stronie kierowcy 2: Podsystem 8 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 430 605 19 Komponent: PedPSensor_D2 256 0887 Numer seryjny: I0M9M00B52DA7AF4D46% Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia układu ochrony pieszych po stronie przedniego pasażera 2: Podsystem 9 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 430 605 19 Komponent: PedPSensor_P2 256 0887 Numer seryjny: I0N9M00B52DA7AF2C10V Kodowanie: 2D2D2D Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 16: Koło kierownicy (J527) Plik etykiet: 4M0-907-129.clb Oznaczenie elementu SW: 4N0 907 129 AJ HW: 4N0 907 129 AJ Komponent: Lenks.Modul H03 0005 Zbiór danych ASAM: EV_SMLSKLOAU736 007012 ROD: EV_SMLSKLOAU736_007_AU49.rod VCID: 79AFFBC8195016C2185-802C Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskaźników (J285) Plik etykiet:* Brak-SRI2 Oznaczenie elementu SW: 8W5 920 781 D HW: 8W5 920 781 D Komponent: MMA4T19DIERW H14 0612 Weryfikacja: 0612v4.0 Numer seryjny: U4IE14H5V Kodowanie: 058469D06C8000080BA3A8601000200000000000 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_DashBoardAU736 001032 ROD: EV_DashBoardAU736_AU49.rod VCID: 43D359202B1C9C12029-8016 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 18: Ogrzew.pomocn. (J364) Plik etykiet:| 4M0-265-105.clb Oznaczenie elementu SW: 4M0 265 105 E HW: 4M0 265 105 E Komponent: HSG H12 0110 Numer zestawu danych: 8W0909858G 0021 Kodowanie: 0D0B01 Kod serwisu: WSC 06324 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_AuxilParkHeateEBEAU736 001019 ROD: EV_AuxilParkHeateEBEAU736.rod VCID: 290FEB88A9706642285-807C Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 19: CAN Gateway (J533) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W7 907 468 H HW: 8W7 907 468 G Komponent: Gateway H43 0145 Weryfikacja: AU010003 Numer seryjny: 038AU317119605 Numer zestawu danych: 8W0909515L 0070 Kodowanie: 0301000100000640410700000059001258180007100000000175078F10000000 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 GVL: 01503C0008000200C08CC8000006C80000080000000000000000000000000000 Zbiór danych ASAM: EV_CGateCONTIAU491 003170 ROD: EV_CGateCONTIAU491_003_AU49.rod VCID: 50F9666CEA6A778A8FB-8004 Sterownik kierownicy wielofunkcyjnej: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8W0 951 523 F HW: 8W0 951 523 F Komponent: J453 MFL H04 0004 Numer seryjny: 20190529112519 31092 Sterownik układu kontroli akumulatora: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8S0 915 181 C HW: 8S0 915 181 C Komponent: J367-BDMHella H10 9070 Numer seryjny: 2237161505 5 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 8519683 - Zarządzanie energią aktywne U140B 00 [00001000] - - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 11 Wew.licznik błędów: 98 Przebieg: 178676 km Data: 2024.04.21 Czas: 11:44:01 EM_vehicle_state: 00 00 Poziom odłączania prądu spoczynkowego: Stopień odłączenia 0 Polecenie zakazu włączania ogrzewania postojowego-Ogrzewanie postojowe: Dozwolone Polecenie zakazu włączania ogrzewania postojowego-Dozwolony czas pracy ogrzewania postojowego: 0 min 9457920 - Akumulator Backup B1916 F0 [00001000] - Krytyczny stan naładowania Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 96 Przebieg: 178722 km Data: 2024.05.02 Czas: 00:09:22 Napięcie zacisku 30: 11.50 V 1282 - Napięcie zasilania U1011 00 [00001000] - za niskie [supply_voltage_lower_limit_value_fallen_below] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 3 Wew.licznik błędów: 98 Przebieg: 178723 km Data: 2024.05.06 Czas: 21:11:57 66304 - Magistrala danych U1124 00 [00001001] - Rozpoznane wyposażenie dodatkowe [Data_Bus_Commponent_List_detected] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 5 Wew.licznik błędów: 59 Przebieg: 178675 km Data: 2024.04.17 Czas: 14:35:21 16712040 - Akumulator Backup B1916 F3 [00001001] - Wyładowany Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 53 Wew.licznik błędów: 59 Przebieg: 178676 km Data: 2024.04.25 Czas: 13:51:35 Napięcie zacisku 30: 10.80 V ------------------------------------------------------------------------------- Adres 29: Światła -lewa str. (J1018) Plik etykiet: 4M0-907-397.clb Oznaczenie elementu SW: 4M0 907 397 AC HW: 4M0 907 397 C Komponent: LCM_MLBevoH05 0024 Numer zestawu danych: 8W0909519B 0010 Zbiór danych ASAM: EV_LCMLeftHELLAAU736 001012 ROD: EV_LCMLeftHELLAAU736_VW48.rod VCID: 78A9FECC225A0FCA67B-802C Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 2B: Blokada k.kierow. (J764) Plik etykiet:| 1EA-905-861.clb Oznaczenie elementu SW: 3Q0 905 861 C HW: 3Q0 905 861 C Komponent: ELV-MLBevo H05 0020 Numer seryjny: 19000121606015 Numer zestawu danych: 8W0909564A 0003 Kodowanie: 8800000000000000 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_ELVMarqMQBA0 002002 ROD: EV_ELVMarqMQBA0_AU49.rod VCID: 34310AFC7EB22BAA8B3-8060 Znaleziono 1 błąd: 12666380 - Magistrala danych U1121 00 [00001000] - brak informacji [Timeout Message Diagnose_01] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 98 Result lock conditions: Wartość nieważna ESCL locked: Tak ESCL unlocked: nie Lock sensor: naciśnięto Unlock sensor: nienaciśnięte Error mode 1: nieaktywne Error mode 2: nieaktywne Clamp S: OFF Clamp 15: OFF Clamp 15 Status: Ważne Zdalne uruchomienie: nieaktywne Driver door: Zamknięte Central locking locked external: Odblokowano Central locking safed external: Samochód niezabezpieczony Clamp Request: nie Request highside lock: nie HW highside lock: OFF Highside unlock: nie Motor break: nieaktywne Activation lowside unlock: OFF Activation lowside lock: OFF I2C overflow: nie I2C error pathflags: nie I2C resetinfo: nie I2C error cpu: nie I2C error rom: nie I2C error ram: nie I2C length failure: nie I2C error sda: nie I2C communication failure: i2c no comm failure I2C state esp 10: i2c timeout I2C cnd haco message: Ważne Coco reset: nie Coco supply: ON Password IMS OK: nie Signature IMS OK: nie IMS responded: nie Positive authentification in current KL15 cycle: nie Lifestate: Otrzymano pobieranie pliku immobilisera Learn mode: Wyuczono Authentication valid (T1): nie State of authentication state machine: WFS_AUTH_INIT_e Vehicle speed: 655.35 km/h UBat internal: 11.1 V UMotorBridge: 6.1 V Lock condition engine speed: Warunek niespełniony Lock condition clamp S: Warunek spełniony Lock condition clamp 15: Warunek spełniony Lock condition E2E clamp status: Warunek spełniony Lock condition timeout clamp status: Warunek spełniony Lock condition vehicle speed: Warunek niespełniony Lock condition E2E vehicle speed: Warunek niespełniony Lock condition timeout vehicle speed: Warunek niespełniony Lock condition Mode1: Warunek spełniony Lock condition drive readiness: Warunek spełniony Lock condition selector lever position parking: Warunek niespełniony Clamp enable ESCL: nieodblokowane Lock condition timeout distance pulse: Warunek niespełniony Lock condition E2E distance pulse: Warunek niespełniony Lock condition difference distance pulse: Warunek niespełniony ------------------------------------------------------------------------------- Adres 39: Światła -prawa str. (J1023) Plik etykiet: 4M0-907-397.clb Oznaczenie elementu SW: 4M0 907 397 AC HW: 4M0 907 397 C Komponent: LCM_MLBevoH05 0024 Numer zestawu danych: 8W0909520B 0010 Zbiór danych ASAM: EV_LCMRightHELLAAU736 001012 ROD: EV_LCMLeftHELLAAU736_VW48.rod VCID: 78A9FECC225A0FCA67B-802C Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 42: Elektr.drzwi kier. (J386) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 593 H HW: 8W0 959 593 F Komponent: TSG FS 009 0130 Numer seryjny: 0000377698511 Numer zestawu danych: 8W0909872G 0032 Kodowanie: 001F8B214000000000001000 Kod serwisu: WSC 06325 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_DCU2DriveSideMAXHCONT 001005 ROD: EV_DCU2DriveSideMAXHCONT_AU37.rod VCID: 4FFB6510F7546872961-801A Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 44: Wsp.kierownicy (J500) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 909 144 H HW: 8W0 909 144 B Komponent: EPS_MLBEVO_ZF H08 0410 Numer zestawu danych: 8W0909852R 0043 Kodowanie: 0D008380008080 Kod serwisu: WSC 06324 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_EPSZFAU49X 003023 ROD: EV_EPSZFAU49X_003.rod VCID: 42DD5C243406951A09F-8016 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 46: Moduł komfortu (J393) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 064 GB HW: 8W0 907 064 DB Komponent: BCM2 MLBevo 025 0424 Numer zestawu danych: 8W0909501N 0057 Kodowanie: 01340000002000E06301A0000400480213020000804706502F04000000040030001F0001000010 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_BCM2HellaAU736 016016 ROD: EV_BCM2HellaAU736_016_AU49.rod VCID: 025D9C247486551A49F-8056 ID czujnika: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 4M0 959 754 AT HW: 4M0 959 754 AT Komponent: ID-Geber H40 0105 Numer seryjny: 3619000085640002 Kodowanie: 000000 3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 65732 - Magistrala danych U1121 00 [00001000] - brak informacji [Engine control module: Motor_14: no signal/no communication] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 98 Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30: 12.011 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 2: 12.052 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 3: 12.011 V general_additional_freeze_frame-Ambient_temperature_not_filtered: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-coprocessor_spi_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-dataflash_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-interior_temperature: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-Operating_Status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-production_mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-reset_cause: 00000000 general_additional_freeze_frame-Reset_counter: 0 general_additional_freeze_frame-Stall_current_cutoff_level: niedostępne general_additional_freeze_frame-Stall_Current_Measuring_Mode: niedostępne general_additional_freeze_frame-subnetwork_status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-terminal_control_intern_status: 40 04 42 10 04 80 general_additional_freeze_frame-Transport_Mode: niedostępne general_additional_freeze_frame-Vehicle speed: 0.00 km/h can_lin_communication_freeze_frame: 00000000 00000000 00000000 00000000 65605 - Magistrala danych U1121 00 [00001000] - brak informacji [Brake control module: ESP_21: no signal/communication] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 98 Przebieg: 184172 km Data: 2025.01.11 Czas: 14:46:04 Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30: 12.011 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 2: 12.038 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 3: 12.011 V general_additional_freeze_frame-Ambient_temperature_not_filtered: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-coprocessor_spi_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-dataflash_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-interior_temperature: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-Operating_Status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-production_mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-reset_cause: 00000000 general_additional_freeze_frame-Reset_counter: 0 general_additional_freeze_frame-Stall_current_cutoff_level: niedostępne general_additional_freeze_frame-Stall_Current_Measuring_Mode: niedostępne general_additional_freeze_frame-subnetwork_status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-terminal_control_intern_status: 40 04 42 10 04 80 general_additional_freeze_frame-Transport_Mode: niedostępne general_additional_freeze_frame-Vehicle speed: 0.00 km/h can_lin_communication_freeze_frame: 00000000 00000000 00000000 00000000 65729 - Magistrala danych U1121 00 [00001000] - brak informacji [Brake control module: ESP_05: no signal/communication] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 98 Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30: 12.011 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 2: 12.038 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 3: 12.011 V general_additional_freeze_frame-Ambient_temperature_not_filtered: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-coprocessor_spi_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-dataflash_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-interior_temperature: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-Operating_Status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-production_mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-reset_cause: 00000000 general_additional_freeze_frame-Reset_counter: 0 general_additional_freeze_frame-Stall_current_cutoff_level: niedostępne general_additional_freeze_frame-Stall_Current_Measuring_Mode: niedostępne general_additional_freeze_frame-subnetwork_status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-terminal_control_intern_status: 40 04 42 10 04 80 general_additional_freeze_frame-Transport_Mode: niedostępne general_additional_freeze_frame-Vehicle speed: 0.00 km/h can_lin_communication_freeze_frame: 00000000 00000000 00000000 00000000 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 52: Elektr.drzwi pas. (J387) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 592 H HW: 8W0 959 592 F Komponent: TSG BFS 009 0130 Numer seryjny: 0000377713626 Numer zestawu danych: 8W0909873G 0032 Kodowanie: 001F8B214000000000001000 Kod serwisu: WSC 06325 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_DCU2PasseSideMAXHCONT 001005 ROD: EV_DCU2PasseSideMAXHCONT_AU37.rod VCID: 4EC57814F05E617A9D7-801A Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 5F: Elektr.informacji (J794) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 035 183 J HW: 8W0 035 183 A Komponent: MU-HS-N-EU 050 0235 Numer seryjny: Numer zestawu danych: 8W0909545AF 0047 Kodowanie: 01940200FF00000053110001000A00002F0002E401F001000E Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_MUHigScl6C3DELP 001011 ROD: EV_MUHigScl6C3DELP.rod VCID: 3D272FD84DF8EAE274D-8068 Jednostka wskazań 1 systemu Multimedia: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8W1 919 604 HW: 8W1 919 604 Komponent: DU Std AU49x H32 0170 Numer seryjny: TPO00128041900720325 Jednostka obsługi systemu Multimedia: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8W0 919 614 N HW: 8W0 919 614 N Komponent: ControlUnit_B H22 0134 Numer seryjny: APVAK122051900040269 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 69: Przyczepa (J345) Plik etykiet:| 5Q0-907-383.clb Oznaczenie elementu SW: 4M0 907 383 F HW: 4M0 907 383 B Komponent: Anhaenger H27 0253 Weryfikacja: 9A001003 Numer seryjny: 0518179067 Numer zestawu danych: 8W0909527A 0010 Kodowanie: 0110000202000000 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_TrailFunctGener2Hella 001008 ROD: EV_TrailFunctGener2Hella_VW26.rod VCID: 353737F875C832A2BCD-8060 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 6C: Kamera wsteczna (J772) Plik etykiet:* Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu SW: 4M0 980 556 A HW: 4M0 980 556 A Komponent: RVC Compact H19 0250 Numer zestawu danych: 8WD909460H 0011 Kodowanie: 0237060102002001000040 Kod serwisu: WSC 02222 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_CamSysRVRVCPANAMLBEv 005010 ROD: EV_CamSysRVRVCPANAMLBEv_005_AU49.rod VCID: 333309E07BBC2C92929-8066 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 6D: Elektr.bagażnika (J605) Plik etykiet:| 5Q0-959-107.clb Oznaczenie elementu SW: 4M0 959 107 D HW: 4M0 959 107 A Komponent: HDSG-Modul H13 0171 Weryfikacja: -------- Numer seryjny: A2-C737-6252-4 Numer zestawu danych: 8W0909541D 0017 Kodowanie: 05D0 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_DeckLidCONTIAU736 001017 ROD: EV_DeckLidCONTIAU736_VW48.rod VCID: 34310AFC7EB22BAA8B3-8060 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 81: Zmiana biegów (J587) Plik etykiet: 4MX-713-041-81.clb Oznaczenie elementu SW: 8W1 713 041 N HW: 8W1 713 041 K Komponent: GSM-LL H10 0077 Weryfikacja: 0L0D5012 Numer seryjny: 19052552650871 Zbiór danych ASAM: EV_GSMWaehlZFAU736 001017 ROD: EV_GSMWaehlZFAU736_AU49.rod VCID: 3E2528D440FEF1FA6D7-806A Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 8B: Tempomat adaptac. 2 (J850) Plik etykiet: 4M0-907-541.clb Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 541 C HW: 8W0 907 541 Komponent: LRR4 H10 0340 Numer zestawu danych: 8W0909885G 0001 Zbiór danych ASAM: EV_ACC2BOSCHAU49X 003022 ROD: EV_ACC2BOSCHAU49X_003_AU49.rod VCID: 3C2122DC56E2E3EA433-8068 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres A5: Czujniki asyst.j.-p. (R242) Plik etykiet:* Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 217 D HW: 8W0 907 217 C Komponent: BVS H18 0052 Numer zestawu danych: 8W0909466F 0037 Kodowanie: 0404090200000403022000A5A50000FCA0F0C0200020 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_BVSMLBevKOSTAAU736 002026 ROD: EV_BVSMLBevKOSTAAU736_002_AU49.rod VCID: 3D272FD84DF8EAE274D-8068 Znaleziono 1 błąd: 1123671 - Tryb jazdy we mgle aktywny C118E 00 [00001000] - - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Przebieg: 184210 km Data: 2025.01.15 Czas: 17:43:23 Temperatura sterownika: 15 °C Napięcie zacisku 15: 15.10 V ------------------------------------------------------------------------------- Adres AC: Kontrola reduktora (J880) Plik etykiet: 4M0-907-355.clb Oznaczenie elementu SW: 4M0 907 355 D HW: 4M0 907 355 B Komponent: SCR-Stg-G3H05 0006 Numer zestawu danych: 8W2909571D 0007 Zbiór danych ASAM: EV_RDCMINERGAU736 005012 ROD: EV_RDCMINERGAU736.rod VCID: 323D0CE484A6259A99F-8066 16 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 0017 - Napięcie zasilania U1011 00 [00001000] - za niskie [Kl30_Power_supply_Voltage_too_low] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139014 km Data: 2024.07.12 Czas: 14:12:56 Napięcie zacisku 30A: 6.98 V Napięcie zacisku 30B: 6.55 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.96 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 20 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 17 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 23 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 201 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 22.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 65794 - Czujnik ciśnienia czynnika redukującego P204A 00 [00001000] - usterka elektryczna [SCR_Pressure_sensor_Shortcut_to_Ground_Open_circuit] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139428 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Napięcie zacisku 30A: 13.99 V Napięcie zacisku 30B: 13.99 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 0512 - Czujnik zasilania napięciowego 1 P06B2 00 [00001000] - zwarcie z plusem Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 42 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139071 km Data: 2024.07.12 Czas: 14:47:59 Napięcie zacisku 30A: 12.91 V Napięcie zacisku 30B: 12.00 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 5.51 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 31 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 27 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 25 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 192 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 25.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 262147 - Sterowanie ogrzewania 2 czynnika redukującego P20BD 00 [00001000] - przerwa [SCR_Line_Heater_Open_circuit] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139428 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Napięcie zacisku 30A: 13.99 V Napięcie zacisku 30B: 13.99 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 262400 - Sterowanie ogrzewania 1 czynnika redukującego P20BC 00 [00001000] - zwarcie z plusem [SCR_Tank_Heater_Shortcut_to_Vbat] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 35 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139014 km Data: 2024.07.12 Czas: 14:13:19 Napięcie zacisku 30A: 8.58 V Napięcie zacisku 30B: 8.33 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.98 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 21 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 17 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 23 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 201 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 22.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 262403 - Sterowanie ogrzewania 1 czynnika redukującego P20B9 00 [00001000] - przerwa Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139428 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Napięcie zacisku 30A: 14.00 V Napięcie zacisku 30B: 14.00 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 262656 - Sterowanie ogrzewania 3 czynnika redukującego P20C4 00 [00001000] - zwarcie z plusem [SCR_Tank_Heater_2_Shortcut_to_Vbat] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 27 Wew.licznik błędów: 100 Przebieg: 139014 km Data: 2024.07.12 Czas: 14:13:19 Napięcie zacisku 30A: 7.00 V Napięcie zacisku 30B: 6.63 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.96 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 21 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 18 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 23 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 201 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 22.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 262659 - Sterowanie ogrzewania 3 czynnika redukującego P20C1 00 [00001000] - przerwa [SCR_Tank_Heater_2_Open_circuit] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139428 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Napięcie zacisku 30A: 13.99 V Napięcie zacisku 30B: 13.99 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 196608 - Sterowanie pompy 1 czynnika redukującego P208D 00 [00001000] - zwarcie z plusem [SCR_Dosing_pump_Shortcut_to_Vbat] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 27 Wew.licznik błędów: 101 Przebieg: 139028 km Data: 2024.07.12 Czas: 14:19:10 Napięcie zacisku 30A: 9.33 V Napięcie zacisku 30B: 8.36 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.83 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 23 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 19 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 23 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 183 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 23.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 196611 - Sterowanie pompy 1 czynnika redukującego P208A 00 [00001000] - przerwa Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139428 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Napięcie zacisku 30A: 13.99 V Napięcie zacisku 30B: 13.99 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 0536 - Czujnik zasilania napięciowego 1 P06B0 00 [00001000] - przerwa Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 15 Wew.licznik błędów: 100 Przebieg: 139071 km Data: 2024.07.12 Czas: 14:47:17 Napięcie zacisku 30A: 12.28 V Napięcie zacisku 30B: 11.15 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 5.21 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 31 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 27 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 25 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 192 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 25.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 0537 - Czujnik zasilania napięciowego 1 P06B0 00 [00001000] - przerwa Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 14 Wew.licznik błędów: 100 Przebieg: 139028 km Data: 2024.07.12 Czas: 14:19:13 Napięcie zacisku 30A: 8.48 V Napięcie zacisku 30B: 7.76 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.79 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 23 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 19 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 23 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 184 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 23.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 66049 - Czujnik 1 temperatury zbiornika czynnika redukującego P205A 00 [00001000] - usterka elektryczna [SCR_Temperature_sensor_Shortcut_to_5V_sensor_supply_Open_circuit] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139428 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Napięcie zacisku 30A: 13.99 V Napięcie zacisku 30B: 13.96 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 66592 - Czujnik poziomu środka redukującego / temperatury w zbiorniku U121D 00 [00001000] - brak komunikacji [SCR_Digital_Interface_Timeout] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139428 km Data: 2024.07.16 Czas: 15:05:29 Napięcie zacisku 30A: 13.96 V Napięcie zacisku 30B: 13.99 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 66887 - Moduł sprawdzania jakości środka redukującego P21CE 00 [00001000] - nieprawidłowe działanie [SCR_Digital_Interface_Quality_2_sensor_diagnostic_routines_error] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 100 Przebieg: 139094 km Data: 2024.07.13 Czas: 09:22:20 Napięcie zacisku 30A: 12.00 V Napięcie zacisku 30B: 12.99 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.79 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 17 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 14 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 18 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.76 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 234 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 66848 - Moduł sprawdzania jakości środka redukującego U02A2 00 [00001000] - brak komunikacji [SCR_Digital_Interface_2_Timeout] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139429 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Napięcie zacisku 30A: 12.38 V Napięcie zacisku 30B: 12.39 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 1 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 2 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 ------------------------------------------------------------------------------- Adres BB: Drzwi tylne s.kier. (J388) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 595 H HW: 8W0 959 595 F Komponent: TSG HFS 009 0130 Numer seryjny: 0000373539010 Numer zestawu danych: 8W0909897G 0032 Kodowanie: 000F89200000000000001000 Kod serwisu: WSC 06325 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_DCU2RearDriveMAXHCONT 001005 ROD: EV_DCU2RearDriveMAXHCONT_VW37.rod VCID: 51FF6368E1607E82805-8004 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres BC: Drzwi tylne s.pas. (J389) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 595 H HW: 8W0 959 595 F Komponent: TSG HBFS 009 0130 Numer seryjny: 0000373539012 Numer zestawu danych: 8W0909896G 0032 Kodowanie: 000F89200000000000001000 Kod serwisu: WSC 06325 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_DCU2RearPasseMAXHCONT 001005 ROD: EV_DCU2RearPasseMAXHCONT_VW37.rod VCID: 51FF6368E1607E82805-8004 Znaleziono 1 błąd: 196676 - Lampka ostrzegawcza otwartych drzwi/oświetlenie przy wsiadaniu B1775 01 [00001000] - Usterka elektryczna Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 5 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 98 Przebieg: 184158 km Data: 2025.01.08 Czas: 17:12:01 ------------------------------------------------------------------------------- Adres D6: Sterow.ośw.LED lewy 2 (A31) Plik etykiet: 7PP-941-572.clb Oznaczenie elementu SW: 7PP 941 572 AB HW: 7PP 941 572 A Komponent: LED1L H09 0003 Numer zestawu danych: 8W0909471C 0008 Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 Zbiór danych ASAM: EV_LEDModLeftMELCOAU736 001004 ROD: EV_LEDModLeftMELCOAU736_VW37.rod VCID: 1675D074080ED9BA957-8042 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres D7: Sterow.ośw.LED prawy 2 (A27) Plik etykiet: 7PP-941-572.clb Oznaczenie elementu SW: 7PP 941 572 AB HW: 7PP 941 572 A Komponent: LED1R H09 0003 Numer zestawu danych: 8W0909472C 0008 Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 Zbiór danych ASAM: EV_LEDModRightMELCOAU736 001004 ROD: EV_LEDModLeftMELCOAU736_VW37.rod VCID: 1675D074080ED9BA957-8042 Nie znaleziono błędów. Koniec (Skanowanie trwało: 02:05, Napięcie akumulatora - na początku skanowania / przy końcu skanowania: 11.7V/11.7V. VIgn 11.7V)
  5. Witam. Wczoraj wymieniłem zakupiony sterownik (używka o identycznych oznaczeniach, z tego samego roku) i po podłączeniu VCDS-a sypnęło aż 16 błędami. Czy oznacza to, że sterownik też jest uszkodzony, czy może odczytał faktyczny stan reduktora?
  6. Dzięki, jak zawsze jesteś pierwszy z pomocą👍
  7. Witam, mam jeszcze jedno pytanie. Czy sterownik z literką H na końcu może zastąpić taki, jak mój z D ???
  8. Tak, jak pisałem byłoby to zbyt piękne, pozostaje tylko ta druga opcja. Muskel, czy po wymianie sterownika potrzebne jest jego zakodowanie?
  9. Przychodzi mi na myśl, by wymontować sterownik i spróbować go przesuszyć. Gdyby to pomogło, to zabezpieczenie membraną i montaż, ale to zbyt optymistycznie brzmi, Trzeba rozglądać się za sterownikiem.
  10. Witam. Mam podobnie jak kolega Adam tzn. zero komunikatów dotyczących Ad Blue, czy zapalających się kontrolek. Jest też problem łączenia się ze sterownikiem, ale bywa, że uda się połączyć i odczytać błędy. Oto one: Adres AC: Kontrola reduktora Plik etykiet: 4M0-907-355.clb Oznaczenie elementu: 4M0 907 355 D HW: 4M0 907 355 B Komponent i/lub wersja: SCR-Stg-G3H05 0006 Kodowanie: Kod serwisu: Zbiór danych ASAM: EV_RDCMINERGAU736 005012 (AU49) ROD: EV_RDCMINERGAU736.rod VCID: 323D0CE484A6259A995-8066 Znaleziono 1 błąd: 196612 - Sterowanie pompy 1 czynnika redukującego P208C 00 [00001000] - zwarcie z masą [SCR_Dosing_pump_Shortcut_between_phase] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Czy w moim przypadku też sterownik do wymiany?
  11. Dzięki bardzo.
  12. Witam. Przymierzam się do doposażenia mojej B9-tki w kamerę cofania. Czy mógłbyś kolego Muskel1 podpowiedzieć mi jaki numer kamery OEM będzie odpowiedni? Dodam, że auto posiada czujniki przód i tył.
  13. Witam. Zbliża się wymiana oleju w moim autku i mam taki mały dylemat. Ostatnio do silnika zalany był Motul Specific 504 00 507 00 5W-30 i zastanawiam się czy nie przejść na 8100 X-clean+ 5W-30. Który z nich będzie lepszy?
  14. OK , dzięki, a te felgi, które podałem w linku trochę wyżej, nie podeszłyby? Co o nich sądzisz?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...