-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Pierwsze oznaki do wymiany sterownika Adblue w Audi A4 B9 2.0 TDI
andrzej25011 odpowiedział(a) na AdamCezary temat w 2.0TDI
I takiej konkretnej odpowiedzi oczekiwałem. Dzięki Muskel -
Pierwsze oznaki do wymiany sterownika Adblue w Audi A4 B9 2.0 TDI
andrzej25011 odpowiedział(a) na AdamCezary temat w 2.0TDI
Witam. Wczoraj podłączyłem kolejny używany sterownik AdBlue i tak, jak ostatni o identycznych oznaczeniach. Wzrokowo wyglądał bardzo obiecująco, gdyż w czystym otworku widniała bialutka membrana i to tyle pozytywów. Po wpięciu kostki i podłączeniu VCDS-a okazało się, że wśród listy sterowników nie ma AC - kontrola reduktora, czyli brak komunikacji ze sterownikiem. Czy przyczyną tego może być to, że sterownik prawdopodobnie pochodzi z Q7 i ma wgrany inny zestaw danych a także data produkcji sterownika jest z początku 2020 r. ??? 3 zdjęcie - mój oryginalny -
Pierwsze oznaki do wymiany sterownika Adblue w Audi A4 B9 2.0 TDI
andrzej25011 odpowiedział(a) na AdamCezary temat w 2.0TDI
Ok, jutro go odeślę. Dzięki i pozdrawiam. -
Pierwsze oznaki do wymiany sterownika Adblue w Audi A4 B9 2.0 TDI
andrzej25011 odpowiedział(a) na AdamCezary temat w 2.0TDI
01-Silnik -- Stan: OK 0000 02-Skrzynia biegów -- Stan: OK 0000 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: Usterka 0010 13-Reg.dystansu -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000 18-Ogrzew.pomocn. -- Stan: OK 0000 19-CAN Gateway -- Stan: Usterka 0010 29-Światła -lewa str. -- Stan: OK 0000 2B-Blokada k.kierow. -- Stan: Usterka 0010 39-Światła -prawa str. -- Stan: OK 0000 42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000 44-Wsp.kierownicy -- Stan: Usterka 0010 46-Moduł komfortu -- Stan: Usterka 0010 52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: Usterka 0010 5F-Elektr.informacji -- Stan: OK 0000 69-Przyczepa -- Stan: OK 0000 6C-Kamera wsteczna -- Stan: OK 0000 6D-Elektr.bagażnika -- Stan: OK 0000 81-Zmiana biegów -- Stan: OK 0000 8B-Tempomat adaptac. 2 -- Stan: OK 0000 A5-Czujniki asyst.j.-p. -- Stan: Usterka 0010 AC-Kontrola reduktora -- Stan: Niezarejestrowany 0011 BB-Drzwi tylne s.kier. -- Stan: OK 0000 BC-Drzwi tylne s.pas. -- Stan: Usterka 0010 D6-Sterow.ośw.LED lewy 2 -- Stan: OK 0000 D7-Sterow.ośw.LED prawy 2 -- Stan: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik (J623-DETA) Plik etykiet:. 04L-907-309-V1.clb Oznaczenie elementu SW: 04L 906 026 PP HW: 04L 907 309 L Komponent: R4 2.0l TDI H37 6277 Weryfikacja: B1H37--- CVN: 189A45819066EFDD500CA509500CA509 Kodowanie: 0A25403A2376050834000000000000000000000000000000 Kod serwisu: WSC 06314 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906026PP 005004 ROD: EV_ECM20TDI01104L906026PP.rod VCID: 074B8D305FA470321E1-8052 VINID: 9D196AAAA58415B44024908024DE85AC27 Nie znaleziono błędów. Kody gotowości: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 02: Skrzynia biegów (J217) Plik etykiet:| 0CJ-927-156.clb Oznaczenie elementu SW: 8W2 927 155 ED HW: 0HK 927 156 B Komponent: 0CL 20TDIRdWH01 0002 Weryfikacja: --H01--- Numer seryjny: 0000000122 CVN: D587BFD2 Kodowanie: 000001 Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 Zbiór danych ASAM: EV_TCMDL382021 002031 ROD: EV_TCMDL382021_AU49.rod VCID: 074B8D305FA470321E1-8052 Pompa MTF: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 0CK 927 152 AA HW: 0CK 321 281 L Komponent: V553 MTFP 003 0576 Numer seryjny: 75145041190148001275 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce (J104) Plik etykiet: 8W0-907-379-PRE-V1.clb Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 379 AE HW: 8W0 907 379 D Komponent: ESP9 Premium H16 0777 Numer zestawu danych: 8W0909504AA 0004 CVN: 612B4ADC Kodowanie: 0CAA489928AB0A9F51A04891008652A2E5B5D2301214508A12004A45A7AD4B Kod serwisu: WSC 06324 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_ESP9BOSCHCMP 002013 ROD: EV_ESP9BOSCHCMP_004_AU49.rod VCID: 08498E0C52BA7F4A17B-805C Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 08: Klimatyzacja (E87) Plik etykiet:* Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu SW: 8W0 820 043 Q HW: 8W0 820 043 Q Komponent: Klima Zone 1 H40 0241 Numer zestawu danych: 8W0909862D 0024 Kodowanie: 241840195140000500000100080000000000000000000000000000000000 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_AirCondiBHTCAU491 001013 ROD: EV_AirCondiBHTCAU491.rod VCID: 41DF532831008E02105-8014 Sterownik dmuchawy świeżego powietrza (z przodu): Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 4M1 820 021 C HW: 4M1 820 021 C Komponent: J126 FLuftV H09 0004 Numer seryjny: 00000000000003747661 Czujnik wilgotności powietrza na zewnątrz: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 4G0 907 658 B HW: 4G0 907 658 B Komponent: Humidity_Sens H02 0007 Numer seryjny: B4111AA900PAG0FSA002 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519) Plik etykiet:* Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 063 DG HW: 8W0 907 063 BG Komponent: BCM1 MLBevo H13 0313 Numer zestawu danych: 8W0909514P 0057 Kodowanie: 07501143E17900CD0505871458BF80F9110B1108000000000000000020001A010A44012B025601 Kod serwisu: WSC 06325 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_BCM1BOSCHAU736 019008 ROD: EV_BCM1BOSCHAU736_019.rod VCID: 035399206B9C5C12429-8056 Sterownik silnika wycieraczek: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8W1 955 119 A HW: 566 955 119 Komponent: J400FRWISCH 051 0822 Numer seryjny: 887353F0401912601827 Kodowanie: 7DC727 Czujnik rozpoznawania deszczu i światła: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 81A 955 555 A HW: 81A 955 555 Komponent: G397_RLFSS H06 0002 Numer seryjny: 23072019X81A955555A0 Kodowanie: 02005D Przełącznik świateł: Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 4M0 941 531 AG HW: 4M0 941 531 AG Komponent: E1 - LDS H06 0008 Numer seryjny: 16 03 2019 01912239 Moduł oświetlenia wnętrza: Podsystem 4 - Oznaczenie elementu SW: 4K0 947 135 AE HW: 4K0 947 135 AE Komponent: Dachmodul H42 0415 Numer seryjny: B01205811 Kodowanie: 0D0104 Jednostka obsługi funkcji jazdy i funkcji Komfort: Podsystem 5 - Oznaczenie elementu SW: 8W0 925 301 BC HW: 8W0 925 301 BC Komponent: SL-B9/Q5NF H17 0010 Numer seryjny: 4919000045390003 Kodowanie: 000000 Znaleziono 1 błąd: 65830 - Magistrala danych U1121 00 [00001000] - brak informacji [Data bus on board diagnostic interface: no signal/communication] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 98 Przebieg: 184172 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 average_Voltage_terminals: 11.80 V Czujnik temperatury zewnętrznej-Wartość rezystancji: 2.56 kOhm Czujnik temperatury zewnętrznej-Temperatura zewnętrzna w magistrali CAN: 0.50 °C interior_temperature: Temperatura niedostępna Prędkość pojazdu: Za niskie napięcie Sterowanie zaciskami-Status zacisku 75: OFF Sterowanie zaciskami-Status zacisku 15: sygnał: OFF Sterowanie zaciskami-Zacisk 15 przez magistralę CAN: OFF Sterowanie zaciskami-Zacisk 75: kwalifikacja: OFF ------------------------------------------------------------------------------- Adres 13: Reg.dystansu (J428) Plik etykiet:* Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 561 C HW: 8W0 907 561 Komponent: LRR4 H10 0340 Numer zestawu danych: 8W0909863M 0001 Kodowanie: 3472E7EA10FFEC0A949881A0 Kod serwisu: WSC 06325 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_ACCBOSCHAU49X 003022 ROD: EV_ACCBOSCHAU49X_003_AU49.rod VCID: 3E2528D440FEF1FA6D7-806A Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 15: Airbag (J234) Plik etykiet:| 8W0-959-655.clb Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 655 F HW: 8W0 959 655 F Komponent: Airbag10.44 H03 0109 Numer seryjny: 003UP00TPFKI Numer zestawu danych: 8W0909602AL 0002 Kodowanie: AACCF0C00C800000985400F3D04C00000000 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_AirbaAU10BPAAU736 006016 ROD: EV_AirbaAU10BPAAU736_006.rod VCID: 4CC1721C0642536AF33-8018 Czujnik zderzenia bocznej poduszki bezpieczeństwa kierowcy: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 062 305 19 Komponent: SideSensor_Df 1E2 0887 Numer seryjny: 3577Y00BF30F4BE450BK Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia bocznej poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 062 305 19 Komponent: SideSensor_Pf 1E2 0887 Numer seryjny: 3587Y00BF30F4BE4847O Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia tylnej bocznej poduszki bezpieczeństwa po stronie kierowcy: Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 0B2 205 19 Komponent: SideSensor_Dr 1C7 0148 Numer seryjny: 3517700C53156A51015Y Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia tylnej bocznej poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera: Podsystem 4 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 0B2 205 19 Komponent: SideSensor_Pr 1C7 0148 Numer seryjny: 3527700AB30D6212B0C9 Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia przedniej poduszki bezpieczeństwa kierowcy: Podsystem 5 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 0C2 105 19 Komponent: FrontSensor_D 1C5 014A Numer seryjny: 355750099311D4C16176 Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia przedniej poduszki bezpieczeństwa przedniego pasażera: Podsystem 6 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 0C2 105 19 Komponent: FrontSensor_P 1C5 014A Numer seryjny: 35675009D311D4C273AI Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia układu ochrony pieszych na środku: Podsystem 7 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 0C2 005 19 Komponent: PedP_Sensor_C 1C5 014A Numer seryjny: 2307500C532208B4F340 Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia układu ochrony pieszych po stronie kierowcy 2: Podsystem 8 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 430 605 19 Komponent: PedPSensor_D2 256 0887 Numer seryjny: I0M9M00B52DA7AF4D46% Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia układu ochrony pieszych po stronie przedniego pasażera 2: Podsystem 9 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 430 605 19 Komponent: PedPSensor_P2 256 0887 Numer seryjny: I0N9M00B52DA7AF2C10V Kodowanie: 2D2D2D Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 16: Koło kierownicy (J527) Plik etykiet: 4M0-907-129.clb Oznaczenie elementu SW: 4N0 907 129 AJ HW: 4N0 907 129 AJ Komponent: Lenks.Modul H03 0005 Zbiór danych ASAM: EV_SMLSKLOAU736 007012 ROD: EV_SMLSKLOAU736_007_AU49.rod VCID: 79AFFBC8195016C2185-802C Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskaźników (J285) Plik etykiet:* Brak-SRI2 Oznaczenie elementu SW: 8W5 920 781 D HW: 8W5 920 781 D Komponent: MMA4T19DIERW H14 0612 Weryfikacja: 0612v4.0 Numer seryjny: U4IE14H5V Kodowanie: 058469D06C8000080BA3A8601000200000000000 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_DashBoardAU736 001032 ROD: EV_DashBoardAU736_AU49.rod VCID: 43D359202B1C9C12029-8016 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 18: Ogrzew.pomocn. (J364) Plik etykiet:| 4M0-265-105.clb Oznaczenie elementu SW: 4M0 265 105 E HW: 4M0 265 105 E Komponent: HSG H12 0110 Numer zestawu danych: 8W0909858G 0021 Kodowanie: 0D0B01 Kod serwisu: WSC 06324 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_AuxilParkHeateEBEAU736 001019 ROD: EV_AuxilParkHeateEBEAU736.rod VCID: 290FEB88A9706642285-807C Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 19: CAN Gateway (J533) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W7 907 468 H HW: 8W7 907 468 G Komponent: Gateway H43 0145 Weryfikacja: AU010003 Numer seryjny: 038AU317119605 Numer zestawu danych: 8W0909515L 0070 Kodowanie: 0301000100000640410700000059001258180007100000000175078F10000000 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 GVL: 01503C0008000200C08CC8000006C80000080000000000000000000000000000 Zbiór danych ASAM: EV_CGateCONTIAU491 003170 ROD: EV_CGateCONTIAU491_003_AU49.rod VCID: 50F9666CEA6A778A8FB-8004 Sterownik kierownicy wielofunkcyjnej: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8W0 951 523 F HW: 8W0 951 523 F Komponent: J453 MFL H04 0004 Numer seryjny: 20190529112519 31092 Sterownik układu kontroli akumulatora: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8S0 915 181 C HW: 8S0 915 181 C Komponent: J367-BDMHella H10 9070 Numer seryjny: 2237161505 5 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 8519683 - Zarządzanie energią aktywne U140B 00 [00001000] - - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 11 Wew.licznik błędów: 98 Przebieg: 178676 km Data: 2024.04.21 Czas: 11:44:01 EM_vehicle_state: 00 00 Poziom odłączania prądu spoczynkowego: Stopień odłączenia 0 Polecenie zakazu włączania ogrzewania postojowego-Ogrzewanie postojowe: Dozwolone Polecenie zakazu włączania ogrzewania postojowego-Dozwolony czas pracy ogrzewania postojowego: 0 min 9457920 - Akumulator Backup B1916 F0 [00001000] - Krytyczny stan naładowania Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 96 Przebieg: 178722 km Data: 2024.05.02 Czas: 00:09:22 Napięcie zacisku 30: 11.50 V 1282 - Napięcie zasilania U1011 00 [00001000] - za niskie [supply_voltage_lower_limit_value_fallen_below] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 3 Wew.licznik błędów: 98 Przebieg: 178723 km Data: 2024.05.06 Czas: 21:11:57 66304 - Magistrala danych U1124 00 [00001001] - Rozpoznane wyposażenie dodatkowe [Data_Bus_Commponent_List_detected] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 5 Wew.licznik błędów: 59 Przebieg: 178675 km Data: 2024.04.17 Czas: 14:35:21 16712040 - Akumulator Backup B1916 F3 [00001001] - Wyładowany Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 53 Wew.licznik błędów: 59 Przebieg: 178676 km Data: 2024.04.25 Czas: 13:51:35 Napięcie zacisku 30: 10.80 V ------------------------------------------------------------------------------- Adres 29: Światła -lewa str. (J1018) Plik etykiet: 4M0-907-397.clb Oznaczenie elementu SW: 4M0 907 397 AC HW: 4M0 907 397 C Komponent: LCM_MLBevoH05 0024 Numer zestawu danych: 8W0909519B 0010 Zbiór danych ASAM: EV_LCMLeftHELLAAU736 001012 ROD: EV_LCMLeftHELLAAU736_VW48.rod VCID: 78A9FECC225A0FCA67B-802C Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 2B: Blokada k.kierow. (J764) Plik etykiet:| 1EA-905-861.clb Oznaczenie elementu SW: 3Q0 905 861 C HW: 3Q0 905 861 C Komponent: ELV-MLBevo H05 0020 Numer seryjny: 19000121606015 Numer zestawu danych: 8W0909564A 0003 Kodowanie: 8800000000000000 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_ELVMarqMQBA0 002002 ROD: EV_ELVMarqMQBA0_AU49.rod VCID: 34310AFC7EB22BAA8B3-8060 Znaleziono 1 błąd: 12666380 - Magistrala danych U1121 00 [00001000] - brak informacji [Timeout Message Diagnose_01] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 98 Result lock conditions: Wartość nieważna ESCL locked: Tak ESCL unlocked: nie Lock sensor: naciśnięto Unlock sensor: nienaciśnięte Error mode 1: nieaktywne Error mode 2: nieaktywne Clamp S: OFF Clamp 15: OFF Clamp 15 Status: Ważne Zdalne uruchomienie: nieaktywne Driver door: Zamknięte Central locking locked external: Odblokowano Central locking safed external: Samochód niezabezpieczony Clamp Request: nie Request highside lock: nie HW highside lock: OFF Highside unlock: nie Motor break: nieaktywne Activation lowside unlock: OFF Activation lowside lock: OFF I2C overflow: nie I2C error pathflags: nie I2C resetinfo: nie I2C error cpu: nie I2C error rom: nie I2C error ram: nie I2C length failure: nie I2C error sda: nie I2C communication failure: i2c no comm failure I2C state esp 10: i2c timeout I2C cnd haco message: Ważne Coco reset: nie Coco supply: ON Password IMS OK: nie Signature IMS OK: nie IMS responded: nie Positive authentification in current KL15 cycle: nie Lifestate: Otrzymano pobieranie pliku immobilisera Learn mode: Wyuczono Authentication valid (T1): nie State of authentication state machine: WFS_AUTH_INIT_e Vehicle speed: 655.35 km/h UBat internal: 11.1 V UMotorBridge: 6.1 V Lock condition engine speed: Warunek niespełniony Lock condition clamp S: Warunek spełniony Lock condition clamp 15: Warunek spełniony Lock condition E2E clamp status: Warunek spełniony Lock condition timeout clamp status: Warunek spełniony Lock condition vehicle speed: Warunek niespełniony Lock condition E2E vehicle speed: Warunek niespełniony Lock condition timeout vehicle speed: Warunek niespełniony Lock condition Mode1: Warunek spełniony Lock condition drive readiness: Warunek spełniony Lock condition selector lever position parking: Warunek niespełniony Clamp enable ESCL: nieodblokowane Lock condition timeout distance pulse: Warunek niespełniony Lock condition E2E distance pulse: Warunek niespełniony Lock condition difference distance pulse: Warunek niespełniony ------------------------------------------------------------------------------- Adres 39: Światła -prawa str. (J1023) Plik etykiet: 4M0-907-397.clb Oznaczenie elementu SW: 4M0 907 397 AC HW: 4M0 907 397 C Komponent: LCM_MLBevoH05 0024 Numer zestawu danych: 8W0909520B 0010 Zbiór danych ASAM: EV_LCMRightHELLAAU736 001012 ROD: EV_LCMLeftHELLAAU736_VW48.rod VCID: 78A9FECC225A0FCA67B-802C Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 42: Elektr.drzwi kier. (J386) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 593 H HW: 8W0 959 593 F Komponent: TSG FS 009 0130 Numer seryjny: 0000377698511 Numer zestawu danych: 8W0909872G 0032 Kodowanie: 001F8B214000000000001000 Kod serwisu: WSC 06325 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_DCU2DriveSideMAXHCONT 001005 ROD: EV_DCU2DriveSideMAXHCONT_AU37.rod VCID: 4FFB6510F7546872961-801A Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 44: Wsp.kierownicy (J500) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 909 144 H HW: 8W0 909 144 B Komponent: EPS_MLBEVO_ZF H08 0410 Numer zestawu danych: 8W0909852R 0043 Kodowanie: 0D008380008080 Kod serwisu: WSC 06324 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_EPSZFAU49X 003023 ROD: EV_EPSZFAU49X_003.rod VCID: 42DD5C243406951A09F-8016 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 46: Moduł komfortu (J393) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 064 GB HW: 8W0 907 064 DB Komponent: BCM2 MLBevo 025 0424 Numer zestawu danych: 8W0909501N 0057 Kodowanie: 01340000002000E06301A0000400480213020000804706502F04000000040030001F0001000010 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_BCM2HellaAU736 016016 ROD: EV_BCM2HellaAU736_016_AU49.rod VCID: 025D9C247486551A49F-8056 ID czujnika: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 4M0 959 754 AT HW: 4M0 959 754 AT Komponent: ID-Geber H40 0105 Numer seryjny: 3619000085640002 Kodowanie: 000000 3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 65732 - Magistrala danych U1121 00 [00001000] - brak informacji [Engine control module: Motor_14: no signal/no communication] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 98 Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30: 12.011 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 2: 12.052 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 3: 12.011 V general_additional_freeze_frame-Ambient_temperature_not_filtered: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-coprocessor_spi_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-dataflash_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-interior_temperature: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-Operating_Status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-production_mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-reset_cause: 00000000 general_additional_freeze_frame-Reset_counter: 0 general_additional_freeze_frame-Stall_current_cutoff_level: niedostępne general_additional_freeze_frame-Stall_Current_Measuring_Mode: niedostępne general_additional_freeze_frame-subnetwork_status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-terminal_control_intern_status: 40 04 42 10 04 80 general_additional_freeze_frame-Transport_Mode: niedostępne general_additional_freeze_frame-Vehicle speed: 0.00 km/h can_lin_communication_freeze_frame: 00000000 00000000 00000000 00000000 65605 - Magistrala danych U1121 00 [00001000] - brak informacji [Brake control module: ESP_21: no signal/communication] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 98 Przebieg: 184172 km Data: 2025.01.11 Czas: 14:46:04 Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30: 12.011 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 2: 12.038 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 3: 12.011 V general_additional_freeze_frame-Ambient_temperature_not_filtered: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-coprocessor_spi_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-dataflash_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-interior_temperature: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-Operating_Status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-production_mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-reset_cause: 00000000 general_additional_freeze_frame-Reset_counter: 0 general_additional_freeze_frame-Stall_current_cutoff_level: niedostępne general_additional_freeze_frame-Stall_Current_Measuring_Mode: niedostępne general_additional_freeze_frame-subnetwork_status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-terminal_control_intern_status: 40 04 42 10 04 80 general_additional_freeze_frame-Transport_Mode: niedostępne general_additional_freeze_frame-Vehicle speed: 0.00 km/h can_lin_communication_freeze_frame: 00000000 00000000 00000000 00000000 65729 - Magistrala danych U1121 00 [00001000] - brak informacji [Brake control module: ESP_05: no signal/communication] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 98 Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30: 12.011 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 2: 12.038 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 3: 12.011 V general_additional_freeze_frame-Ambient_temperature_not_filtered: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-coprocessor_spi_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-dataflash_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-interior_temperature: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-Operating_Status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-production_mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-reset_cause: 00000000 general_additional_freeze_frame-Reset_counter: 0 general_additional_freeze_frame-Stall_current_cutoff_level: niedostępne general_additional_freeze_frame-Stall_Current_Measuring_Mode: niedostępne general_additional_freeze_frame-subnetwork_status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-terminal_control_intern_status: 40 04 42 10 04 80 general_additional_freeze_frame-Transport_Mode: niedostępne general_additional_freeze_frame-Vehicle speed: 0.00 km/h can_lin_communication_freeze_frame: 00000000 00000000 00000000 00000000 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 52: Elektr.drzwi pas. (J387) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 592 H HW: 8W0 959 592 F Komponent: TSG BFS 009 0130 Numer seryjny: 0000377713626 Numer zestawu danych: 8W0909873G 0032 Kodowanie: 001F8B214000000000001000 Kod serwisu: WSC 06325 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_DCU2PasseSideMAXHCONT 001005 ROD: EV_DCU2PasseSideMAXHCONT_AU37.rod VCID: 4EC57814F05E617A9D7-801A Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 5F: Elektr.informacji (J794) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 035 183 J HW: 8W0 035 183 A Komponent: MU-HS-N-EU 050 0235 Numer seryjny: Numer zestawu danych: 8W0909545AF 0047 Kodowanie: 01940200FF00000053110001000A00002F0002E401F001000E Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_MUHigScl6C3DELP 001011 ROD: EV_MUHigScl6C3DELP.rod VCID: 3D272FD84DF8EAE274D-8068 Jednostka wskazań 1 systemu Multimedia: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8W1 919 604 HW: 8W1 919 604 Komponent: DU Std AU49x H32 0170 Numer seryjny: TPO00128041900720325 Jednostka obsługi systemu Multimedia: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8W0 919 614 N HW: 8W0 919 614 N Komponent: ControlUnit_B H22 0134 Numer seryjny: APVAK122051900040269 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 69: Przyczepa (J345) Plik etykiet:| 5Q0-907-383.clb Oznaczenie elementu SW: 4M0 907 383 F HW: 4M0 907 383 B Komponent: Anhaenger H27 0253 Weryfikacja: 9A001003 Numer seryjny: 0518179067 Numer zestawu danych: 8W0909527A 0010 Kodowanie: 0110000202000000 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_TrailFunctGener2Hella 001008 ROD: EV_TrailFunctGener2Hella_VW26.rod VCID: 353737F875C832A2BCD-8060 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 6C: Kamera wsteczna (J772) Plik etykiet:* Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu SW: 4M0 980 556 A HW: 4M0 980 556 A Komponent: RVC Compact H19 0250 Numer zestawu danych: 8WD909460H 0011 Kodowanie: 0237060102002001000040 Kod serwisu: WSC 02222 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_CamSysRVRVCPANAMLBEv 005010 ROD: EV_CamSysRVRVCPANAMLBEv_005_AU49.rod VCID: 333309E07BBC2C92929-8066 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 6D: Elektr.bagażnika (J605) Plik etykiet:| 5Q0-959-107.clb Oznaczenie elementu SW: 4M0 959 107 D HW: 4M0 959 107 A Komponent: HDSG-Modul H13 0171 Weryfikacja: -------- Numer seryjny: A2-C737-6252-4 Numer zestawu danych: 8W0909541D 0017 Kodowanie: 05D0 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_DeckLidCONTIAU736 001017 ROD: EV_DeckLidCONTIAU736_VW48.rod VCID: 34310AFC7EB22BAA8B3-8060 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 81: Zmiana biegów (J587) Plik etykiet: 4MX-713-041-81.clb Oznaczenie elementu SW: 8W1 713 041 N HW: 8W1 713 041 K Komponent: GSM-LL H10 0077 Weryfikacja: 0L0D5012 Numer seryjny: 19052552650871 Zbiór danych ASAM: EV_GSMWaehlZFAU736 001017 ROD: EV_GSMWaehlZFAU736_AU49.rod VCID: 3E2528D440FEF1FA6D7-806A Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 8B: Tempomat adaptac. 2 (J850) Plik etykiet: 4M0-907-541.clb Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 541 C HW: 8W0 907 541 Komponent: LRR4 H10 0340 Numer zestawu danych: 8W0909885G 0001 Zbiór danych ASAM: EV_ACC2BOSCHAU49X 003022 ROD: EV_ACC2BOSCHAU49X_003_AU49.rod VCID: 3C2122DC56E2E3EA433-8068 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres A5: Czujniki asyst.j.-p. (R242) Plik etykiet:* Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 217 D HW: 8W0 907 217 C Komponent: BVS H18 0052 Numer zestawu danych: 8W0909466F 0037 Kodowanie: 0404090200000403022000A5A50000FCA0F0C0200020 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_BVSMLBevKOSTAAU736 002026 ROD: EV_BVSMLBevKOSTAAU736_002_AU49.rod VCID: 3D272FD84DF8EAE274D-8068 Znaleziono 1 błąd: 1123671 - Tryb jazdy we mgle aktywny C118E 00 [00001000] - - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Przebieg: 184210 km Data: 2025.01.15 Czas: 17:43:23 Temperatura sterownika: 15 °C Napięcie zacisku 15: 15.10 V ------------------------------------------------------------------------------- Adres AC: Kontrola reduktora (J880) Plik etykiet: 4M0-907-355.clb Oznaczenie elementu SW: 4M0 907 355 D HW: 4M0 907 355 B Komponent: SCR-Stg-G3H05 0006 Numer zestawu danych: 8W2909571D 0007 Zbiór danych ASAM: EV_RDCMINERGAU736 005012 ROD: EV_RDCMINERGAU736.rod VCID: 323D0CE484A6259A99F-8066 16 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 0017 - Napięcie zasilania U1011 00 [00001000] - za niskie [Kl30_Power_supply_Voltage_too_low] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139014 km Data: 2024.07.12 Czas: 14:12:56 Napięcie zacisku 30A: 6.98 V Napięcie zacisku 30B: 6.55 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.96 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 20 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 17 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 23 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 201 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 22.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 65794 - Czujnik ciśnienia czynnika redukującego P204A 00 [00001000] - usterka elektryczna [SCR_Pressure_sensor_Shortcut_to_Ground_Open_circuit] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139428 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Napięcie zacisku 30A: 13.99 V Napięcie zacisku 30B: 13.99 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 0512 - Czujnik zasilania napięciowego 1 P06B2 00 [00001000] - zwarcie z plusem Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 42 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139071 km Data: 2024.07.12 Czas: 14:47:59 Napięcie zacisku 30A: 12.91 V Napięcie zacisku 30B: 12.00 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 5.51 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 31 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 27 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 25 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 192 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 25.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 262147 - Sterowanie ogrzewania 2 czynnika redukującego P20BD 00 [00001000] - przerwa [SCR_Line_Heater_Open_circuit] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139428 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Napięcie zacisku 30A: 13.99 V Napięcie zacisku 30B: 13.99 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 262400 - Sterowanie ogrzewania 1 czynnika redukującego P20BC 00 [00001000] - zwarcie z plusem [SCR_Tank_Heater_Shortcut_to_Vbat] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 35 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139014 km Data: 2024.07.12 Czas: 14:13:19 Napięcie zacisku 30A: 8.58 V Napięcie zacisku 30B: 8.33 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.98 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 21 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 17 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 23 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 201 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 22.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 262403 - Sterowanie ogrzewania 1 czynnika redukującego P20B9 00 [00001000] - przerwa Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139428 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Napięcie zacisku 30A: 14.00 V Napięcie zacisku 30B: 14.00 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 262656 - Sterowanie ogrzewania 3 czynnika redukującego P20C4 00 [00001000] - zwarcie z plusem [SCR_Tank_Heater_2_Shortcut_to_Vbat] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 27 Wew.licznik błędów: 100 Przebieg: 139014 km Data: 2024.07.12 Czas: 14:13:19 Napięcie zacisku 30A: 7.00 V Napięcie zacisku 30B: 6.63 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.96 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 21 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 18 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 23 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 201 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 22.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 262659 - Sterowanie ogrzewania 3 czynnika redukującego P20C1 00 [00001000] - przerwa [SCR_Tank_Heater_2_Open_circuit] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139428 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Napięcie zacisku 30A: 13.99 V Napięcie zacisku 30B: 13.99 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 196608 - Sterowanie pompy 1 czynnika redukującego P208D 00 [00001000] - zwarcie z plusem [SCR_Dosing_pump_Shortcut_to_Vbat] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 27 Wew.licznik błędów: 101 Przebieg: 139028 km Data: 2024.07.12 Czas: 14:19:10 Napięcie zacisku 30A: 9.33 V Napięcie zacisku 30B: 8.36 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.83 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 23 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 19 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 23 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 183 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 23.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 196611 - Sterowanie pompy 1 czynnika redukującego P208A 00 [00001000] - przerwa Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139428 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Napięcie zacisku 30A: 13.99 V Napięcie zacisku 30B: 13.99 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 0536 - Czujnik zasilania napięciowego 1 P06B0 00 [00001000] - przerwa Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 15 Wew.licznik błędów: 100 Przebieg: 139071 km Data: 2024.07.12 Czas: 14:47:17 Napięcie zacisku 30A: 12.28 V Napięcie zacisku 30B: 11.15 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 5.21 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 31 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 27 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 25 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 192 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 25.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 0537 - Czujnik zasilania napięciowego 1 P06B0 00 [00001000] - przerwa Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 14 Wew.licznik błędów: 100 Przebieg: 139028 km Data: 2024.07.12 Czas: 14:19:13 Napięcie zacisku 30A: 8.48 V Napięcie zacisku 30B: 7.76 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.79 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 23 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 19 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 23 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.74 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 184 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 33.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 23.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 66049 - Czujnik 1 temperatury zbiornika czynnika redukującego P205A 00 [00001000] - usterka elektryczna [SCR_Temperature_sensor_Shortcut_to_5V_sensor_supply_Open_circuit] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139428 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Napięcie zacisku 30A: 13.99 V Napięcie zacisku 30B: 13.96 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 66592 - Czujnik poziomu środka redukującego / temperatury w zbiorniku U121D 00 [00001000] - brak komunikacji [SCR_Digital_Interface_Timeout] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139428 km Data: 2024.07.16 Czas: 15:05:29 Napięcie zacisku 30A: 13.96 V Napięcie zacisku 30B: 13.99 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 23 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 66887 - Moduł sprawdzania jakości środka redukującego P21CE 00 [00001000] - nieprawidłowe działanie [SCR_Digital_Interface_Quality_2_sensor_diagnostic_routines_error] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 100 Przebieg: 139094 km Data: 2024.07.13 Czas: 09:22:20 Napięcie zacisku 30A: 12.00 V Napięcie zacisku 30B: 12.99 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.79 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 17 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 14 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 18 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.76 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 234 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 66848 - Moduł sprawdzania jakości środka redukującego U02A2 00 [00001000] - brak komunikacji [SCR_Digital_Interface_2_Timeout] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 99 Przebieg: 139429 km Data: 2000.00.00 Czas: 00:00:00 Napięcie zacisku 30A: 12.38 V Napięcie zacisku 30B: 12.39 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 1 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 2 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 211 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.00 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 65515 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 107.00 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F51049 ------------------------------------------------------------------------------- Adres BB: Drzwi tylne s.kier. (J388) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 595 H HW: 8W0 959 595 F Komponent: TSG HFS 009 0130 Numer seryjny: 0000373539010 Numer zestawu danych: 8W0909897G 0032 Kodowanie: 000F89200000000000001000 Kod serwisu: WSC 06325 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_DCU2RearDriveMAXHCONT 001005 ROD: EV_DCU2RearDriveMAXHCONT_VW37.rod VCID: 51FF6368E1607E82805-8004 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres BC: Drzwi tylne s.pas. (J389) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 595 H HW: 8W0 959 595 F Komponent: TSG HBFS 009 0130 Numer seryjny: 0000373539012 Numer zestawu danych: 8W0909896G 0032 Kodowanie: 000F89200000000000001000 Kod serwisu: WSC 06325 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_DCU2RearPasseMAXHCONT 001005 ROD: EV_DCU2RearPasseMAXHCONT_VW37.rod VCID: 51FF6368E1607E82805-8004 Znaleziono 1 błąd: 196676 - Lampka ostrzegawcza otwartych drzwi/oświetlenie przy wsiadaniu B1775 01 [00001000] - Usterka elektryczna Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 5 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 98 Przebieg: 184158 km Data: 2025.01.08 Czas: 17:12:01 ------------------------------------------------------------------------------- Adres D6: Sterow.ośw.LED lewy 2 (A31) Plik etykiet: 7PP-941-572.clb Oznaczenie elementu SW: 7PP 941 572 AB HW: 7PP 941 572 A Komponent: LED1L H09 0003 Numer zestawu danych: 8W0909471C 0008 Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 Zbiór danych ASAM: EV_LEDModLeftMELCOAU736 001004 ROD: EV_LEDModLeftMELCOAU736_VW37.rod VCID: 1675D074080ED9BA957-8042 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres D7: Sterow.ośw.LED prawy 2 (A27) Plik etykiet: 7PP-941-572.clb Oznaczenie elementu SW: 7PP 941 572 AB HW: 7PP 941 572 A Komponent: LED1R H09 0003 Numer zestawu danych: 8W0909472C 0008 Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 Zbiór danych ASAM: EV_LEDModRightMELCOAU736 001004 ROD: EV_LEDModLeftMELCOAU736_VW37.rod VCID: 1675D074080ED9BA957-8042 Nie znaleziono błędów. Koniec (Skanowanie trwało: 02:05, Napięcie akumulatora - na początku skanowania / przy końcu skanowania: 11.7V/11.7V. VIgn 11.7V) -
Pierwsze oznaki do wymiany sterownika Adblue w Audi A4 B9 2.0 TDI
andrzej25011 odpowiedział(a) na AdamCezary temat w 2.0TDI
Witam. Wczoraj wymieniłem zakupiony sterownik (używka o identycznych oznaczeniach, z tego samego roku) i po podłączeniu VCDS-a sypnęło aż 16 błędami. Czy oznacza to, że sterownik też jest uszkodzony, czy może odczytał faktyczny stan reduktora? -
Pierwsze oznaki do wymiany sterownika Adblue w Audi A4 B9 2.0 TDI
andrzej25011 odpowiedział(a) na AdamCezary temat w 2.0TDI
Dzięki, jak zawsze jesteś pierwszy z pomocą👍 -
Pierwsze oznaki do wymiany sterownika Adblue w Audi A4 B9 2.0 TDI
andrzej25011 odpowiedział(a) na AdamCezary temat w 2.0TDI
Witam, mam jeszcze jedno pytanie. Czy sterownik z literką H na końcu może zastąpić taki, jak mój z D ??? -
Pierwsze oznaki do wymiany sterownika Adblue w Audi A4 B9 2.0 TDI
andrzej25011 odpowiedział(a) na AdamCezary temat w 2.0TDI
Ok, dzięki za odzew i info -
Pierwsze oznaki do wymiany sterownika Adblue w Audi A4 B9 2.0 TDI
andrzej25011 odpowiedział(a) na AdamCezary temat w 2.0TDI
Tak, jak pisałem byłoby to zbyt piękne, pozostaje tylko ta druga opcja. Muskel, czy po wymianie sterownika potrzebne jest jego zakodowanie? -
Pierwsze oznaki do wymiany sterownika Adblue w Audi A4 B9 2.0 TDI
andrzej25011 odpowiedział(a) na AdamCezary temat w 2.0TDI
Przychodzi mi na myśl, by wymontować sterownik i spróbować go przesuszyć. Gdyby to pomogło, to zabezpieczenie membraną i montaż, ale to zbyt optymistycznie brzmi, Trzeba rozglądać się za sterownikiem. -
andrzej25011 obserwuje zawartość Pierwsze oznaki do wymiany sterownika Adblue w Audi A4 B9 2.0 TDI
-
Pierwsze oznaki do wymiany sterownika Adblue w Audi A4 B9 2.0 TDI
andrzej25011 odpowiedział(a) na AdamCezary temat w 2.0TDI
Witam. Mam podobnie jak kolega Adam tzn. zero komunikatów dotyczących Ad Blue, czy zapalających się kontrolek. Jest też problem łączenia się ze sterownikiem, ale bywa, że uda się połączyć i odczytać błędy. Oto one: Adres AC: Kontrola reduktora Plik etykiet: 4M0-907-355.clb Oznaczenie elementu: 4M0 907 355 D HW: 4M0 907 355 B Komponent i/lub wersja: SCR-Stg-G3H05 0006 Kodowanie: Kod serwisu: Zbiór danych ASAM: EV_RDCMINERGAU736 005012 (AU49) ROD: EV_RDCMINERGAU736.rod VCID: 323D0CE484A6259A995-8066 Znaleziono 1 błąd: 196612 - Sterowanie pompy 1 czynnika redukującego P208C 00 [00001000] - zwarcie z masą [SCR_Dosing_pump_Shortcut_between_phase] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Czy w moim przypadku też sterownik do wymiany? -
Dzięki bardzo.
-
Witam. Przymierzam się do doposażenia mojej B9-tki w kamerę cofania. Czy mógłbyś kolego Muskel1 podpowiedzieć mi jaki numer kamery OEM będzie odpowiedni? Dodam, że auto posiada czujniki przód i tył.
-
andrzej25011 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam. Zbliża się wymiana oleju w moim autku i mam taki mały dylemat. Ostatnio do silnika zalany był Motul Specific 504 00 507 00 5W-30 i zastanawiam się czy nie przejść na 8100 X-clean+ 5W-30. Który z nich będzie lepszy?
-
OK , dzięki, a te felgi, które podałem w linku trochę wyżej, nie podeszłyby? Co o nich sądzisz?